- Strona główna
- Postępowanie ID 719542
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OR-O.2600.11.2023 Dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Wystawiający
-
UżytkownikMaja Olejnik
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacyjny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-01-27 11:03:00
-
Składania2023-02-03 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dot. dostawy druków dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel. 52 3826403.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących druków dla Urzędu Miejskiego w Koronowie:
1) Nota Księgowa A5 (symbol: 416-3)
2) Wniosek o zaliczkę (symbol: Pu/K-113)
3) Rozliczenie zaliczki (symbol: Pu/K-114)
4) Zgłoszenie pobytu stałego (symbol: EL/ZPS/1)
5) Zgłoszenie pobytu czasowego (symbol: EL/ZC/1)
6) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego (symbol: EL/WPS/2)
7) Wniosek o wydanie dowodu osobistego (symbol: DO/W/1)
8) Zwrotki z ordynacją podatkową 29.08.1997r (Dz.U.2022r. poz 2651 z późniejszymi zmianami)
9) Polecenie Wyjazdu Służbowego (symbol: OS-232)
10) Koperty "Dowodowe" (symbol: D-7)
Ilość zamawianych druków podana jest w załączniku "Formularz ofertowy druki".
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wszystkie oferowane materiały będą dobrej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych oraz będą kompletne;
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiane materiały własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 7 dni roboczych do Urzędu Miejskiego w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, w godzinach 8:00 – 14:00, w dniach pracy zamawiającego;
3) ilość druków została wskazana w załączniku nr 1 „Formularz ofertowy”;
4) Okres gwarancji
a) Wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
b) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
IV. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
VI. Sposób złożenia oferty
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
VII. Termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:
do dnia 03.02.2023 r. do godz. 09:00
2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
VIII. Kryteria wyboru oferty
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.
Nazwa kryterium Waga kryterium
CENA 100 %
IX. Pozostałe informacje
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b) Negocjacji;
c) Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d) Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-02-10
10:59:53
|
Maja Olejnik |
Zakończono
postępowanie.
Dziękujemy
za
udział
w
zapytaniu
ofertowym.
Szczegółowy
raport
zamieszczono
w
załączniku
w
formacie
pdf
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?