- Strona główna
- Postępowanie ID 719904
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SA.270.2.2023 Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów w zarządzie Nadleśnictwa Starachowice.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Brodowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-01-25 13:26:00
-
Składania2023-01-25 14:58:55
-
Otwarcie ofert2023-01-30 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zn. spr.: SA.270.2.2023.EK Starachowice, dnia 25.01.2023 r.
Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów w zarządzie Nadleśnictwa Starachowice.
OGŁOSZENIE
1. Zamawiający: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice z siedzibą ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 14d, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie tel/fax 041 274-76-20 / wew. 32 e‑mail: starachowice@radom.lasy.gov.pl
- Pisma, wiadomości, informacje prosimy składać za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami oraz składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice (dalej: Platforma Zakupowa)
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 700 do 1500
2. Tryb udzielenia zamówienia:
2.1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710).
2.2. Postępowanie prowadzone jest przez komisję przetargową Nadleśnictwa Starachowice, powołaną Zarządzeniem nr 6 Nadleśniczego Nadleśnictwa Starachowice z dnia 31.03.2021 r.
2.3. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360).
3. Przedmiot zamówienia: Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów w zarządzie Nadleśnictwa Starachowice.
4. Opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączoną specyfikacją warunków zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia został podzielony na części zgodnie z załączoną specyfikacją warunków zamówienia
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Terminy realizacji zgodnie z przekazywanymi telefonicznie zleceniami odbioru, od dnia zawarcia umowy do 31.01.2024 r. odbiór odpadów w ciągu 3 dni od otrzymania zgłoszenia.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
8.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych Urzędu odpowiedniego terytorialnie do zakresu składanej oferty.
8.2. Ocena spełniania warunku wymienionego w ust. 8 pkt. 8.1 dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 9. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił.
8.3. Wykonawca, który nie spełni wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
9. Informacje o oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
9.1. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, Urzędu odpowiedniego terytorialnie do zakresu składanej oferty.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10.1 Jedynym kryterium oceny ofert jest cena realizacji przedmiotu zamówienia.
10.2 Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa.
10.3 Oferty oceniane będą w dwóch etapach.
I etap to ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części przedmiotu zamówienia decyduje najniższa cena realizacji danej części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w danej części w oparciu o podane kryterium oceny (uzyskała największą liczbę punktów).
W wyniku postępowania zawarta zostanie umowa, której projekt stanowi zał. nr 1 do swz.
Dodatkowe informacje dot. rozpatrzenia ofert zawarto w ust. 17 swz.
11. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Katarzyna Brodowska tel. 41 274 76 20; wew. 47
Godziny urzędowania Nadleśnictwa: od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500
13. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.01.2023 r. do godz. 1000
14. Termin związania ofertą
14.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14.2. Bieg terminu związania ofertą zaczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia przez wybranego Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Środki ochrony prawnej
16.1. Wykonawcy, który złożył ofertę cenową przysługuje prawo do wniesienia odwołania do Nadleśniczego Nadleśnictwa Starachowice w terminie 3 dni od daty ogłoszenia w siedzibie Zamawiającego wyników wyboru ofert.
16.2. Nadleśniczy rozpatruje zastrzeżenia w terminie 3 dni. W przypadku uznania zasadności zastrzeżenia, Zamawiający powtarza procedurę w niezbędnym zakresie wynikającym z uznanego zażalenia, powiadamiając wszystkich Wykonawców.
16.3. W przypadku nie uwzględnienia zastrzeżeń, Nadleśniczy powiadomi o tym Wykonawcę wnoszącego zastrzeżenia.
16.4. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, oraz bez prawa do protestów i odwołań.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 660-781-682
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-01-25
14:58:55
|
Katarzyna Brodowska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Błąd techniczny w zamieszczeniu. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?