Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2022/DAI1/03 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH

Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2022 10:38:00
Składania : 30-01-2023 11:55:00
Otwarcia : 30-01-2023 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie: MTP/2022/DAI1/03– PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH

 Wymagania i specyfikacja

 

Szanowni Państwo,

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie MTP/2022/DAI/03 – PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH

 

DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2022/DAI1/03

 

1.     Przedmiot zamówienia:

 

Przebudowa i rozbudowa części budynku hali nr 5a – mtp wraz z przebudową ramp zjazdowych, opracowaniem projektu wykonawczego niezbędnego do realizacji zadania oraz koordynacja prac zleconych przez zamawiającego innym podmiotom.

 

2.     Zamawiający:

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy -  362.346.000,00 PLN

 

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r., poz. 1710) z późniejszymi zmianami.

 

3.     Sposób finansowania zakupu:

 

Środki własne Zamawiającego.

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia (poniżej)

- obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)

- projekt umowy (załącznik nr 2; treść załącznika zostanie uzupełniona na platformie zakupowej do 13.01.2023r.)

- zatwierdzony projekt budowlany Przebudowa i rozbudowa części budynku hali nr 5A MTP wraz z przebudową ramp zjazdowych (załącznik nr 3)

- decyzja nr 807/2022 o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 4)

- decyzja nr 313/2022 o Pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych na obszarze zespołów urbanistyczno-architektonicznych wpisanych do rejestru zabytków (załącznik nr 5)

- wzór tabeli przedmiarowej wraz z wyłączonymi zakresami prac (załącznik nr 6)

- dane finansowe - wzór (załącznik nr 7)

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  wzór (załącznik nr 8)

- lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 9)

- wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 10)

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 11)

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.

  (załącznik nr 12)

- instrukcja bezpieczeństwa pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 13)

- schemat dokumentacji powykonawczej (załącznik nr 14)

- Katalog standardów MTP (załącznik nr 15)

 

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 

1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty (załącznik nr 1). Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.

1.3.  Poszczególne załączniki dokumentacji konkursu ofert należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona poszczególnych załączników powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje

 

2.1.  Oferta cenowa (załącznik 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi (załącznik 6). Do oferty należy również dołączyć tabelę przedmiarowe (załącznik 6) w formie edytowalnego pliku z programu Excel.

2.2.  Parafowany projekt umowy

2.3.  Dane finansowe - wg wzoru

2.4.  Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją zamówienia. Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 25.01.2023r.

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 25.01.2023r. 

2.5.  Lista podwykonawców - wg wzoru

2.6.  Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru

2.7.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru

2.8.  Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wg wzoru

2.9. Harmonogram prac

2.10. Projekt organizacji robót

2.11. Protokół z wizji lokalnej podpisany przez Oferenta i przedstawiciela Zamawiającego

2.12. Pełnomocnictwo – jeśli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika.

Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego certyfikatu lub kopii elektronicznej poświadczonej za zgodność z oryginałem elektronicznie przez notariusza.

 

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

 

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest:

·        Wykonanie i koordynacja prac projektowych

- wykonanie wielobranżowej dokumentacji wykonawczej

- wykonanie wielobranżowej dokumentacji powykonawczej

·        Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu,

- koordynacji prac zleconych przez zamawiającego innym podmiotom,

 

zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, oraz decyzją o pozwoleniu na budowę.

3.2.  Podstawą do przygotowania oferty są: zatwierdzony projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacja ofertowa.


3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z  wyżej wymienionymi: zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją ofertową, warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.


3.4.  Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach.


3.5.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:


- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy 
BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt i rusztowania niezbędne do wykonywania prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w 
szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do spraw ppoż. MTP

- Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.

 

3.6.  Zamawiający oczekuje przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala się na dni 9-13.01.2023. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego na platformie zakupowej z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

3.7.  Terminy realizacji:


- termin rozpoczęcia robót budowlanych - Najpóźniej 14 dni po podpisaniu umowy.
- termin zakończenia robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na 
użytkowanie – 30.06.2023r.

 

3.8.  Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. 

 

4.     Kryteria wyboru Oferenta 

 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena, waga 95%
- zaproponowane wynagrodzenie za koordynację prac innych podmiotów, ustalone jako procent wartości prac wykonanych przez ten podmiot,
 waga 5%

4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego wykonawstwa:

- przynajmniej jedną robotę budowlaną, przedmiotem której było wznoszenie

  budynków użyteczności publicznej, o wartości netto co najmniej 2.500.000

  PLN

- przynajmniej dwie roboty, polegające na pracach remontowych budynku, przebudowy budynku, zmiany sposobu użytkowania budynku, o wartości robót budowlanych netto co najmniej 1.000.000 PLN.

 

Do wykazu robót należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

Oceniając spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, Zamawiający może, na każdym etapie konkursu, uznać, że Oferent nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

 

4.3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych

4.5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części powierzonych prac.

                  4.6. Podlegają wykluczeniu:

        

1)       Wykonawcy wobec których ogłoszono upadłość lub likwidację lub wszczęto postępowanie zmierzające do ogłoszenia upadłości lub likwidacji,

2)       Wykonawcy którzy zalegają z uiszczeniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,

3)       na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. 2022 poz. 835 z późn. zm.)

