Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-12-2022 10:38:00 |
Składania : | 30-01-2023 11:55:00 |
Otwarcia : | 30-01-2023 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Postępowanie: MTP/2022/DAI1/03– PRZEBUDOWA I
ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do
złożenia oferty w konkursie MTP/2022/DAI/03
– PRZEBUDOWA
I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH
DOKUMENTACJA
OFERTOWA KONKURSU MTP/2022/DAI1/03
1.
Przedmiot zamówienia:
Przebudowa i rozbudowa części budynku
hali nr 5a – mtp wraz z przebudową ramp zjazdowych,
opracowaniem projektu wykonawczego niezbędnego do realizacji zadania oraz koordynacja prac
zleconych przez zamawiającego innym podmiotom.
2.
Zamawiający:
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z
o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy - 362.346.000,00 PLN
Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r.
Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r., poz.
1710) z późniejszymi zmianami.
3.
Sposób finansowania zakupu:
Środki własne Zamawiającego.
4.
Dokumentacja
zawiera:
-
warunki zamówienia (poniżej)
-
obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)
-
projekt umowy (załącznik nr 2; treść załącznika zostanie uzupełniona na
platformie zakupowej do 13.01.2023r.)
- zatwierdzony projekt budowlany Przebudowa
i rozbudowa części budynku hali nr 5A MTP
wraz z przebudową ramp zjazdowych (załącznik nr 3)
- decyzja
nr 807/2022 o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 4)
- decyzja
nr 313/2022 o Pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych na obszarze zespołów urbanistyczno-architektonicznych
wpisanych do rejestru zabytków (załącznik nr 5)
- wzór
tabeli przedmiarowej wraz z wyłączonymi zakresami prac (załącznik nr 6)
-
dane finansowe - wzór (załącznik nr 7)
-
zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa
-
wzór (załącznik nr 8)
-
lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 9)
-
wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 10)
-
oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 11)
-
przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.
(załącznik nr 12)
- instrukcja
bezpieczeństwa pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 13)
- schemat
dokumentacji powykonawczej (załącznik nr 14)
- Katalog
standardów MTP (załącznik nr 15)
WARUNKI ZAMÓWIENIA
1.
Opis sposobu przygotowania oferty
1.1. Oferent
ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą
brane pod uwagę.
1.2. Ofertę
należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i
warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone
są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty
(załącznik nr 1). Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.
1.3. Poszczególne
załączniki dokumentacji konkursu ofert należy wypełnić pismem drukowanym w
języku polskim. Każda strona poszczególnych załączników powinna być opatrzona
kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w
imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i
datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
1.4. Cena
oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia
dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy
założeniu 60 dniowego terminu płatności.
1.5. Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2.
Wymagane dokumenty i informacje
2.1. Oferta
cenowa (załącznik 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi (załącznik 6).
Do oferty należy również dołączyć tabelę przedmiarowe (załącznik 6) w formie
edytowalnego pliku z programu Excel.
2.2. Parafowany
projekt umowy
2.3. Dane
finansowe - wg wzoru
2.4. Kopia
polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z realizacją zamówienia. Dowód wniesienia wadium
dostarczony w jeden z następujących sposobów:
a)
Oryginał dostarczony do Gmachu
Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 25.01.2023r.
b)
Skan dokumentu, opatrzony podpisem
kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany
najpóźniej na 25.01.2023r.
2.5. Lista
podwykonawców - wg wzoru
2.6. Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru
2.7. Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru
2.8. Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami -
wg wzoru
2.9. Harmonogram prac
2.10. Projekt organizacji
robót
2.11. Protokół z wizji lokalnej podpisany przez Oferenta i przedstawiciela Zamawiającego
2.12. Pełnomocnictwo – jeśli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie elektronicznej z kwalifikowanym
podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego certyfikatu lub kopii
elektronicznej poświadczonej za zgodność z oryginałem elektronicznie przez
notariusza.
3. Określenie przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
·
Wykonanie
i koordynacja prac projektowych
- wykonanie wielobranżowej
dokumentacji wykonawczej
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji
powykonawczej
·
Wykonanie
i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu,
- koordynacji prac zleconych przez
zamawiającego innym podmiotom,
zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, oraz
decyzją o pozwoleniu na budowę.
3.2. Podstawą do przygotowania oferty są:
zatwierdzony projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę oraz
dokumentacja ofertowa.
3.3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wyżej wymienionymi: zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją ofertową, warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.
3.4. Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach.
3.5. Dla realizacji określonego zakresu
robót Oferent zapewni:
- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki
transportu,
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy BHP i ppoż.
UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,
- Oferent winien przewidzieć sprzęt i rusztowania niezbędne do wykonywania prac,
- Oferent winien
zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i ppoż. Wszelkie prace stanowiące zagrożenie
pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone inspektorowi nadzorującemu
prace ze strony MTP i inspektorowi do spraw ppoż. MTP
- Oferent
zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy odpowiednimi uprawnieniami
budowlanymi.
3.6. Zamawiający oczekuje przeprowadzenia
przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej
uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy
wizji lokalnych ustala się na dni 9-13.01.2023. Oferent zgłasza
chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
na platformie zakupowej z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”.
3.7. Terminy realizacji:
- termin rozpoczęcia robót budowlanych - Najpóźniej 14 dni po
podpisaniu umowy.
- termin zakończenia robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie – 30.06.2023r.
3.8. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił
na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy.
4. Kryteria wyboru Oferenta
4.1. Każda oferta
podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
-
zaproponowana cena, waga 95%
- zaproponowane wynagrodzenie za koordynację prac innych podmiotów, ustalone
jako procent wartości prac wykonanych przez ten podmiot, waga 5%
4.2. Za
spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów,
którzy wykażą, że wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego
wykonawstwa:
- przynajmniej
jedną robotę budowlaną, przedmiotem której było wznoszenie
budynków użyteczności publicznej, o wartości
netto co najmniej 2.500.000
PLN
- przynajmniej
dwie roboty, polegające na pracach remontowych budynku, przebudowy budynku,
zmiany sposobu użytkowania budynku, o wartości robót budowlanych netto co
najmniej 1.000.000 PLN.
Do wykazu robót należy dołączyć
referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i
prawidłowo ukończone.
Oceniając spełnienie
warunku wiedzy i doświadczenia, Zamawiający może, na każdym etapie konkursu,
uznać, że Oferent nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez
wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4.3. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.
4.4. Zamawiający
odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w
świetle warunków technicznych lub kontraktowych
4.5. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części powierzonych prac.
4.6. Podlegają
wykluczeniu:
1)
Wykonawcy
wobec których ogłoszono upadłość lub likwidację lub wszczęto postępowanie
zmierzające do ogłoszenia upadłości lub likwidacji,
2)
Wykonawcy
którzy zalegają z uiszczeniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne,
3)
na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. 2022 poz. 835 z późn.
zm.)
Zamawiający może ponadto
wykluczyć:
1)
Wykonawcę,
który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu
lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie
wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z
Zamawiającym, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy,
odszkodowania, naliczenia kar umownych, wykonania zastępczego lub realizacji
uprawnień z tytułu rękojmi za wady,
2)
Wykonawcę, który ma sprzeczne interesy z Zamawiającym
- w szczególności gdy zaangażowanie jego
zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może
mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
4.7. Zamawiający nie
dopuszcza składania Ofert częściowych.
5.
Wadium
5.1. Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie do 25.01.2023r.
5.2. Wadium należy wnieść w formie
pieniężnej lub gwarancji bankowej
5.3. Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: 38 1020 4027 0000 1102 0424 2962.
5.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium z
chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z
niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.5. Oferent, którego oferta została wybrana
traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w
ofercie,
- wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
- odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie
umowy.
5.6. Oferentowi, którego oferta została
wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i
wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.7. Wadium zwracane jest w wartości
nominalnej.
6. Okres ważności ofert.
Składający ofertę pozostaje nią
związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania
ofert.
7. Tryb udzielania wyjaśnień.
7.1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie
wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 19.01.2023r. włącznie.
Oferent zadaje pytanie poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego".
7.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną
udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom
postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
7.3. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 00
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
7.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
8.
Termin
składania ofert.
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 25.01.2023r.
do godziny 11.55.
9.
Otwarcie ofert
9.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2023r. o godzinie 12.00
9.2. Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu
ofert.
10. Ogłoszenie wyników
Oferent, którego
oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego
postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.
11. Unieważnienie
konkursu ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
12. Informacje
o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.
Oferent
winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w
terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli
Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się
ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres
związania ofertą.
13.
Przetwarzanie danych osobowych
13.1. Zamawiający informuje, iż jest
administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, w odniesieniu do
danych osobowych Oferenta* (*tylko jeżeli Oferent jest osobą fizyczną
prowadzącą działalność gospodarczą) lub osób fizycznych wskazanych przez
Oferenta jako osoby do kontaktu/koordynatorzy/osoby reprezentujące Wykonawcę na
potrzeby niniejszego postępowania.
13.2. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył
inspektora ochrony danych o którym mowa w art. 37-39 RODO. Dane kontaktowe
inspektora ochrony danych Zamawiającego: iod@grupamtp.pl.
13.3. Dane osobowe osób, o których mowa w
ust. 1, będą przetwarzane przez Zamawiającego na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO w celu przeprowadzenia postepowania tj. czynności zmierzających do
zawarcia Umowy z Oferentem– osobą fizyczną lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań administratora danych
osobowych związanych z przeprowadzeniem postępowania (co stanowi jego prawnie
uzasadniony interes) w kategorii dane
zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego
telefonu, służbowy adres email, doświadczenie i uprawnienia zawodowe.
13.4. Podanie danych osobowych Wykonawcy jest
dobrowolne, jednakże ich brak powoduje niemożność zawarcia i realizacji Umowy
(*tylko w przypadku gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność
gospodarczą).
13.5. Dane osobowe osób wskazanych w ust. 1
nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w
rozumieniu RODO. W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1,
Zamawiający nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji
będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.
13.6. Dane osobowe osób, o których mowa w
ust. 1, będą przetwarzane przez okres od dnia ich otrzymania przez
Zamawiającego do 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym zakończono
postępowanie, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z
uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp.
13.7. Osobom, o których mowa w ust. 1,
przysługuje prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do ich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia
sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
13.8. Osobom, o których mowa w ust. 1, w
związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia
skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2023-03-22 08:53 | Krzysztof Ciesielski |
POWIADOMIENIE
O
ROZSTRZYGNIĘCIU
POSTĘPOWANIA
MTP/2022/DAI1/03 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. informują, że w postępowaniu MTP/2022/DAI1/03 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Łyszyk Group Sp. z o.o. ul. Bóżnicza 2/7 61-751 Poznań |
2023-01-26 09:15 | Krzysztof Ciesielski | Zamawiający informuję, że kosztorysy z dnia 23.01.2023 zostały udostępnione jako pomoc w przygotowaniu oferty. Ofertę należy złożyć wypełniając Załącznik nr 6 z uwzględnieniem robót wyłączonych z oferty. |
2023-01-25 08:10 | Krzysztof Ciesielski | Zamawiający informuję, że załącznikiem do komunikatu są pytania i odpowiedzi cz. 2. |
2023-01-23 14:30 | Krzysztof Ciesielski |
Zamawiający
informuję,
że
zmieniono
termin
składania
ofert
na
30.01.2023r
godz.
11:55. Do wiadomości załączono pytania i odpowiedzi do postępowania oraz kosztorysy w formacie XML oraz ZUZ. hala MPT - przedmiar [...].xml |
2023-01-16 11:51 | Krzysztof Ciesielski | Zamawiający informuję, że w ofercie należy uwzględnić załączone do komunikatu wytyczne branży elektrycznej oraz standardy elektryczne MTP. |
2023-01-13 14:20 | Krzysztof Ciesielski | Uzupełnienie dokumentacji przetargowej- załącznik nr 2- projekt umowy |
Komunikaty