Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2022 07:55:00 |
Składania : | 27-12-2022 14:30:00 |
Otwarcia : | 27-12-2022 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 Adres WWW: bipcus.starachowice.eu email: sekretariat@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia
„Zakup kompletu materiałów papierniczych”
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletu materiałów papierniczych w związku z realizacją projektu POWR.02.08.00-00-0062/20 pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2.2. Szczegółowa specyfikacja zamówienia:
LP |
NAZWA ASORTYMENTU |
J. M. |
Ilość sztuk lub kpl. |
1. |
Bibuła marszczona różne kolory po 4 szt. w każdym kolorze |
Szt. |
20 |
2. |
Blok rysunkowy A 4 papier kolorowy |
Szt. |
10 |
3. |
Blok techniczny A 3 papier biały |
Szt. |
10 |
4. |
Blok techniczny A 3 papier kolorowy |
Szt. |
10 |
5. |
Korektor pisak |
Szt. |
3 |
6. |
Nożyczki długość 7 ” |
Szt. |
3 |
7. |
Papier ksero A3 80 g/m2 - biały |
ryza |
1 |
8. |
Papier ksero A4, 80 g/m2 – mix kolorów 500 arkuszy w ryzie |
ryza |
1 |
9. |
Papier A4, 160 g/m2 kolor żółty |
ryza |
1 |
10. |
Papier A4, 160 g/m2 kolor niebieski |
ryza |
1 |
11. |
Papier A4, 160 g/m2 kolor zielony |
ryza |
1 |
12. |
Papier wizytówkowy A4, pakowany po 20 szt. |
Opak. |
5 |
13. |
Pineski do tablic korkowych pakowane po 50 szt. |
Opak. |
10 |
14. |
Tablica korkowe w ramce drewnianej 90 x 120 cm |
Szt. |
2 |
15. |
Tablice korkowe w ramce drewnianej 60 x 80 cm |
Szt. |
3 |
16. |
Taśma pakowa brązowa 48 x 60 |
Szt. |
2 |
17. |
Taśma pakowa przezroczysta 48 x 60 |
Szt. |
2 |
2.3. Dostawa powinna być zrealizowana w okresie 2 dni od złożenia zamówienia.
2.4. Miejsce dostawy: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21 A, 27-200 Starachowice.
2.5. Możliwy jest odbiór osobisty we wskazanym punkcie na terenie miasta Starachowice.
3. Kryteria oceny ofert.
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena za cały pakiet objęty zamówieniem.
2. Oferta nie obejmująca całości zamówienia nie będzie rozpatrywana.
4. Warunki udziału w postępowaniu
4.1. Złożenie oferty w postaci elektronicznej w terminie określonym w ogłoszeniu poprzez Platformę Zakupową: https://platformazakupowa.pl/ lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego 27-200 Starachowice ul. Majówka 21 A pok. 101 w godzinach 7.00 – 15.00 w zamkniętej kopercie opisanej tytułem postępowania „Oferta na dostawę kompletu materiałów papierniczych” w terminie określonym w ogłoszeniu.
5. Informacje dot. płatności
5.1. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Dostawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.:
Nabywca:
Gmina Starachowice, ul Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19
09 150; Odbiorca: Centrum Usług
Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200
Starachowice.
5.2. Nie
przewiduje się dokonania przedpłaty na podstawie faktury pro-forma
lub innego dokumentu księgowego.
6. Dodatkowe informacje
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub kontakt telefoniczny – Tomasz Margula, Organizator Społeczności Lokalnej, tel. 533828989 w godz. 7.00 – 15.00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty