Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rp.271.2.2023 Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków, położonego w obrębie Maniów, Maniów Mały

Patrycja Niczyporuk
Gmina Mietków
Termin:
Zamieszczenia : 06-02-2023 13:44:00
Składania : 27-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-02-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU_6.02.23.pdf pdf 145.98 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
02. SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 432.71 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
03. Zał. nr 1_FORMULARZ OFERTY.docx docx 20.07 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
04. Zał. nr 2_OŚWIADCZENIE_SPEŁNIENIE WARUNKÓW.docx docx 19.05 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
05. Zał. nr 3_OŚWIADCZENIE_DOT. WYKLUCZENIA.docx docx 22.39 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
06. Zał. nr 4_GRUPA KAPITAŁOWA.docx docx 16.99 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
07. Zał. nr 5_WYKAZ ROBÓT.docx docx 18 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
08. Zał. nr 6_POTENCJAŁ KADROWY.docx docx 17.5 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
09. Zał. nr 7_WZÓR UMOWY.pdf pdf 367.93 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
10. Wzór weksla z deklaracją_ Zał. nr 1 do Umowy.doc doc 44 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
11. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.pdf pdf 675.39 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
12. Dokumentacja techniczna - opis.pdf pdf 411.74 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
13. Przedmiar robót z kosztorysem ofertowym.pdf pdf 207.4 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
14. RYS D1.2 Plan sytuacyjny.pdf pdf 315.6 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
15. RYS. D 2 Profil podłużny.pdf pdf 47.3 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
16. RYS. D 4 Przekroje normalne.pdf pdf 630.79 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
17. RYS. D1.1 Plan sytuacyjny.pdf pdf 125.13 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
18. RYS. D1.3 Plan sytuacyjny.pdf pdf 570.45 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
19. RYS. D3 Przekroje konstrukcyjne.pdf pdf 207.83 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
20. Zgłoszenie robót.pdf pdf 231.33 2023-02-06 13:44:00 Postępowanie
Odp. na zapytania_14.02.2023.docx docx 14.07 2023-02-15 14:12:30 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_16.02.2023.pdf pdf 34.74 2023-02-16 12:59:54 Publiczna wiadomość
Informacja o udzielonych wyjaśnieniach.pdf pdf 148.3 2023-02-22 13:44:03 Publiczna wiadomość
Zał. nr 7_Zmodyfikowany projekt umowy.pdf pdf 370.59 2023-02-22 13:44:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 224.42 2023-02-27 14:01:21 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_2.03.2023 r..pdf pdf 160.02 2023-03-02 13:00:21 Publiczna wiadomość
Unieważnenie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 115.32 2023-03-06 12:36:08 Publiczna wiadomość
16.03.23_Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 159.97 2023-03-16 10:18:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-16 10:18 Patrycja Niczyporuk Szanowni Państwo,
zgodnie z art. 253 ust. 2 Pzp, Zamawiający udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

16.03.23_Informacja [...].pdf

2023-03-06 12:36 Patrycja Niczyporuk Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, iż została przeprowadzona nieprawidłowo (przedwcześnie). Badanie i ocena ofert jest w toku.
W załączeniu oświadczenie Zamawiającego.

Unieważnenie czynnoś [...].pdf

2023-03-02 13:00 Patrycja Niczyporuk Zamawiający, w oparciu o art. 253 ust. 2 Pzp, udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego postępowania. Pismo w załączeniu.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-02-27 14:01 Patrycja Niczyporuk Zamawiający przedstawia w załączeniu informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-02-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1 850 000,00 zł brutto ( słownie: jeden milion osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
2023-02-22 13:44 Patrycja Niczyporuk W dniu 13 i 16 lutego 2023 r. zostały złożone zapytania do SWZ oraz do projektu umowy. W załączeniu Zamawiający przedkłada informację o udzielonych odpowiedziach i zmodyfikowany projekt umowy.

Informacja o udzielo [...].pdf

Zał. nr 7_Zmodyfikow [...].pdf

2023-02-16 12:59 Patrycja Niczyporuk W związku z wpłynięciem w dniu dzisiejszym, tj. 16 lutego 2023 r. do Zamawiającego wniosku Wykonawcy o zmianę projektu umowy oraz zmianę niektórych zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 27 lutego 2023 r. do godz. 10.00.
Zamawiający przewiduje, ze odpowiedzi na pytania Wykonawcy będą zamieszczone do dnia 22 lutego 2023 r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-02-16 10:20 Patrycja Niczyporuk
W dniu 13 lutego 2023 r. wpłynęło do Wykonawcy następujące pytanie:
W związku z brzmieniem Rozdział VII pkt 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w świetle postanowień art. 436 pkt 1) Pzp, wnosimy o określenie planowanego terminu zakończenia robót budowlanych w dniach, tygodniach lub miesiącach.

