Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: O.2610.1.23 Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych na rok 2023/2024

Beata Rużyło
Gmina Ustrzyki Dolne
Termin:
Zamieszczenia : 16-01-2023 15:02:00
Składania : 23-01-2023 09:00:00
Otwarcia : 23-01-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.docx docx 30.82 2023-01-16 15:02:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_2_OPZ.doc doc 48 2023-01-16 15:02:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_wzor umowy.pdf pdf 483.21 2023-01-16 15:02:00 Postępowanie
Zapytanie_ofertowe.doc doc 102 2023-01-16 15:02:00 Postępowanie
Załacznik nr_3_część I_ mat. biurowe.xls xls 76 2023-01-16 15:02:00 Postępowanie
Załacznik nr_3_część II_środki czystości.xls xls 54.5 2023-01-16 15:02:00 Postępowanie
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 1126.07 2023-01-26 08:27:44 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Formularz cenowy cz1.BES.pdf pdf 246.35
Formularz cenowy cz2.BES.pdf pdf 330.45
Formularz ofertowy .BES.pdf pdf 315.02
raport-oferty-1536809.pdf pdf 38.6
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.pdf pdf 585.36
Załacznik nr_3_część I_ mat. biurowe.pdf pdf 759.92
Załacznik nr_3_część II_środki czystości.pdf pdf 666.58
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.pdf pdf 585.36
Załacznik nr_3_część I_ mat. biurowe.pdf pdf 759.92
Załacznik nr_3_część II_środki czystości.pdf pdf 666.58
raport-oferty-1537609.pdf pdf 38.46
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
gmina ustrzyki dolne 2023-01-23 MB ME oferta podpisana.pdf pdf 1921.31
raport-oferty-1537723.pdf pdf 38.02

Komunikaty

2023-01-26 08:27 Beata Rużyło Zamawiający przekazuje informację o wyborze oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych na rok 2023/2024 z podziałem na II (dwie) części. Do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy stanowiący Załączniki nr 1, 2) Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 3. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 01.02.2023-31.01.2024 (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin dostawy 30% - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 470