- Strona główna
- Postępowanie ID 723642
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PT.2370.01.2023 Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie
Wystawiający
-
UżytkownikWojciech Wojkowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-02-17 10:18:00
-
Składania2023-02-23 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-02-23 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest: nierytmiczna dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oktan (B 95 Pb) oraz Ad Blue realizowana w postaci tankowania pojazdów służbowych, sprzętu silnikowego oraz kanistrów KP PSP Międzychód na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km ( w jedna stronę, mierzone po najkrótszej możliwie zgodnie z przepisami ruchu drogowego trasie dojazdu do stacji) od obiektu Zamawiającego w Międzychodzie ul. Zewnętrzna 4, w ilości :
olej
napędowy - około 10 000 l.
etylina 95
PB - około 1 000 l.
AdBlue - około 280 l.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 12 m-cy tj: od dnia 13.03.2023 do dnia - 12.03.2024
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca składający ofertę winien:
a) w zakresie sytuacji finansowej - znajdować się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia,
b) w zakresie potencjału kadrowego - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący sprostać wymaganiom Zamawiającego,
c) w zakresie potencjału technicznego i doświadczenia zawodowego: posiadać potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia,
d) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie niniejszego zamówienia,
e) sprzedający zobowiązuje się do sprzedaży paliw dla KP PSP Międzychód w okresie trwania umowy z zachowaniem ciągłości; 24 godziny na dobę, włączając niedziele i święta i inne dni wolne od pracy.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- cena brutto za realizację całego zamówienia – 100%
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie aktualnej ceny detalicznej sprzedaży minus stały upust w podanym przez Wykonawcę „FORMULARZU OFERTOWYM”. Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z pełna realizacją przedmiotu zamówienia.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 771 83 08
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?