Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.4.2023.KP Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju

Katarzyna Pietryja
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 06-02-2023 12:47:00
Składania : 14-02-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-02-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonywaniu robót w celu usunięcia usterki instalacji elektrycznych i piorunochronnych wg zakresu określonego w protokole przekazania frontu robót. Wykaz budynków stanowi Załącznik nr 8 do Zaproszenia. Zakres realizacji robót każdorazowo zostanie określony ogólnie w protokole przekazania robót i uzupełniany w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Inspektor Nadzoru określi również rodzaj protokołów wymaganych do sporządzenia oraz rodzaj dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót.

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności oraz zasady rozliczania zleconych robót określa STWiOR (Załącznik nr 6 do Zaproszenia) oraz przedmiar robót (Załącznik nr 7 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 5 do Zaproszenia). Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót.

2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w STWiOR oraz pozostałych załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.


4. Wymagania wobec Wykonawcy:

4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) świadectwo kwalifikacji „E” do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji (minimum 2 osoby),

b) świadectwo kwalifikacji „D” do zajmowania się dozorem sieci i instalacji (minimum 2 osoby),

c) uprawnienia „PPN” „E” do prac pod napięciem (minimum 2 osoby),

d) uprawnienie „PPN” „D” do prac pod napięciem (minimum 2 osoby),

e) uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (minimum 1 osoba).

4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.

4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto łącznie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty polegające na usuwaniu usterek instalacji elektrycznych w budynkach użytkowych lub mieszkalnych wielorodzinnych.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował roboty na rzecz Zamawiającego (MZN), wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.

4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego:

a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12m,

b) samochód dostawczy (serwisowy),

c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem,

d) komplet drabin do prac na wysokościach – minimum 3 szt. (w tym jedna do wysokości max. 9 m);

e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:

- miernik do pomiaru skuteczności zerowania,

- miernik do pomiaru stanu izolacji,

- miernik do badania wyłącznika różnicowoprądowego,

- miernik do badania rezystancji uziemienia,

- cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli,

- miernik do pomiaru natężenia oświetlenia.

Wymagane jest, aby wszystkie przyrządy pomiarowe przeznaczone do wykonywania badań i pomiarów posiadały aktualne świadectwa wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.


5. Wymagania w zakresie gwarancji i rękojmi:

5.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy.

5.2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na przedmiot umowy na okres 12 miesięcy.

5.3. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji w miesiącach.

5.4. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót ostatniej zleconej roboty, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.

5.5. Gwarancja określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Rękojmia określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego za wady przedmiotu umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 227.46 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
STWiOR - usterki instalacji elektrycznych.pdf pdf 136.39 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do STWiOR i zał. 8 do Zapr. - wykaz budynków.pdf pdf 193.17 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do STWiOR i zał. 8 do Zapr. - wykaz budynków.pdf pdf 198.27 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do STWiOR i zał. 8 do Zapr. - wykaz budynków.pdf pdf 181.71 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Przedmiar - Sybiraków 2 (zał. 7 do Zaproszenia).pdf pdf 197.81 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Przedmiar - użytkowe (zał. 7 do Zaproszenia).pdf pdf 201.02 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Przedmiar - Witczaka 5B (zał. 7 do Zaproszenia).pdf pdf 198.82 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Przedmiar - mieszkalne (zał. 7 do Zaproszenia).pdf pdf 201.83 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
Przedmiar - Północna (zał. 7 do Zaproszenia).pdf pdf 198.65 2023-02-06 12:47:00 Postępowanie
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 59.84 2023-02-14 10:01:05 Publiczna wiadomość
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 29.02 2023-02-17 13:42:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-17 13:42 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2023-02-14 10:01 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam zestawienie ofert cenowych.

Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie ceny wskazanej w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Referencje - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. referencje, poświadczenia), o których mowa w pkt 4.2. Zaproszenia wraz z Wykazem robót - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz osób - Załącznik nr 2 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz narzędzi - Załącznik nr 4 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 509