Poniżej odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie przewiduje zmiany określenia planowanego terminu zakończenia robót budowlanych w dniach, tygodniach lub miesiącach, z uwagi na to, iż data wskazana przez Zamawiającego w SWZ jest obiektywnie uzasadniona. Zamawiający nie wie dokładnie kiedy umowa o roboty budowlane zostanie zawarta ponieważ jest to zależne od całej procedury przetargowej a data zakończenia robót wskazana w SWZ została podana na podstawie harmonogramu czynności, który Zamawiający przyjął i realizuje pod kątem Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2023-02-15 14:12 Patrycja Niczyporuk W dniu 14 lutego 2023 r. wpłynęły kolejne zapytania od Wykonawcy. W załączeniu Zamawiający przedstawia odpowiedzi.

Odp. na zapytania_14 [...].docx

2023-02-15 14:00 Patrycja Niczyporuk W dniu 10 lutego 2023 r. wpłynęły następujące zapytania od Wykonawcy. Poniżej Zamawiający udziela odpowiedzi:

1. Po odbyciu wizji w terenie prosimy o dodanie pozycji do kosztorysu uwzględniającej wycinkę krzaków i samosiejek w km 0+100 do km 0+280
Odp.ZAMAWIAJĄCEGO: Na wskazanym odcinku, tj. od km 0+100 do km 0+280 brak jest kolizji krzaków i samosiejek z trasą remontowanej drogi. W związku z powyższym brak jest podstaw do dodania do kosztorysu pozycji uwzględniającej ich wycinkę.

2. Prosimy o dodanie do kosztorysu pozycji uwzględniającej usunięcie/przestawienie słupa teletechnicznego w km 0+300
Odp. ZAMAWIAJĄCEGO :Przedmiotowa inwestycja realizowana jest jako remont drogi i Zamawiający nie przewiduje przestawienia Infrastruktury teletechnicznej.

3. Po odbyciu wizji w terenie Wykonawca zauważa że istniejąca szerokość jezdni ma szerokość od 2,5 do 3,5mtera. Prosimy o zweryfikowanie ilości robót ziemnych w przedmiarze.
Odp.ZAMAWIAJĄCEGO: Podane ilości w przedmiarze robót przewidują już poszerzenia pod jezdnię.
2023-02-13 13:07 Patrycja Niczyporuk Zamawiający przedstawia poniżej zapytania jakie zostały złożone w dniu 9 lutego 2023 r. wraz z odpowiedziami:

1. Czy Zamawiający dopuszcza zamknięcie drogi na czas robót?
Odp.:
Zgodnie z Rozdz. IV ust. 1 SWZ w zakres zadania wchodzi "wykonanie projektu i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót drogowych" i na tym etapie będą dokonywane przez zarządcę drogi szczegółowe uzgodnienia z wykonawcą robót. Zamawiający nie wyklucza częściowego zamknięcia drogi (np. etapami) pod warunkiem umożliwienia mieszkańcom dojazdu do posesji.


2. Zaprojektowana konstrukcja zakłada wyniesienie w górę o 31 cm, natomiast grubość kruszywa na poboczach jest projektowana na 15 cm. Prosimy o dodanie pozycji kosztorysowej uwzględniającej wykonanie nasypu niwelującego różnicę wysokości.
Odp.:
Obecnie przedmiotowa droga posiada zawyżone pobocza, należy wykonać ich ścinkę oraz wyprofilować. Następnie wykonać ułożenie warstwy z kruszywa na gr. 15 cm, nawierzchnię poboczy należy zlicować z nawierzchnią jezdni ze spadkiem 8 % na zewnętrzną stronę drogi.

3. Dotyczy poz.6 prosimy o zweryfikowanie ilości podbudowy z kruszywa ze względu na odsadzki.
Odp.:
W ofercie należy wycenić na odsadzki dodatkowe 10 cm podbudowy grubości 20 cm z każdej strony na całej długości remontowanej drogi.

4. Dotyczy poz.10 prosimy o zweryfikowanie ilości warstwy wiążącej ze względu na odsadzki.
Odp.:
W ofercie należy wycenić na odsadzki dodatkowe 5 cm warstwy wyrównawczej grubości 6 cm z każdej strony na całej długości remontowanej drogi.






2023-02-13 12:05 Patrycja Niczyporuk W dniu 9 lutego 2023 r. wpłynęło zapytanie Wykonawcy dotyczące posiadania przez Zamawiającego badania geotechnicznego na zadanie: ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków, położonej w obrębie Maniów, Maniów Mały".
Zamawiający informuje, że nie nie posiada ww. badania geotechnicznego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1857