- Strona główna
- Postępowanie ID 722351
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-151/23/6/AG Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz utrzymania terenów zielonych w obrębie budynku koszarowo-biurowego 7C przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gruszczyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-02-06 10:12:00
-
Składania2023-03-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-03-06 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-05-08
09:08:21
|
Justyna Gruszczyńska |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2023-04-05
11:43:02
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2023-03-06
11:16:23
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-03-06
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 987 899,56 PLN brutto. |
2023-02-20
14:14:27
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
1,
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), informuje, o treści zadanego pytania przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi. Pytanie nr 7 zwracamy się z uprzejmą prośbą o wyznaczenie drugiego terminu wizji lokalnej dla prowadzonego postępowania w dniach 21-24.02.2023 r. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na ponowną wizję lokalną. Wyjaśnienia treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2023-02-13
15:53:09
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
1,
2
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2022
r.
poz.
1710
ze
zm.),
informuje,
o
treści
zadanych
pytań
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach.
Pytanie nr 1 Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego postępowania? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa całości zamówienia. Zamawiający zgodnie z Rozdz. III ust. 10 SWZ dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Pytanie nr 2 W jaki sposób Zamawiający oszacował powierzchnię podlegającą sprzątaniu oraz sporządził harmonogram sprzątania, w szczególności czy określone w niniejszym postępowaniu powierzchnie sprzątania i harmonogram sprzątania wykazują różnice w stosunku do określonych w aktualnie realizowanym zamówieniu (poprzednim postępowaniu w tym samym przedmiocie), względnie- czy zachodzą inne istotne różnice w stosunku do usługi, której wykonawca został wybrany w poprzednim postępowaniu? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że powierzchnia podlegająca sprzątaniu została określona na podstawie rzeczywistej powierzchni wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych. Harmonogram sprzątania został określony na podstawie wymagań użytkownika. Powierzchnie sprzątania i harmonogram sprzątania określone w bieżącym postępowaniu nie wykazują różnic w stosunku do określonych w aktualnie realizowanym zamówieniu. Pytanie nr 3 Wykonawca prosi o udzielenie wyjaśnień w zakresie sposobu oszacowania przez Zamawiającego wartości przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie: 1) czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę 2) prosimy o wskazanie, jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy? 3) w odniesieniu do jakiej części usługi (procentowo lub kwotowo) Zamawiający, dokonując określenia wartości zamówienia, przewidział jej opodatkowanie stawką 8%, a do jakiej- 23%, a także czy podstawą szacowania w tym zakresie były dane nt. sposobu realizacji obecnie wykonywanej usługi (faktury wystawiane przez obecnego Wykonawcę)- prosimy o wskazanie, w jakiej części (procentowo lub kwotowo) usługi świadczone przez dotychczasowego wykonawcę były opodatkowane stawkami odpowiednio 8 % i 23%? Odpowiedź: Zamawiający nie udziela odpowiedzi na powyższe pytanie ponieważ nie dotyczy ono treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Pytanie nr 4 Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar? Odpowiedź: Zamawiający nie udziela odpowiedzi na powyższe pytanie ponieważ nie dotyczy ono treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Pytanie nr 5 Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnienia? Odpowiedź: Zamawiający nie udziela odpowiedzi na powyższe pytanie ponieważ nie dotyczy ono treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Pytanie nr 6 Proszę o wyznaczenie terminu wizji lokalnej Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 16 lutego 2023 r. o godz. 12:00. Zainteresowane osoby winne zgłosić się wcześniej do Dyżurnego obiektu przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie. Wyjaśnienia treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2023-02-10
09:22:01
|
Justyna Gruszczyńska |
Zmiana
ogłoszenia
o
zamówieniu
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?