Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-01-2023 22:14:00 |
Składania : | 27-01-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 27-01-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Odśnieżanie dachu budynku magazynu przy ul. Fabrycznej 3 w Elblągu
1. Termin realizacji:
data podpisania umowy. – 31.03.2023 r.
2. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi:
1) Mechaniczne lub ręczne odśnieżanie terenu dachu
o powierzchni 540 m2 budynku magazynu przy ul. Fabrycznej 3 w Elblągu.
2) Utrzymywanie gotowości służb i sprzętu do akcji zimowej.
Informacje dodatkowe:
– na przedmiotowym dachu jest posadowiona
instalacja fotowoltaiczna (moduły fotowoltaiczne wraz z niezbędnym
oprzyrządowaniem i okablowaniem), która zajmuje ok. 300 m2 powierzchni i nie
będzie podlegała odśnieżaniu,
- zrzut śniegu z dachu jest możliwy tylko od strony północnej – na teren zielony przy parkingu.
3. Kryterium oceny ofert: Cena – 100%.
Sposób obliczenia ceny oferty:
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza cenowego.
2. Cena ofertowa netto wskazana w Formularzu
cenowym musi zostać określona w oparciu o wyspecjalizowaną wycenę zamówienia
wskazaną w formularzu ofertowym i stanowi sumę łącznej wartości netto za
poszczególne świadczenia:
1) Mechaniczne lub ręczne odśnieżanie terenu
dachu o powierzchni 540 m2 budynku magazynu przy ul. Fabrycznej 3 w Elblągu.
2) Utrzymywanie gotowości służb i sprzętu do akcji zimowej - stawka za 1 miesiąc.
3. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę ofertową netto z jednoczesnym wskazaniem wysokości podatku od towarów i usług VAT.
4. Cena ofertowa netto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Wzorem umowy. Usługi, które nie zostaną wycenione nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu przedmiotu zamówienia, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w szczegółowej wycenie przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty nie będzie podlegała waloryzacji.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ceny wykazywane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki od 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.
7. Cena podana w Formularzu cenowym jest ceną wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
9. Wyliczona cena oferty netto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
4. Postanowienia ogólne.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany
treści zapytania do upływu terminu składania ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
5. Wymagania Zamawiającego:
1) posiadanie niezbędnej wiedzy i
doświadczenia,
2) dysponowania osobami i sprzętem zdolnymi do
wykonywania usługi,
3) posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami prawa,
4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej umożliwiającej wykonania usługi,
5) zapewnienie nadzoru nad wykonaniem umowy przez kwalifikowanego pracownika.
6. Do podpisania Umowy Zamawiającego będzie
wymagał dokumentów:
1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zapytania na sumę nie mniejszą niż 50 000 zł.
2) wykaz osób i sprzętu, które będą brały udział w realizacji usługi.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty