Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-01-2023 14:12:00 |
Składania : | 01-02-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-02-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego papierniczych artykułów higienicznych oraz środków czystości zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. Wykonawca powinien posiadać niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Do obowiązków wykonawcy zamówienia należy:
1. Wykonawca jest zobowiązany do zajmowania się sukcesywną dostawą towaru z największą starannością. 2. Miejscami dostawy przedmiotu zamówienia są: a) Magazyn UMG ul, Morska 81-87, 81-225 Gdynia b) Pływalnia Kryta Al. Jana Pawła II/3, Gdynia b) Statki zacumowane w porcie w Gdyni c) Oddział UMG/IMG, ul. Długi Targ 41/42, Gdańsk d) Oddział UM/IMG, ul. Grunwaldzka 311, Gdańsk 3. Dostawy następować będą partiami określonymi przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania przez pracownika Działu Logistyki i Transportu. 4. Zamawiający określi ilość oraz miejsce dostawy każdorazowej partii zamówionych papierniczych artykułów higienicznych i środków czystości elektronicznie. 5. Termin dostawy licząc od momentu zamówienia wynosi 5 dni roboczych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane, pochodzące z bieżącej produkcji. 7. Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakościowego dostarczonych artykułów higienicznych. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnie z zamówieniem, stwierdzenia wad lub braków, Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o tym fakcie wnosząc reklamację w formie wskazanej poniżej nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia towaru. 8. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z umową, w szczególności: uszkodzonych, o nie należytej jakości, posiadających wady lub braki Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od powzięcia o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony termin wymiany jest dniem wolnym od pracy wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu. 9. Odbiór każdorazowej partii towaru odbędzie się w obecności Zamawiającego w obiektach Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godz. od 8: 00 do 14:00. bądź bezpośrednio na statkach szkoleniowych. 10. Wykonawca zapewni transport towaru bezpłatnie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Z wybranym wykonawcą zamówienia zostanie podpisana umowa wg załączonego wzoru.W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod e-mail: logistyka@au.umg.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty