Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2022 13:25:00 |
Składania : | 04-01-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
(Zamawiający) w ramach realizacji projektu pn. „Wzmocnienie pozycji regionalnej
gospodarki, Pomorze Zachodnie – Ster na innowacje – etap III”
współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 zaprasza do przesyłania ofert na szacowanie
wartości zamówienia w zakresie wykonania oraz dostawy do siedziby
Zamawiającego materiałów promocyjno-reklamowych.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości
zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi
zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie
zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i
nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na
podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Odpowiedź na szacowanie wartości zamówienia w postaci
podpisanego skanu (zał. nr 2 – Formularz) uzupełnionego o kwoty netto i brutto
poszczególnych usług wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, prosimy
przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
e-mail: projekt@zrot.pl do
dnia 04.01.2023 roku do godz. 12.00.
Szacowanie wartości
zamówienia nie stanowi oferty zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień
Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, a jest jedynie analizą rynku
dokonywaną zgodnie z uchwałą nr 39/Z/2021 Zarządu ZROT z dnia 28.12.2021 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w ZROT.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na
niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod
nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do
17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty