Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/AGL/2023 Sukcesywna dostawa materiałów higienicznych do Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2023/2024

Logistyka Uniwersytet Morski
Uniwersytet Morski w Gdyni Oddział: Zespól ds. Logistyki
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2023 14:12:00
Składania : 01-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 01-02-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego papierniczych artykułów higienicznych oraz środków czystości zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. Wykonawca powinien posiadać niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Do obowiązków wykonawcy zamówienia należy:

1. Wykonawca jest zobowiązany do zajmowania się sukcesywną dostawą towaru z największą starannością. 2. Miejscami dostawy przedmiotu zamówienia są: a) Magazyn UMG ul, Morska 81-87, 81-225 Gdynia b) Pływalnia Kryta Al. Jana Pawła II/3, Gdynia b) Statki zacumowane w porcie w Gdyni c) Oddział UMG/IMG, ul. Długi Targ 41/42, Gdańsk d) Oddział UM/IMG, ul. Grunwaldzka 311, Gdańsk 3. Dostawy następować będą partiami określonymi przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania przez pracownika Działu Logistyki i Transportu. 4. Zamawiający określi ilość oraz miejsce dostawy każdorazowej partii zamówionych papierniczych artykułów higienicznych i środków czystości elektronicznie. 5. Termin dostawy licząc od momentu zamówienia wynosi 5 dni roboczych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane, pochodzące z bieżącej produkcji. 7. Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakościowego dostarczonych artykułów higienicznych. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnie z zamówieniem, stwierdzenia wad lub braków, Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o tym fakcie wnosząc reklamację w formie wskazanej poniżej nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia towaru. 8. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z umową, w szczególności: uszkodzonych, o nie należytej jakości, posiadających wady lub braki Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od powzięcia o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony termin wymiany jest dniem wolnym od pracy wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu. 9. Odbiór każdorazowej partii towaru odbędzie się w obecności Zamawiającego w obiektach Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godz. od 8: 00 do 14:00. bądź bezpośrednio na statkach szkoleniowych. 10. Wykonawca zapewni transport towaru bezpłatnie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Z wybranym wykonawcą zamówienia zostanie podpisana umowa wg załączonego wzoru.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod e-mail: logistyka@au.umg.edu.pl  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór_umowy _załacznik_1.doc doc 57 2023-01-25 14:12:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Hotelowy odświeżacz powietrza DAVANIA NOH001 30 szt. Uniwersytet Morski w Gdyni
Morska 81/87
81-225, Gdynia
(0)
2 Hotelowy odświeżacz powietrza BAWEŁNA NOH002 30 szt. - (0)
3 Hotelowy odświeżacz powietrza PACZULI NOH003 30 szt. - (0)
4 Mydło w pianie MERIDA BALI PLUS 700g M12P 250 szt. - (0)
5 Mydło w pianie MERIDA BALI PLUS 700g MTP203 200 szt. - (0)
6 Mydło w płynie SILVA 5 kg M4 70 szt. - (0)
7 Wkład zapachowy do pisuarów TAA311 100 szt. - (0)
8 Papier toaletowy biały (celuloza) (12 szt) PTB703 2000 szt. - (0)
9 Pasta do mycia rąk MERIDA MECHANIK 10 kg PA35 5 szt. - (0)
10 RĘCZNIKI PAPIEROWE TOP MAXI 156 M, / 6 ROLEK RTB101 650 szt. - (0)
11 Ręcznik z adaptorem MERIDA TOP AUTOMATIC MAXI /240 (6 szt) RAB312 2100 szt. - (0)
12 Pojemnik na mydło DTS201 40 szt. - (0)
13 Pojemnik na papier toaletowy BJB702 40 szt. - (0)
14 Pojemnik na ręcznik CJB302 40 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261