Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-02-2023 10:18:00 |
Składania : | 23-02-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 23-02-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedmiotem zamówienia jest: nierytmiczna dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oktan (B 95 Pb) oraz Ad Blue realizowana w postaci tankowania pojazdów służbowych, sprzętu silnikowego oraz kanistrów KP PSP Międzychód na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km ( w jedna stronę, mierzone po najkrótszej możliwie zgodnie z przepisami ruchu drogowego trasie dojazdu do stacji) od obiektu Zamawiającego w Międzychodzie ul. Zewnętrzna 4, w ilości :
olej
napędowy - około 10 000 l.
etylina 95
PB - około 1 000 l.
AdBlue - około 280 l.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 12 m-cy tj: od dnia 13.03.2023 do dnia - 12.03.2024
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca składający ofertę winien:
a) w zakresie sytuacji finansowej - znajdować się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia,
b) w zakresie potencjału kadrowego - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący sprostać wymaganiom Zamawiającego,
c) w zakresie potencjału technicznego i doświadczenia zawodowego: posiadać potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia,
d) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie niniejszego zamówienia,
e) sprzedający zobowiązuje się do sprzedaży paliw dla KP PSP Międzychód w okresie trwania umowy z zachowaniem ciągłości; 24 godziny na dobę, włączając niedziele i święta i inne dni wolne od pracy.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- cena brutto za realizację całego zamówienia – 100%
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie aktualnej ceny detalicznej sprzedaży minus stały upust w podanym przez Wykonawcę „FORMULARZU OFERTOWYM”. Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z pełna realizacją przedmiotu zamówienia.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 771 83 08
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty