Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ORG.2600.119.2022 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. z podziałem na 2 zadania (dotyczy zadania II i III)

Sandra Drewniok
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 02-01-2023 13:24:00
Składania : 04-01-2023 08:00:00
Otwarcia : 04-01-2023 08:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Zapraszamy do złożenia oferty na: obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. z podziałem na 2 zadania (dotyczy zadania II i III).


Szczegółowe wymagania zawarte zostały w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania (plik pdf do pobrania poniżej).


Ofertę można złożyć na jedno lub dwa zadania.


W przypadku złożenia oferty równocześnie na II i III zadanie należy przedłożyć załączniki (tj. Wykaz wykonanych usług oraz Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia ) oddzielnie dla każdego zadania.




Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego;

- innych przyczyn.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" ;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 - Zapytanie ofertowe na obsługę prawną w 2023 r. z podziałem na II zadania w zakresie zadania II i III-sig.pdf pdf 540.21 2023-01-02 13:24:00 Postępowanie
2 - Wykaz spraw prowadzonych w postępowaniach sądowych.pdf pdf 97.24 2023-01-02 13:24:00 Postępowanie
3 - Załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług.docx docx 26.34 2023-01-02 13:24:00 Postępowanie
4 - Załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.docx docx 31.58 2023-01-02 13:24:00 Postępowanie
5 - wzór umowy na obsługę prawną z podziałem na 2 zadania (dotyczy zadania II i III).pdf pdf 250.48 2023-01-02 13:24:00 Postępowanie
6. Protokół postępowania podprogowego- obsługa prawna-sig-sig.pdf pdf 459.65 2023-01-05 13:07:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-05 13:07 Beata Sojka W załączeniu wynik postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w procedurze o wartości podprogowej powyżej 50.000,00 zł do kwoty poniżej 130.000,00 zł na obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. z podziałem na 2 zadania (dotyczy zadania II i III)

6. Protokół postępow [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZADANIE II w styczniu 2023 r. - obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. (1 dyżur stacjonarnie w tygodniu - PONIEDZIAŁEK) za okres od 9 stycznia 2023 r. do 31 stycznia 2023 r. (proporcjonalnie do okresu wykonywania usługi) obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. w zakresie zadania II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji określonymi w zapytaniu ofertowym (1 dyżur stacjonarny w Urzędzie tygodniowo w poniedziałki po 3 godziny, od godz. 12:00-15:00 zgodnie z pkt 2.1 zapytania ofertowego; w pozostałe dni obsługa zdalna zgodnie z pkt 2.2 zapytania). Szczegóły wskazano w zapytaniu ofertowym. W pozycji należy wskazać wynagrodzenie za styczeń 2023 r. uwzględniające rzeczywisty okres wykonywania usługi, tj. wynagrodzenie za okres od dnia 9 stycznia 2023 r. do dnia 31 stycznia 2023 r. TYM SAMYM W MIESIĄCU STYCZNIU 2023 R. CENĘ JEDNOSTKOWĄ (wynagrodzenie miesięczne) NALEŻY PROPORCJONALNIE POMNIEJSZYĆ O OKRES NIEWYKONYWANIA USŁUGI OBSŁUGI PRAWNEJ (1 stycznia 2023 r. do 8 stycznia 2023 r.) 1 miesiąc - (0)
2 ZADANIE II w miesiacach luty-grudzień 2023 r. - obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. (1 dyżur stacjonarnie w tygodniu - PONIEDZIAŁEK cz. II) obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. w zakresie zadania II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji określonymi w zapytaniu ofertowym (1 dyżur stacjonarny w Urzędzie tygodniowo w poniedziałki po 3 godziny, od godz. 12:00-15:00 zgodnie z pkt 2.1 zapytania ofertowego; w pozostałe dni obsługa zdalna zgodnie z pkt 2.2 zapytania). Szczegóły wskazano w zapytaniu ofertowym. W pozycji należy wskazać wysokość wynagrodzenia obowiązującego w miesiącach luty - grudzień 2023 r. (tj. od dnia 1 lutego 2023 r. do dnia 31grudnia 2023 r.) 11 miesiąc - (0)
3 ZADANIE III w styczniu 2023 r. - obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. (1 dyżur stacjonarnie w tygodniu - ŚRODA) - MIESIĘCZNE WYNAGROZENIE ZA STYCZEŃ 2023 OBLICZONE PRPORCJONALNIE DO OKRESU WYKONYWANIA USŁUGI obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. w zakresie zadania III (trzeciego) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji określonymi w zapytaniu ofertowym (1 dyżur stacjonarny w Urzędzie tygodniowo w środy po 3 godziny, od godz. 12:00-15:00 zgodnie z pkt 2.1 zapytania ofertowego; w pozostałe dni obsługa zdalna zgodnie z pkt 2.2 zapytania). Szczegóły wskazano w zapytaniu ofertowym. W pozycji należy wskazać wynagrodzenie miesięczne za miesiąc styczeń 2023 r., (tj. od dnia 9 stycznia 2023 r. do dnia 31 stycznia 2023 r.). TYM SAMYM W MIESIĄCU STYCZNIU 2023 R. CENĘ JEDNOSTKOWĄ (wynagrodzenie miesięczne) NALEŻY PROPORCJONALNIE POMNIEJSZYĆ O OKRES NIEWYKONYWANIA USŁUGI OBSŁUGI PRAWNEJ (1 stycznia 2023 r. do 8 stycznia 2023 r.) 1 miesiąc - (0)
4 ZADANIE III w miesiącach luty-grudzień 2023 r. - obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. (1 dyżur stacjonarnie w tygodniu - ŚRODA, cz. II) obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. w zakresie zadania III (trzeciego) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji określonymi w zapytaniu ofertowym (1 dyżur stacjonarny w Urzędzie tygodniowo we wtorki po 3 godziny, od godz. 12:00-15:00 zgodnie z pkt 2.1 zapytania ofertowego; w pozostałe dni obsługa zdalna zgodnie z pkt 2.2 zapytania). Szczegóły wskazano w zapytaniu ofertowym. W pozycji należy wskazać wysokość wynagrodzenia miesięcznego obowiązującego w pozostałych (pełnych) miesiącach: luty - grudzień 2023 r. (tj. od dnia 1 lutego 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.) 11 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba jednostek (urzędów) (DJ) 20% Doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba jednostek (urzędów) – 20%, tj. doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (gmina/powiat/województwo) w ramach jednej umowy obowiązującej przez okres minimum 12 miesięcy o wartości co najmniej 40.000,00 zł (brutto) każde zamówienie (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Przez jednostkę samorządu terytorialnego na potrzeby niniejszego zapytania ofertowego należy rozumieć urzędy je obsługujące, tj. urzędy gminy/miasta/miejskie, starostwa powiatowe oraz urzędy marszałkowskie. Celem wykazania doświadczenia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego należy wskazać wyłącznie doświadczenie w obsłudze w/w urzędów (gminy/miasta/miejskie, starostwa powiatowe oraz urzędy marszałkowskie). Przez jednostkę samorządu terytorialnego nie należy rozumieć jednostek organizacyjnych, np. ośrodki pomocy społecznej, centra usług wspólnych itp. Objęte punktacją będą wyłącznie zamówienia spełniające w/w wymogi i udokumentowane odpowiednimi referencjami itp.; Szczegóły w pkt 9 oraz w pkt 4.3 zapytania ofertowego. UWAGA: Należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług! W przypadku składania oferty na obydwa zadania należy wypełnić wykaz oddzielnie dla każdego zadania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba lat (DO) 10% Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba lat – 10%. Zamawiający wymaga, aby wyznaczone przez Wykonawcę osoby posiadały doświadczenie zawodowe w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (gmina/powiat/województwo) umożliwiające realizację przedmiotowego zamówienia. W przypadku wykazania kilku osób Zamawiający przy ocenie ofert weźmie pod uwagę: a) doświadczenie osoby świadczącej obsługę prawną w przeważającej części (minimum 90% dyżurów) – w przypadku świadczenia obsługi prawnej samodzielnie przez Wykonawcę - powinien on wskazać osobę, która w przeważającej części (minimum 90% dyżurów) będzie wykonywała przedmiotowe zamówienie oraz osobę, która będzie realizowała umowę wyłącznie w ramach zastępstwa – w takiej sytuacji przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę wyłącznie doświadczenie osoby świadczącej obsługę prawną w przeważającej części; albo b) średnią arytmetyczną lat doświadczenia wszystkich osób wskazanych w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia - w przypadku świadczenia obsługi prawnej przez większą liczbę osób (maksymalnie można wskazać 3 osoby) - przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana średnia arytmetyczna lat doświadczenia tych osób (doświadczenie NIE będzie sumowane), z zastrzeżeniem, że będą to osoby, które RZECZYWIŚCIE BĘDĄ BRAŁY UDZIAŁ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Szczegóły w pkt 9 oraz w pkt 4.4 zapytania ofertowego. UWAGA: Należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia! W przypadku składania oferty na obydwa zadania należy wypełnić wykaz oddzielnie dla każdego zadania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: od dnia 9 stycznia 2023 r. (poniedziałek) do dnia 31 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Sposób realizacji - dyżury - W celu wypełniania obowiązków wymienionych w pkt 1.1 ppkt 8 zapytania ofertowego, wykonywanie obsługi prawnej odbywać się będzie w drodze osobistych konsultacji przez osoby wskazane w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 2 do Oferty) w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Toszku, w postaci dyżurów, które odbywać się będą kolejno: W zakresie zadania II: 1) w poniedziałki od godz. 12:00 do 15:00 (1 dyżur w tygodniu po 3 godziny), 2) w inne uzgodnione pomiędzy stronami dni, gdy w dzień wymieniony w pkt 1 (poniedziałek) przypada dzień wolny od pracy, z zastrzeżeniem pkt 2.3. niniejszego zapytania ofertowego. W zakresie zadania III: 1) w środy od godz. 12:00 do 15:00 (1 dyżur w tygodniu po 3 godziny), 2) w inne uzgodnione pomiędzy stronami dni, gdy w dzień wymieniony w pkt 1 (wtorek) przypada dzień wolny od pracy, z zastrzeżeniem pkt 2.3. niniejszego zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję i numer zadania". (0)
6 Sposób realizacji - poza dyżurami - W pozostałe dni (poza dyżurami) Wykonawca zapewni świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Toszku poprzez kontakt telefoniczny i elektroniczny (e-mail) pod wskazanymi przez niego numerami telefonów i adresami e-mail zgodnie z pkt 2.2 zapytania ofertowego, tj.: W zakresie zadania II: 1) we wtorki w godzinach od 8:00 do 15:00 (7 godzin); 2) w środy w godzinach od 8:00 do 12:00 (4 godziny); 3) w czwartki w godzinach od 8:00 do 14:00 (6 godzin); 4) w piątki w godzinach od 8:00 do 13:00 (5 godzin). W zakresie zadania III: 1) w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 12:00 (4 godziny) 2) we wtorki w godzinach od 8:00 do 15:00 (7 godzin); 3) w czwartki w godzinach od 8:00 do 14:00 (6 godzin); 4) w piątki w godzinach od 8:00 do 13:00 (5 godzin). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1423