Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-01-2023 09:50:00 |
Składania : | 31-01-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 31-01-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OGŁOSZENIE
Zapraszam Państwa do złożenia oferty na wykonanie zadania
pn.: „Usuwanie i pielęgnacja drzew
i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2023 roku”, zgodnie z
poniżej określonymi warunkami:
1. Zamawiający
Gmina Bolków
ul. Rynek 1
59-420 Bolków
tel. 757413215, fax. 757413394
e-mail: um@bolkow.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia
Do
zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z póź. zm.), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających
na usuwaniu i pielęgnacji drzew
i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2023 roku
w następujących przypadkach:
a) usunięcie drzewa (w tym złomów i wywrotów) wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac – prognozowana ilość 10 szt. drzew,
b) usunięcie krzewów wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac – prognozowana ilość 100 m2 powierzchni krzewów,
c) wykonanie pielęgnacji drzewa wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac – prognozowana ilość 5 szt. drzew,
d) wykonanie pielęgnacji krzewów wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac – prognozowana ilość 100 m2 powierzchni krzewów,
e) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów wraz z zabezpieczeniem drzew palikami i taśmą – prognozowana ilość 20 szt. drzew i krzewów.
Prognozowana ilość wyżej wymienionych usług może ulec zmianie.
4. Termin wykonania zamówienia
a) Realizacja zamówienia obowiązywać będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
b) Wykonywanie poszczególnych usług odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń stosownie do potrzeb zamawiającego.
c) Termin realizacji każdego zamówienia (zlecenia) ustala się na 14 dni licząc od daty doręczenia zlecenia
5. Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy przedmiotu zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej,
b) Oświadczenia oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego, nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
c) Oświadczenie o kwalifikacjach oraz dysponowaniem odpowiednim sprzętem do wykonywania prac związanych z wycinką, pielęgnacją oraz nasadzeniem drzew i krzewów.
6. Sposób przygotowania oferty.
a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę zgodnie z wymogami
zapytania ofertowego
do godz. 900
dnia 31 stycznia 2023 r. za pośrednictwem platformy zakupowej
(platformazakupowa.pl).
b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
c) Ofertę należy sporządzić w sposób jednoznaczny.
d) Zamawiający wymaga by oferent ustosunkował się do każdej pozycji przedmiotu zamówienia ujętej również w formularzu ofertowym (załącznik nr 1), po czym podsumował wszystkie składniki cenowe brutto.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w okresie realizacji umowy.
f)
Istnieje
możliwość pobrania załączników i oświadczeń, wypełnienia wraz z podpisem
i pieczątką firmy, zeskanowania i załączenia do oferty przesłanej z
pośrednictwem platformy zakupowej, które należy przedłożyć w oryginale przed
podpisaniem umowy.
7. Opis sposobu obliczenia ceny
a) Cena oferty na każdy rodzaj usługi wyszczególniony w formularzu ofertowym przedmiotu zamówienia platformy zakupowej powinna zawierać wartość prac niezbędnych do wykonania danej usługi.
b) Oferent jest obowiązany podać w formularzu ofertowym, w odrębnych pozycjach, cenę jednostkową usługi brutto (wraz z należnym podatkiem VAT).
8. Kryteria wyboru oferty
a) Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.
b) Przez najniższą cenę rozumie się najniższą sumę wszystkich wartości zamówienia brutto ujętych w formularzu ofertowym.
9. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami
Dodatkowych
informacji związanych z przygotowaniem oferty oraz jej zakresem udziela Podinspektor
ds. gospodarki leśnej i rolnictwa – Anita Wichłacz - tel. 75 74 13 213 wew.
101, w
godz. od 7.00 do 15.00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-01 13:32 | Anita Wichłacz | Postępowanie nr GOŚ.271.1.2023 zostało unieważnione. Więcej informacji zawiera załącznik do wiadomości. |
Komunikaty