Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zaprojektowanie i wykonanie montażu przyłącza energetycznego dla lokali użytkowych położonych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 248 w Poznaniu wraz z montażem linii zasilających i rozdzielnic.

Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2023 11:24:00
Składania : 09-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 09-02-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Zaprojektowaniu i wykonaniu montażu przyłącza energetycznego dla lokali użytkowych położonych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 248 w Poznaniu wraz z montażem linii zasilających i rozdzielnic. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Istotne Postanowienia Umowne stanowiące załącznik do postępowania.


Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:

1) warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,

2) obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),

3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (61) 415-8869

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU REGULAMIN ul. Grunwaldzka 248.pdf pdf 288.27 2023-02-02 11:24:00 Postępowanie
PFU Grunwaldzka 248.pdf pdf 681.17 2023-02-02 11:24:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-02-10 11:21 Katarzyna Bożys Dzień dobry, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. informuje, iż w postępowaniu prowadzonym zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w Spółce na Zaprojektowanie i wykonanie montażu przyłącza energetycznego dla lokali użytkowych położonych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 248 w Poznaniu wraz z montażem linii zasilających i rozdzielni, zostały złożone dwie oferty. W wyniku oceny ofert Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Marka Rożnowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą MARON Marek Rożnowski z siedzibą w Poznaniu przy os. Stefana Batorego 8/49, 60-687 Poznań. Oferta została złożona na kwotę brutto 147.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy zł 00/100).
2023-02-07 11:07 Katarzyna Bożys Zamawiający informuje, że w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynął wniosek o wyjaśnienie opisu przedmiotu zamówienia. Niniejszym Zamawiający przekazuje wyjaśnienie:
Pytanie 1: kto jest właścicielem działek na których mają zostać przeprowadzone roboty budowlane?
Odpowiedź 1: Właścicielem działki jest Miasto Poznań.
Pytanie 2: zadanie obejmuje również modernizację instalacji oświetlenia w częściach wspólnych budynku, montaż oświetlenia na elewacji budynku. W związku z tym proszę o informację czy oświetlenie w częściach wspólnych budynku ma zostać wymienione na LED w stosunku 1:1? Czy należy poprzeć wymianę obliczeniami fotometrycznymi? Ile opraw należy zamontować na elewacji budynku? W jaki sposób oświetlenie na elewacji budynku ma się załączać? Czy dla części wspólnych budynku jest obecnie zainstalowany "licznik administracyjny"?
Odpowiedź 2: Wymianę oświetlenia w częściach wspólnych należy zrealizować po wykonaniu zatwierdzonego projektu ( zaprojektowaną wymianę należy poprzeć obliczeniami). Oprawy na elewacji budynku należy zaprojektować w sposób zapewniający odpowiednie oświetlenie parkingów, chodników oraz wejść do budynków.
Pytanie 3: Dla lokalu restauracji wymaga moc to 80kW. Jakie wartości należy przyjąć do pozostałych lokali?
Odpowiedź 3: Dokładną wartość mocy przyłączeniowej dla pozostałych lokali należy ustalić na podstawie inwentaryzacji zainstalowanych urządzeń. Maksymalna moc przyłączeniowa dla pozostałych lokali użytkowych to 16kW/lokal.
Pytanie 4: Ile lokali usługowych dotyczy zadanie? Czy Zamawiający może udostępnić podkłady w formacie PDF lub DWG?
Odpowiedź 4: Zadanie dotyczy 7 lokali użytkowych. Zamawiający może udostępnić podkłady w formacie PDF.
Pytanie 5: Czy Zamawiający wymaga montaż nowych tablic lokalowych w każdym lokalu czy tylko tam, gdzie będzie to niezbędne?
Odpowiedź 5: Z uwagi na stan techniczny i montaż nowych linii WLZ, konieczna będzie wymiana wszystkich tablic lokalowych.
Pytanie 6: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wystawienie faktury po wykonaniu robót budowlanych, a w późniejszym terminie dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej? Wykonawcza nie ma wpływu na czas oczekiwania ma mapki w Ośrodku Geodezyjnym?
Odpowiedź 6: Zamawiający informuje iż wszelka dokumentacja przedstawiona do akceptacji musi być wykonana na mapach geodezyjnych w wersji do celów projektowych.
Pytanie 7: Zamierzenie zmiany sposobu zasilania lokali będzie traktowane przez ENEA, jako budowa nowych przyłączy do budynku. W związku z tym ENEA prawdopodobnie zażąda zapłaty za poniesienie kosztów budowy nowej infrastruktury ewentualnie przebudowy istniejącej infrastruktury. Proszę zatem o informację kto poniesie te koszty?
Odpowiedź 7: Wszelkie koszty związane z montażem nowych przyłączy są po stronie wykonawcy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie Dokumentacji (w tym za przeniesie majątkowych praw autorskich) Proszę o wskazanie ceny za dokumentację . Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno-Użytkowy i Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania 1 szt. - (0)
2 Wykonanie Robót (w tym wykonanie Dokumentacji Powykonawczej) Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno-Użytkowy i Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania 1 szt. - (0)
3 Pełnienie Nadzoru autorskiego Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno-Użytkowy i Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - a) 80 dni w zakresie wykonania Dokumentacji oraz uzyskania warunków, uzgodnień i pozwoleń licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu, b) pełnienia Nadzoru autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót, c) w zakresie wykonania robót oraz sporządzenia Dokumentacji Powykonawczej – 50 dni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej wraz z zaświadczeniem organu winno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
7 Doświadczenie - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 458