Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-457/2022 Opracowanie dokumentacji koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej, programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) oraz wskaźnikowe wyliczenie kosztów inwestycji „Dostosowania infrastruktury Szpitala do sprawowania kompleksowej opieki medycznej nad matką i dzieckiem w ramach KOC” obejmującej modernizację i przebudowę części budynku C.

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-01-2023 10:25:00
Składania : 25-01-2023 12:00:00
Otwarcia : 25-01-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE  DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ

Na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej, programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) oraz wskaźnikowe wyliczenie kosztów inwestycji „Dostosowania infrastruktury Szpitala do sprawowania kompleksowej opieki medycznej nad matką i dzieckiem w ramach KOC” obejmującej modernizację i przebudowę części budynku C.

Oferta powinna zawierać:

- wycenę (kwota netto + stawka podatku VAT) za wykonanie poszczególnych elementów, tj.

-        Projekt koncepcyjny architektoniczno- funkcjonalny zawierający uproszczone rzuty kondygnacji z rozrysowanym układem pomieszczeń uzgodnionym z Użytkownikiem,

-        Program funkcjonalno-użytkowy (PFU),

-        Wskaźnikowe wyliczenie planowanych kosztów.

Przy wyborze propozycji cenowej  Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną. 


Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej skanu  formularza ofertowego (Załącznik nr 1) oraz formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1.1.

 

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 71 32 70 488

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do 25 stycznia.pdf pdf 545.59 2023-01-16 10:25:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 936.95 2023-01-16 10:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 85.5 2023-01-16 10:25:00 Postępowanie
Zaproszenie do 25 stycznia.doc doc 118 2023-01-16 10:25:00 Postępowanie
budynek_01_p01.pdf pdf 966.28 2023-01-18 13:21:46 Publiczna wiadomość
budynek_01_p01.pdf pdf 966.28 2023-01-18 13:25:44 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w zapytaniu.doc doc 69.5 2023-01-25 12:22:55 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w zapytaniu.pdf pdf 709.22 2023-01-25 12:22:55 Publiczna wiadomość
Unieważnienie zapytania.pdf pdf 174.92 2023-01-31 11:30:45 Publiczna wiadomość
Unieważnienie zapytania.docx docx 39.32 2023-01-31 11:30:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-31 11:30 Jacek Banaszak Unieważnienie zapytania

Unieważnienie zapyta [...].pdf

Unieważnienie zapyta [...].docx

2023-01-25 12:22 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w zapytaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-01-19 07:56 Jacek Banaszak Prosimy o wyjaśnienie zwrotu: " Obiekt nie znajduje się pod egidą konserwatora zabytków". Czy to oznacza, że:
- obiekt jest wpisany do rejestru zabytków? Jeśli tak, to prosimy o podanie nr. wpisu.
- obiekt jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków? Jeśli tak, to prosimy o podanie nr. wpisu.
- obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej?

Odpowiedź:
Zamawiający wyjaśnia, że obiekt nie znajduje się w rejestrze zabytków, nie figuruje w gminnej ewidencji zabytków ani nie jest zlokalizowany w strefie ochrony konserwatorskiej.
2023-01-18 13:29 Jacek Banaszak WIZJA LOKALNA

Zamawiający wyznacza dzień 23-01-2023 (poniedziałek) o godz.: 9:00 na odbycie wizji lokalnej.

Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, że Szpital działa w trybie ciągłym, nie wszystkie pomieszczenia mogą być dostępne do zobaczenia. Osoby uczestniczące w wizji zobowiązane są do przestrzegania zasad sanitarnych obowiązujących w podmiotach medycznych oraz posiadania stosownych środków ochrony osobistej.
2023-01-18 13:25 Jacek Banaszak Prosimy o:
1. Załączenia fotografii pomieszczeń, których dotyczy PFU.
2. Dołączenie dokumentacji archiwalnej.
3. Wskazanie powierzchni całkowitej i użytkowej pomieszczeń.
4. Określenie funkcji/rodzaju pomieszczeń.
5. Określenie jakiego rodzaju roboty ma obejmować opis PFU.
6. Informację czy obiekt jest zabytkiem/znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
7. Informację czy PFU będzie dotyczyło tylko wnętrz budynku czy też będzie obejmować remont elewacji lub też rozbudowę obiektu i remont terenu obok budynku.
8 Zmianę terminu wykonania PFU na 5 m-cy. Zgodnie z rozporządzeniem PFU powinno zawierać:
- kopię mapy zasadniczej
- wyniki badań gruntowo - wodnych (szacujemy 1 m-c na ich wykonanie). Zakładamy, że w ramach PFU należy przewidzieć roboty polegające na przebudowie pomieszczeń, a nie tylko na remoncie, który nie będzie ingerował w konstrukcję obiektu
- uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na prąd, gaz i wodę (szacujemy 2 m-ce na ich uzyskanie). Zakładamy, że takie zwiększenie nastąpi, skoro dokumentacja ma dotyczyć "dostosowania infrastruktury".
9. Zmianę terminu płatności na 30 dni oraz podział płatności na 2 transze: 1 - po wykonaniu koncepcji 30%, 2 - po wykonaniu całości PFU 70%.

Odpowiedź:
1) Możliwa jest wizja lokalna, z uwagi na obłożenie oddziału nie ma możliwości wykonania fotografii.
2) Istnieje dokumentacja archiwalna oraz inwentarzowa z roku 2013 w formacie pdf oraz dwg konieczne będzie wykonanie inwentaryzacji.
3) Wykaz powierzchni w załączeniu.
4) Funkcje powierzchni opisane są na dołączonym rzucie pdf. blok porodowy obejmuje oś 9/10 od pom. C1.16 - C.01
5) PFU ma zawierać kompleksową dokumentację niezbędną do wykonania w tym przebudowę, wymianę instalacji sanitarnych, montaż niezbędnej infrastruktury itp.
6) Obiekt nie znajduje się pod egidą konserwatora zabytków.
7) PFU będzie dotyczyło wyłącznie wnętrza budynku.
8) Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu wykonania umowy do 3 miesięcy na całość od dnia podpisania umowy.
9) Zamawiający podtrzymuje zapisy w zakresie terminu płatność na 60 dni oraz jednej płatności za całość.

budynek_01_p01.pdf

2023-01-18 13:21 Jacek Banaszak Proszę o podanie szacunkowej powierzchni użytkowej budynku objętego opracowaniem.
Czy posiadacie Państwo aktualną inwentaryzację architektoniczno-budowlaną budynku objętego opracowaniem j?

Odpowiedz:

W załączonym pliku PDF - rzut piętra 1 - blok porodowy obejmuje oś 9/10 - od pom. C1.16 oś 16 - C1.01 sala cięć.
Poniżej zestawienie powierzchni poszczególnych pomieszczeń, ich funkcja wskazana jest na rzucie.

Powierzchnia oddziału ok. 270 mkw na którą składa się:

C 1.01 SALA CIĘĆ CESARSKICH 37,1 mkw
C 1.02 POK. PRZYGOT. DO STERYLIZ. 3,03 mkw
C 1.03 MYJNIA 3,03 mkw
C 1.04 SALA PORODÓW RODZ. 19,7 mkw
C 1.05 SALA PORODÓW W WODZIE 20,3 mkw
C 1.06 SALA ZABIEGOWA 20,3 mkw
C 1.07 STANOWISKO POLOZNYCH 11,6 mkw
C 1.08 KĄCIK NOWORODKA 8 mkw
C 1.09 OGÓLNA SALA PRODOWA 38,6 mkw
C 1.10 ŁAŻ. DLA PERSON. 4 mkw
C 1.11 BRUDOWNIK 8,6 mkw
C 1.12 WC DLA PERSON. 11,7 mkw
C 1.13 POK.PORODÓW RODZINN. 12,7 mkw
C 1.14 KOMUNIKACJA 24,7 mkw
C 1.15 HOL SALI PORODOWEJ 24 mkw
C 1.16 POK. POŁOŻNYCH 24 mkw

budynek_01_p01.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej skanu formularza ofertowego i formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1.1. W przypadku braku załączenia w/w załączników do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona 1 szt. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
ul. H. M. Kamieńskiego 73 a
51-124, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1012