Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 12/ER/2022 Dostawa wraz z montażem mebli medycznych i biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2022 11:10:00
Składania : 20-01-2023 12:00:00
Otwarcia : 20-01-2023 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Dostawa wraz z montażem mebli medycznych i biurowych.

 

1.    Warunki zgłaszania ofert i zasady udzielania zamówienia:

a.    Numer ogłoszenia: 12/ER/2022

b.    Data zamieszczenia ogłoszenia: 30.12.2022

c.    Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków

d.    Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 13.01.2023, do godz. 12:00 na Dzienniku Podawczym Krakowskiego Szpitala  Specjalistycznego im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31 – 202 Kraków (budynek A-V Szpitala, I p., hol główny). Oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie zawierającej dane uczestnika postępowania oraz opis: „Zapytanie ofertowe 12/ER/2022 na dostawę wraz z montażem mebli medycznych i biurowych. Nie otwierać przed godziną 12:30, dnia 13.01.2023”.

e.    Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty i musi być dołączone do oferty oraz złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wymienioną w rejestrze, która jest wskazana jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub przez notariusza.

f.     Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę (podaną w formularzu ofertowo-cenowym załączonym do niniejszego postępowania) i nie może jej zmienić. Wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

g.    Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty otwarcia oferty.

h.    Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

i.      Do oferty należy dołączyć oświadczenie (w załączniku), że nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

j.      Oferta musi zawierać:

                                          i.    Wypełniony formularz ofertowo-cenowy (którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia).

                                        ii.    Zaakceptowany przez Oferenta wzór umowy (złożony czytelny podpis z datą na każdej stronie wzoru umowy z adnotacją „Akceptuję”), której wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

k.    Otwarcie złożonych ofert odbędzie się w dniu 13.01.2023, o godz. 12:30 w pokoju zamówień technicznych Działu Realizacji Zamówień (w Budynku A – IV Szpitala, parter)

l.      Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

m.   Oferty można składać na każdy pakiet osobno.

n.    Do oferty wymagane są dokumenty (należy je dołączyć):

                                          i.    Atest higieniczny – potwierdzający dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia (dla pakietu 1, pakietu 2 i pakietu 3)

2.    Opis przedmiotu zamówienia

Czas realizacji to 90 dni od podpisania Umowy, i jest to dostawa jednorazowa. Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest również w załączniku do postępowania (jako OPZ).

 

PAKIET 1: Meble do Laboratorium Analitycznego

Miejsce dostawy:

Centralne Laboratorium Analityczne, Pawilon M-V, wejście A, piętro 1 

·         Wymagany atest higieniczny  potwierdzający dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia - należy go złożyć wraz z ofertą

·         Wykonawca, oferujący asortyment musi spełniać wymagania norm ISO 14001 lub ISO 9001 lub równoważnych w zakresie dostarczania wyrobów zgodnych z wymaganiami klienta i z wymaganiami przepisów

1

Krzesło kuchenne

2

SZT

 

·         Powlekane materiałem skóropodobnym

·         Nogi metalowe chrom

·         Oparcie metalowe chrom

·         Siedzisko okrągłe

·         Średnica siedziska: ok. 40-50 cm

·         Kolor siedziska: Brązowo-rudy

 

 

2

Stolik metalowy do zmywalni

1

SZT

 

·         Prostokątny

·         O wymiarach: Szer.: 70cm, Gł.: 40cm, Wys.: 70cm

·         W całości metalowy, ze stali nierdzewnej

 

 

3

Szafka laboratoryjna ze zlewem i ociekaczem

1

SZT

 

·         Szafka jednodrzwiowa

·         Wymiary: Szer.: 60cm, Głęb.: 75cm, Wys.: ok. 90cm

·         Kolorystyka: Szara/Biała/Beżowa

·         Zlew jednokomorowy ze stali nierdzewnej z baterią

·         Z ociekaczem (ok. 60cm) na szkło, umieszczonym pionowo pod zlewem

·         Z obrzeżami i osłonami

 

 

PAKIET 2: Krzesła warsztatowe do MCLDPG

Miejsce dostawy:

Małopolskie Centralne Laboratorium Diagnostyki Prątka Gruźlicy

Kraków, ul. Ułanów 29 

4

Krzesła warsztatowe

2

SZT

 

·         Materiał siedziska i oparcia: antypoślizgowy, łatwozmywalny poliuretan o wysokiej odporności na ścieranie i środki czyszczące

·         Zakres regulacji wysokości siedziska: 54cm – 85cm

·         Skok kolumny/siłownika: 39cm – 70cm

·         Wymiary siedziska: Szer.: 41cm, Głęb.: 41cm

·         Wymiary oparcia: Szer.: 37cm, Wys.: 33cm

·         Kółka/stopki: Stopki

·         Podnóżek: chromowany z regulacją wysokości o średnicy 45cm

·         Podstawa: czarny poliamid wzmocniony włóknem szklanym – 60cm

 

 

PAKIET 3: Szafki przyłóżkowe do Kliniki Elektrokardiologii

Miejsce dostawy:

Klinika Elektrokardiologii, Pawilon M-VIII, parter

·         Wymagany atest higieniczny  potwierdzający dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia - należy go złożyć wraz z ofertą

·         Wykonawca, oferujący asortyment musi spełniać wymagania norm ISO 14001 lub ISO 9001 lub równoważnych w zakresie dostarczania wyrobów zgodnych z wymaganiami klienta i z wymaganiami przepisów

5

Szafka przyłóżkowa

16

SZT

 

·         Blat wykonany z tworzywa ABS z pogłębieniem

·         Korpus i szuflada ze stali lakierowanej proszkowo

·         Jednostronne otwieranie szafki i szuflady

·         Podstawa wyposażona w koła o średnicy 55mm, w tym 2 z blokadą

·         Podstawa stalowa z osłoną z tworzywa ABS

·         Stelaż z profilu aluminiowego lakierowanego proszkowo

·         Z blatem bocznym wysuwanym, z płyty z laminatu HPL

·         Wymiary: Szer.: 480mm, Głęb.: 400mm, Wys.: 880mm

 

 

PAKIET 4: Meble biurowe do sekretariatu Oddziału Chorób Infekcyjnych

Miejsce dostawy:

Oddział Chorób Infekcyjnych Dzieci, Pawilon M-IX

·         Korpus

o   Wieniec dolny i górny: płyta wiórowa trzywarstwowa o grubości min. 18 mm, obustronnie melaminowana

o   Boki: płyta wiórowa trzywarstwowa o grubości min. 18 mm, obustronnie melaminowana

o   Plecy wpuszczane w boki i wieńce szafy, z płyty wiórowej trzywarstwowej w kolorze boków, o grubości min. 8 mm, obustronnie melaminowanej

o   Półki: płyta wiórowa trzywarstwowa obustronnie melaminowana o grubości min. 18 mm (przy szer. 80 cm) lub min. 25 mm (przy szer. 100 cm), mocowane systemem zapadkowym uniemożliwiającym przypadkowe wysunięcie

·         Fronty: Płyta wiórowa trzywarstwowa obustronnie melaminowana, o grubości min. 18 mm

·         Wyposażenie

o   Zawiasy puszkowe samodomykowe, szybkomontażowe, o ilości cykli min. 80 tys., drzwi szafy wyposażone w 3 zawiasy (w szafach wysokich) lub w 2 (w szafach niskich)

o   Okucia: szafy wyposażone w zamki baskwilowe, blokowane w 2 punktach z dwoma kluczami

o   Szkło hartowane w przypadku szaf przeszklonych

·         Inne wymagania

o   Wszystkie krawędzie wykończone klejonym na gorąco obrzeżem PCV o grubości min. 2 mm w kolorze płyty

o   Korpus klejony, szafy w całości zmontowane fabrycznie

o   Gwarancja min. 2 lata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Segment szaf stojących

