Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-12-2022 09:27:00 |
Składania : | 31-12-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Świadczenie usługi konserwacji serwisowania i napraw urządzeń w kotłowniach Akademii Wojsk Lądowych
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1
Propozycja cenowa musi zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz cenowy, w wersji PDF - załącznik nr 4 (konserwacja i serwis)
- wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy, w wersji PDF (zbiorczo -przeglądy konserwacja + roboczogodziny)
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- referencje: warunek
zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie
przedmiotowego zamówienia wykaże się należytym wykonaniem co najmniej jednej
usługi w zakresie obsługi kotłowni, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - na wartość nie mniejszą niż 35.000,00
zł brutto - proszę o załączenie min. 1 listu referencyjnego;
- wiedza technologiczna - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku dozoru posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, pełniącą nadzór nad zespołem pracowników obsługujących bezpośrednio urządzenia i instalacje opalane olejem opałowym i gazem - proszę załączenie skanu świadectwa kwalifikacyjnego.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty