Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZC/1/2023 Świadczenie usług informatycznych w administracji SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy ZC/1/2023

Awatar Pracownika
Zamówienia publiczne
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2023 12:22:00
Składania : 26-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 26-01-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130.000,00 zł zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc o złożenie oferty w oparciu o poniższe warunki:

 

 

Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług informatycznych w administracji w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci komputerowej, serwerów, obsługi strony internetowej oraz szkolenia użytkowników   w szczególności polegających na:

1. Świadczeniu nadzoru informatycznego nad siecią informatyczną, systemami serwerowymi, oprogramowaniem systemowym i użytkowym.

2. Administrowaniu i obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego.

3. Kontroli bezpieczeństwa sieci komputerowej.

4. Administrowaniu bazami danych i archiwizacji.

5. Administrowaniu witryną www, pocztą e-mail.

6. Świadczeniu usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

7. Wsparciu i szkoleniu użytkowników sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i użytkowego.

8. Obsłudze zgłoszeń serwisowych.

 

ILOŚĆ OBSŁUGIWANYCH STANOWISK KOMPUTEROWYCH – 15

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.  ŚWIADCZENIE NADZORU INFORMATYCZNEGO NAD SIECIĄ INFORMATYCZNĄ, SYSTEMAMI SERWEROWYMI, OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM I UŻYTKOWYM

a)   Bieżąca kontrola funkcjonowania sieci;

b)   Instalacja i konfigurowanie elementów aktywnych sieci

c)   Podłączanie nowych i przełączanie istniejących stanowisk komputerowych;

d) Instalacja, konfiguracja, opieka nad systemami operacyjnymi, aktualizacja oprogramowania systemowego – instalacja uaktualnień i poprawek systemu;

e)   Serwisowanie oprogramowania operacyjnego, użytkowego i specjalistycznego zainstalowanego na stacjach roboczych i serwerze;

f)   Bieżąca pomoc świadczona użytkownikom w zakresie obsługi zainstalowanego oprogramowania;

g)   Instalacja nowych aplikacji – w przypadku zaistnienia potrzeby; szkolenie użytkowników z zakresu jej obsługi;

h)   Kontrola legalności zainstalowanego oprogramowania

 

2. ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA SERWISOWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

a)   Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych;

b)   Kontrola konfiguracji oraz poprawnej pracy sprzętu

c) Obsługa eksploatacyjna, naprawy i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych bez naruszenia warunków gwarancji dla sprzętu nowego;

d)  Pomoc użytkownikom w bieżącej obsłudze sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych – szkolenia w zakresie uruchamiania sprzętu i oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, obsługi sprzętu i oprogramowania;

e)    Konserwacja sprzętu komputerowego i utrzymywanie jego dostępności na odpowiednim poziomie;

f)   Nieodpłatne udostępnianie sprzętu zastępczego na czas dłuższej naprawy sprzętu;

 

3.  KONTROLA BEZPIECZEŃSTWA SIECI KOMPUTEROWEJ

a) Zarządzanie kontami użytkowników zgodnie z wytycznymi Zamawiającego

b) Nadawanie, zmiana, odbieranie uprawnień użytkownika do zasobów i aplikacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego

c) Kontrola dostępu i weryfikacja zabezpieczeń systemu przed ingerencją osób trzecich;

d) Instalowanie i administrowanie systemami antywirusowymi;

e) Zarządzanie serwerem poczty elektronicznej;

f) Konfiguracja serwera w celu kontroli dostępu do Internetu oraz nadzoru nad jego wykorzystywaniem;

 

4. ADMINISTROWANIE BAZAMI DANYCH I ARCHIWIZACJA

a)   Opracowanie, wdrożenie, nadzór nad procedurami zabezpieczenia systemu, w szczególności backupu danych i ochrony przed nieautoryzowanym dostępem, poprzez stosowanie odpowiednich metod zabezpieczenia danych przed dostępem osób niepowołanych; 

b)  Administrowanie bazami danych oraz archiwizacja danych gwarantująca pełną ochronę przed utratą, uszkodzeniem, dostępem osób nieupoważnionych;

c) W ramach umowy udostępnienie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;

 

5. ADMINISTROWANIE WITRYNĄ WWW, POCZTĄ E-MAIL

 a) Zarządzaniem stroną WWW oraz jej bieżąca aktualizacja;

b) Administrowanie pocztą elektroniczną

 

6. ŚWIADCZENIE USŁUG DORADCZYCH M.IN. POPRZEZ UDZIAŁ W PRACACH ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA

a) Określanie parametrów sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnego z potrzebami Zamawiającego pod względem funkcjonalności, ceny, niezawodności.

b)  Świadczenie usług doradczych w zakresie modernizacji lub wymiany sprzętu, aktualizacji lub wymiany oprogramowania.

c) Analiza wymagań i potrzeb użytkowników skutkująca wprowadzaniem zmian w użytkowanych systemach informatycznych;

d)  Doradztwo w kwestii technologii informatycznych ze szczególnym uwzględnieniem optymalnych rozwiązań dla Zamawiającego;

 

7. WSPARCIE I SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO I UŻYTKOWEGO

a) Pomoc w bieżącej obsłudze sprzętów komputerowych i oprogramowania;

b) Szkolenia pracowników administracyjnych i personelu medycznego z zakresu funkcjonowania i obsługi systemu informatycznego;

 

8. OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH

a) Bezpłatne konsultacje telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 16:00 dla użytkowników administracyjnych.

b) Realizowanie wizyt serwisowych na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonanych przez osoby upoważnione;

 c) Reagowanie na zgłoszenia serwisowe w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia dokonanego przez osobę upoważnioną.

 

Wartość wszystkich świadczonych usług musi się zamknąć w kwocie wskazanej w umowie ryczałtowej, brak możliwości wystawiania faktur dodatkowych za usługi i dojazdy.

 

Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony

 

Warunki obsługi:

•  Obsługa będzie zrealizowana na podstawie zamówienia Zamawiającego złożonego na zasadach uzgodnionych w umowie.

• Koszty transportu obciążają Wykonawcę.

• Termin obsługi (data ) zostanie ustalona przez strony.

• Miejsce obsługi – siedziba Zamawiającego przy ul. Leśnej 31, 58-100 Świdnica.

Inne informacje:

Termin obowiązywania umowy: rok, licząc od dnia zawarcia umowy.

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się kryterium:

 

100  %  -        Cena brutto

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego oferta okaże się najkorzystniejsza.

 

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami.

Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.

 

Istotne warunki stawiane Oferentom:

 

  1. Prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia
  2. W stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

 

Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać:

 

1.      Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także od towarów i usług) oraz zaproponowanych upustów i rabatów.

2.      Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Ceny netto i brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami rachunkowości.

3.      Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej kopii)

4.      Oświadczenia następującej treści:

      Oświadczam, iż :

a.        przedmiot prowadzonej przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia

b.      posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym zapewniającym wykonanie zamówienia

c.       w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

d.      jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy

e.       nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz 835).

5.      Parafowany projekt umowy

6.      Parafowaną klauzulę informacyjną dla kontrahentów

 

Sposób złożenia oferty:

Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 26.01.2023r. do godziny 10:00

 

Dane osoby prowadzącej sprawę:

Pani Anna Włosińska

Pani Marta Pankiewicz,

adres do kontaktu: zp@999.swidnica.pl

Tel. 74 85 00 997

 

WAŻNE:

Wszelkie zmiany w formularzu oferty i zapisach umowy winy być uzgadniane

z Zamawiającym 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe -administracja.doc doc 4509.5 2023-01-12 12:22:00 Postępowanie
Wzór oferty-administracja.doc doc 4498 2023-01-12 12:22:00 Przedmiot zamówienia
Wzór oferty-administracja.doc doc 4498 2023-01-12 12:22:00 Kryterium
klauzula informacyjna-administracja.doc doc 4492.5 2023-01-12 12:22:00 Kryterium
Umowa ADMINISTRACJA - projekt.docx docx 28.19 2023-01-12 12:22:00 Kryterium
Załącznik nr 1 -umowa administracja.docx docx 18.48 2023-01-12 12:22:00 Kryterium
protokół wyboru oferty.pdf pdf 674.84 2023-01-27 13:00:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-27 13:00 Zamówienia publiczne Dzień dobry.
W załączeniu przekazujemy protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty w postepowaniu ZC/1/2023.
Z poważaniem Zespół Zamówień Publicznych.

protokół wyboru ofer [...].pdf

2023-01-27 12:43 Zamówienia publiczne Informacja uzupełniająca do protokołu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Firma Piotr Majdan & Co. zaproponowała cenę za cały okres świadczenia usług, tj. 01.02.2023 - 31.01.2024 w wysokości 40914,72 zł brutto. Firma ZETO- Świdnica Sp. z o.o. zaproponowała cenę za cały okres świadczenia usług, tj. 01.02.2023 - 31.01.2024 w wysokości 73800,00 zł brutto. Firma Idea Center Sp. z o.o. zaproponowała cenę za cały okres świadczenia usług, tj. 01.02.2023 - 31.01.2024 w wysokości 8118,00 zł brutto.
Oferta firmy Idea Center Sp. z o.o. została wybrana ze względu na najkorzystniejszą cenę.
Z poważaniem Zespół Zamówień Publicznych.
2023-01-17 08:47 Zamówienia publiczne W dniu 16.01.2023r. wpłynęło zapytanie odnośnie usług informatycznych dla administracji. Poniżej zamieszczamy treść pytania i odpowiedź.
Ile godzin należy świadczyć zdalnie dla Państwa a ile na miejscu?
ODP: Zdalnie według potrzeb, na miejscu 3 razy w tygodniu po 2 godziny w godzinach 7:00-14:30, w sytuacjach szczególnych świadczenie usług po godzinach pracy administracji.
Z poważaniem Zespół zamówień publicznych
2023-01-16 10:05 Zamówienia publiczne W dniu 13.01.2023r. wpłynęło zapytanie odnośnie usług informatycznych dla administracji. Poniżej zamieszczamy treść pytania i odpowiedź.

Czy usługa może być świadczona w całości zdalnie + rozmowy telefoniczne a tylko przyjazdy do Siedziby mają być w momencie awarii?

ODP: NIE

Z poważaniem Zespół zamówień publicznych

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług informatycznych w administracji SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy ZC/1/2023

Wzór oferty-administ [...].doc

1 usługa Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Leśna 31
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Wzór oferty-administ [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Niezwłocznie od otrzymania zgłoszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

klauzula informacyjn [...].doc

(0)
6 Projekt umowy + załącznik nr 1 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa ADMINISTRACJA [...].docx

Załącznik nr 1 -umow [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451