Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OAG.271.1.2023 Dostawa i montaż urządzeń oraz elementów oznakowania dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Miasta Czarnków oraz w przestrzeni publicznej miasta Czarnków

Termin:
Zamieszczenia : 20-01-2023 11:37:00
Składania : 31-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 31-01-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie (002).pdf pdf 99.74 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
SWZ_dostępność UM-sig (002).pdf pdf 755.38 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1. Formularz oferty (002).docx docx 28.45 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 2. Druk oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (002).docx docx 19.42 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 3. Druk oświadczenia dotyczącego podstaw wykluczenia (002).docx docx 21.05 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług (002).docx docx 19.43 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 5. Projekt umowy (002).docx docx 606.69 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 6. Klauzula RODO (002).docx docx 21.16 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 7. Opis przedmotu zamówienia (002).docx docx 39.8 2023-01-20 11:37:00 Postępowanie
SWZ_dostępność-sig.pdf pdf 990.82 2023-01-26 09:01:56 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5. Projekt umowy.docx docx 664.48 2023-01-26 09:01:56 Publiczna wiadomość
Odpowiedz nr 1_-sig.pdf pdf 360.71 2023-01-27 11:21:15 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 51.51 2023-01-31 15:19:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-31 15:19 Marcin Pawłowski W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-01-31 14:15 Marcin Pawłowski Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji p.n.: Dostawa i montaż urządzeń oraz elementów oznakowania dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Miasta Czarnków oraz w przestrzeni publicznej miasta Czarnków; numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031912/03/P, w wyznaczonym terminie nie zostały złożone żadne oferty.
2023-01-31 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zadania przeznaczył 122.987,70 zł brutto
2023-01-27 11:21 Jan Maksim Zamawiający w załączeniu publikuje odpowiedź na wniosek o wyjaśnienie treści SWZ.

Odpowiedz nr 1_-sig. [...].pdf

2023-01-26 09:01 Jan Maksim Zamawiający publikuje skorygowaną Specyfikację Warunków Zamówienia oraz załącznik nr 5 - Projekt umowy. Dokumenty zostały uzupełnione o logotypy wymagane przez Grantodawcę. Treść dokumentów nie uległa zmianie.

SWZ_dostępność-sig.p [...].pdf

Załącznik nr 5. Proj [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 526