Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZP-002/8/2023 Wymiana stolarki drzwiowej do lokali w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM

Termin:
Zamieszczenia : 02-03-2023 12:00:00
Składania : 20-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 20-03-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ drzwi publikacja.docx docx 149.66 2023-03-02 12:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.zip zip 432.17 2023-03-02 12:00:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 186.58 2023-03-02 12:00:00 Postępowanie
otwarcie ofert.docx docx 19.01 2023-03-20 12:11:26 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze na stronę cz. IV.docx docx 19.66 2023-03-23 06:54:30 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze na stronę cz. I, II, III, V.docx docx 20.72 2023-03-28 07:35:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-28 07:35 Paulina Woźniczka Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej:
Części I - rejon ADM-1;
Części II - rejon ADM-2;
Części III - rejon ADM-3;
Części V - rejon ADM-5.

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2023-03-23 06:54 Alina Bloch-Zapytowska Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej część IV rejon ADM-4

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2023-03-20 12:11 Paulina Woźniczka Informacja z otwarcia ofert.

otwarcie ofert.docx

2023-03-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć:
Część I - 33 062,91 pln brutto
Część II - 37 079,54 pln brutto
Część III - 27 758,42 pln brutto
Część IV - 61 390,50 pln brutto
Część V - 19 296,41 pln brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 556