Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-01-2023 13:57:00 |
Składania : | 19-01-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | 19-01-2023 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Demontaż istniejących analogowych aparatów telefonicznych - 40 sztuk.
2. Rozłączenie istniejących połączeń
analogowych aparatów telefonicznych
w pomieszczeniach biurowych oraz serwerowni.
3. Konfiguracja urządzeń brzegowych Fortigate do połączenia VPN sieci telefonicznych Vlan pomiędzy Sądem Okręgowym w Bydgoszczy a Sądem Rejonowym w Szubinie.
4. Konfiguracja urządzeń aktywnych CISCO, HP, D-link do współpracy z Vlan-em telefonicznym.
5. Podłączenie 40 telefonów IP do sieci LAN oraz elektrycznej w pomieszczeniach biurowych wraz z krosowaniem w pomieszczeniu serwerowni.
6. Stworzenie koncepcji migracji numeracji dla Sadu Rejonowego w Szubinie na podstawie konfiguracji centrali Slican NCP-600 funkcjonującej w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy.
7. Konfiguracja telefonów do współpracy z centralą Slican NCP-600 funkcjonującej w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy.
8. Utworzenie polityk ruchu
telefonicznego przychodzącego i wychodzącego zgodnie
z wytycznymi zmawiającego dla wszytkach numerów w Sądzie Rejonowym w Szubinie.
9. Utworzenie grup rozdzwaniających.
10. Szkolenie użytkowników oraz personelu informatycznego.
11. Dokumentacja powykonawcza.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że sąd nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
Gwarancja na wykonaną usługę: 12 m-cy.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionej faktury.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32 53 185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty