Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: FSM-2023-01-02 Dostawa co najmniej 20000 par wełnianych skarpet zimowych w różnych rozmiarach (5000 par w rozmiarze EUR 38-40, 10000 par w rozmiarze EUR 41-43, 5000 par w rozmiarze EUR 44-46) do magazynu we Lwowie z opcją zwiększenia dostaw o maksymalnie 20000 par.

Deadlines:
Published : 12-01-2023 13:21:00
Placing offers : 19-01-2023 10:00:00
Offers opening : 19-01-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji (w załączeniu "Procedura zamówień w FSM na rzecz Ukrainy w sytuacji nadzwyczajnej").

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Procedura zamówień w FSM na rzecz Ukrainy w sytuacji nadzwyczajnej.pdf pdf 852.69 2023-01-12 13:21:00 Proceeding
FSM-2023-01-02_Zapytanie ofertowe (2).pdf pdf 213.62 2023-01-16 03:35:03 Proceeding
FSM-2023-01-02 Formularz ofertowy (1).docx docx 34.73 2023-01-16 03:38:51 Proceeding
FSM-2023-01-02 Informacja - Otwarcie Ofert.pdf pdf 184.89 2023-01-19 14:46:47 Public message
2023-01-02_protokół z prac Komisji Przetargowej (1) - podpisane.pdf pdf 430.74 2023-01-31 10:10:46 Public message

Announcements

2023-01-31 10:10 Przetargi FSM Szanowni Państwo,

W załączeniu znajdą Państwo protokół z prac Komisji Przetargowej.

Z wyrazami szacunku,
Fundacja Solidarności Międzynarodowej

2023-01-02_protokół [...].pdf

2023-01-19 14:46 Przetargi FSM Szanowni Państwo,

dziękujemy za złożone oferty. Poniżej publikujemy Informację z Otwarcia Ofert.

Z wyrazami szacunku,
Fundacja Solidarności Międzynarodowej

FSM-2023-01-02 Infor [...].pdf

2023-01-19 10:00 Buyer message Szanowni Państwo,

Informujemy, że Zamawiający zamierza przeznaczyć 400 000 zł gross na realizację Zamówienia.

Z wyrazami szacunku,
Fundacja Solidarności Międzynarodowej
2023-01-18 00:25 Przetargi FSM Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do zapytań oferentów informujemy, że min. gramatura pojedynczej skarpety winna jest wynosić 35 gramów (min. 70g dla pary skarpet).

Z wyrazami szacunku, Fundacja Solidarnośći Międzynarodowej
2023-01-16 03:41 Przetargi FSM Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do pytań oferentów informujemy, że obowiązującym miejescem dostawy jest magazyn Zamawiającego we Lwowie.

Z wyrazami szacunku,
Fundacja Solidarności Międzynarodowej
2023-01-12 14:05 Przetargi FSM The message was withdrawn by the Buyer.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Realizacja dostawy 20 000 par skarpet zob. par.1 Zapytania Ofertowego 20000 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6069 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 90% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 10% Zob. par 11 zapytania ofertowego (0)
3 Doświadczenie - Zob. pkt. 2.2.2. Zapytania Ofertowego (0)
4 Warunki Płatności - Zamawiający dokona przedpłaty 50% ceny w ciągu 7 - dni roboczych od podpisania umowy kupna/sprzedaży; a pozostałe 50% ceny w ciągu 10 dni od dostawy towaru i otrzymania faktury końcowej. (0)
5 Formularz oferty - Zamawiający wymaga złożenia oferty na podpisanym i wypełnionym formularzu, stanowiącym załącznik do Zapytania Ofertowego Attachment required (0)
6 - - - (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 959