Zamawiający może ponadto wykluczyć:

1)     Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Zamawiającym, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, naliczenia kar umownych, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady,

2)     Wykonawcę, który ma sprzeczne interesy z Zamawiającym -  w szczególności gdy zaangażowanie jego zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia

 

 4.7. Zamawiający nie dopuszcza składania Ofert częściowych.

 

5.     Wadium

 

5.1.  Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie do 25.01.2023r.

5.2.  Wadium należy wnieść w formie pieniężnej lub gwarancji bankowej

5.3.  Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: 38 1020 4027 0000 1102 0424 2962.

5.4.  Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5.5.  Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
 - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w      
   ofercie,
 - wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
 - odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy.

5.6.  Oferentowi, którego oferta została wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.7.  Wadium zwracane jest w wartości nominalnej. 

 

6.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

7.     Tryb udzielania wyjaśnień.

 

7.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 19.01.2023r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

7.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

7.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

7.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

8.     Termin składania ofert.

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 25.01.2023r. do godziny 11.55.

 

9.     Otwarcie ofert

 

9.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2023r. o godzinie 12.00

9.2.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

10.  Ogłoszenie wyników

 

 Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego  wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

 

 

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.

 

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

13. Przetwarzanie danych osobowych

13.1.         Zamawiający informuje, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, w odniesieniu do danych osobowych Oferenta* (*tylko jeżeli Oferent jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą) lub osób fizycznych wskazanych przez Oferenta jako osoby do kontaktu/koordynatorzy/osoby reprezentujące Wykonawcę na potrzeby niniejszego postępowania.

13.2.         Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych o którym mowa w art. 37-39 RODO. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Zamawiającego: iod@grupamtp.pl.

13.3.         Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez Zamawiającego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przeprowadzenia postepowania tj. czynności zmierzających do zawarcia Umowy z Oferentem– osobą fizyczną lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań administratora danych osobowych związanych z przeprowadzeniem postępowania (co stanowi jego prawnie uzasadniony interes)  w kategorii dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu, służbowy adres email, doświadczenie i uprawnienia zawodowe.

13.4.         Podanie danych osobowych Wykonawcy jest dobrowolne, jednakże ich brak powoduje niemożność zawarcia i realizacji Umowy (*tylko w przypadku gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą).

13.5.         Dane osobowe osób wskazanych w ust. 1 nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO. W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, Zamawiający nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.

13.6.         Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez okres od dnia ich otrzymania przez Zamawiającego do 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym zakończono postępowanie, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp.

13.7.         Osobom, o których mowa w ust. 1, przysługuje prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

13.8.         Osobom, o których mowa w ust. 1, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do postepowania.zip zip 86151.38 2022-12-28 10:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- Projekt umowy.docx docx 156.6 2023-01-13 14:20:53 Publiczna wiadomość
Wytyczne branży elektrycznej.docx docx 15.22 2023-01-16 11:51:14 Publiczna wiadomość
Standardy elektryczne MTP 2021.pdf pdf 218.03 2023-01-16 11:51:14 Publiczna wiadomość
hala MPT - przedmiar 2022.10.05.xml xml 313.46 2023-01-23 14:30:58 Publiczna wiadomość
hala MPT - przedmiar 2022.10.05.zuz zuz 129.53 2023-01-23 14:30:58 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi cz. 1.pdf pdf 40.76 2023-01-23 14:30:58 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi cz. 2.pdf pdf 419.05 2023-01-25 08:10:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-22 08:53 Krzysztof Ciesielski POWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

MTP/2022/DAI1/03 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. informują, że w postępowaniu MTP/2022/DAI1/03 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Łyszyk Group Sp. z o.o.
ul. Bóżnicza 2/7
61-751 Poznań

2023-01-26 09:15 Krzysztof Ciesielski Zamawiający informuję, że kosztorysy z dnia 23.01.2023 zostały udostępnione jako pomoc w przygotowaniu oferty. Ofertę należy złożyć wypełniając Załącznik nr 6 z uwzględnieniem robót wyłączonych z oferty.
2023-01-25 08:10 Krzysztof Ciesielski Zamawiający informuję, że załącznikiem do komunikatu są pytania i odpowiedzi cz. 2.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2023-01-23 14:30 Krzysztof Ciesielski Zamawiający informuję, że zmieniono termin składania ofert na 30.01.2023r godz. 11:55.
Do wiadomości załączono pytania i odpowiedzi do postępowania oraz kosztorysy w formacie XML oraz ZUZ.

hala MPT - przedmiar [...].xml

hala MPT - przedmiar [...].zuz

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2023-01-16 11:51 Krzysztof Ciesielski Zamawiający informuję, że w ofercie należy uwzględnić załączone do komunikatu wytyczne branży elektrycznej oraz standardy elektryczne MTP.

Wytyczne branży elek [...].docx

Standardy elektryczn [...].pdf

2023-01-13 14:20 Krzysztof Ciesielski Uzupełnienie dokumentacji przetargowej- załącznik nr 2- projekt umowy

Załącznik nr 2- Proj [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU HALI NR 5A – MTP WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMP ZJAZDOWYCH - 1 szt. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 95% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wynagrodzenie za koordynację prac innych podmiotów 5% Ustalone jako procent wartości prac wykonanych przez ten podmiot (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1907