1

KPL

 

                       L=2x70cm  Ś=1x42cm     P=3x58cm

 

                           L=1, 2       Ś=3                P=4, 5, 6

 

                            L              Ś                     P



 

 

 

 

 

 

 


                      1         2          3         4          5         6

·         Wszystkie drzwi otwierane w jedną stronę

·         Część lewa (L): zamykana z półkami

·         Szafy 1 i 2: Szer.: 70cm, Głęb.: 35cm, Wys.: 200cm

·         Część środkowa (Ś): zamykana z półkami

·         Szafa 3: Szer.: 70cm, Głęb.: mniejsza ze względu na przewód kominowy, Wys.: 200cm

·         Część prawa (P): zamykana z półkami

·         Szafy 4, 5, 6: Szer.: 58cm, Głęb.: 35cm, Wys.: 200cm

 

 

7

Szafka kuchenna z blatem, stojąca, z miejscem na lodówkę

1

SZT

 

·         Z miejscem na lodówkę pod blatem (lodówka o wysokości 84/85cm i szerokości 55cm)

·         Wymiary: Szer.: 80cm, Głęb.: 60cm, Wys.: 85cm

 

 

8

Półka na wsporniku

1

SZT

 

·         Wymiary: Szer.: 80cm, Głęb.: 35cm

·         Nośność: min. 20kg

 

 

9

Biurko/lada na ramie metalowej

1

SZT

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


·         Szer.: 130cm, Głęb.: 50cm, Wys.: 76cm

·         W kształcie litery L

 

 

 

3.    Kryteria oceny ofert i wyniki

a.    Wyboru oferty Zamawiający dokona na podstawie formularza ofertowo-cenowego, kierując się kryterium najniższej ceny i najdłuższej gwarancji.

b.    Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska największą ilość punktów wg wzoru:

W=C+G

gdzie

C – Cena brutto oferty

G – Gwarancja i rękojmia na dostarczone meble i montaż

C = (Cmin/Cb) * 60 pkt

Cmin – cena brutto oferty najtańszej, Cb – cena brutto oferty badanej

G=0 pkt dla okresu gwarancji 2 lata

G=20 pkt dla okresu gwarancji 3 lata

G=30 pkt dla okresu gwarancji 4 lata

G=40 pkt dla okresu gwarancji 5 lat i dłużej

Zaproponowanie okresu gwarancji krótszego niż 2 lata lub brak propozycji okresu gwarancji skutkuje odrzuceniem oferty. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu Umowy (podpis. protok. odbioru).

c.    Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający może nie dokonać wyboru oferty, jeżeli:

                                          i.    Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

                                        ii.    Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

d.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

e.    W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.

f.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

4.    Koordynator ze strony Szpitala w sprawie powyższego postępowania:

Paweł Niedzielski

+48 12 614 20 24, p.niedzielski@szpitaljp2.krakow.pl

Dział Realizacji Zamówień,

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II,

ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 12 614 20 24

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowo-cenowy.docx docx 41.46 2022-12-30 11:10:00 Postępowanie
Oświadczenie_wykonawcy.pdf pdf 623.43 2022-12-30 11:10:00 Postępowanie
Wzór Umowy.pdf pdf 796.82 2022-12-30 11:10:00 Postępowanie
OPZ (SWZ).pdf pdf 902.1 2022-12-30 11:10:00 Postępowanie
Zmiana terminu.pdf pdf 97.35 2023-01-11 13:56:19 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 199.36 2023-01-11 13:56:28 Postępowanie
Rozstrzygnięcie.pdf pdf 279.74 2023-01-31 08:02:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-31 08:02 Paweł Niedzielski Informacja o rozstrzygnięciu ofert.
UWAGA! Zgodnie z ogłoszeniem, wzięte zostały pod uwagę tylko oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone pocztą tradycyjną i przesłane w wersji papierowej na adres podany w ogłoszeniu.

Rozstrzygnięcie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wraz z montażem mebli medycznych i biurowych - 1 szt. Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 628