Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OSL.26.10.2022 Dostawa kompletu materiałów papierniczych

Tomasz Margula
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2022 07:55:00
Składania : 27-12-2022 14:30:00
Otwarcia : 27-12-2022 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

Adres WWW: bipcus.starachowice.eu

email: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Opis przedmiotu zamówienia

Zakup kompletu materiałów papierniczych”

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletu materiałów papierniczych w związku z realizacją projektu POWR.02.08.00-00-0062/20 pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

2.2. Szczegółowa specyfikacja zamówienia:

LP

NAZWA ASORTYMENTU

J. M.

Ilość sztuk lub kpl.

1.

Bibuła marszczona różne kolory po 4 szt. w każdym kolorze

Szt.

20

2.

Blok rysunkowy A 4 papier kolorowy

Szt.

10

3.

Blok techniczny A 3 papier biały

Szt.

10

4.

Blok techniczny A 3 papier kolorowy

Szt.

10

5.

Korektor pisak

Szt.

3

6.

Nożyczki długość 7 ”

Szt.

3

7.

Papier ksero A3 80 g/m2 - biały

ryza

1

8.

Papier ksero A4, 80 g/m2 – mix kolorów 500 arkuszy w ryzie

ryza

1

9.

Papier A4, 160 g/m2 kolor żółty

ryza

1

10.

Papier A4, 160 g/m2 kolor niebieski

ryza

1

11.

Papier A4, 160 g/m2 kolor zielony

ryza

1

12.

Papier wizytówkowy A4, pakowany po 20 szt.

Opak.

5

13.

Pineski do tablic korkowych pakowane po 50 szt.

Opak.

10

14.

Tablica korkowe w ramce drewnianej 90 x 120 cm

Szt.

2

15.

Tablice korkowe w ramce drewnianej 60 x 80 cm

Szt.

3

16.

Taśma pakowa brązowa 48 x 60

Szt.

2

17.

Taśma pakowa przezroczysta 48 x 60

Szt.

2


2.3. Dostawa powinna być zrealizowana w okresie 2 dni od złożenia zamówienia.

      2.4. Miejsce dostawy: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21 A, 27-200 Starachowice.

      2.5. Możliwy jest odbiór osobisty we wskazanym punkcie na terenie miasta Starachowice.

3. Kryteria oceny ofert.

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena za cały pakiet objęty zamówieniem.

2. Oferta nie obejmująca całości zamówienia nie będzie rozpatrywana.

4. Warunki udziału w postępowaniu

4.1. Złożenie oferty w postaci elektronicznej w terminie określonym w ogłoszeniu poprzez Platformę Zakupową: https://platformazakupowa.pl/ lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego 27-200 Starachowice ul. Majówka 21 A pok. 101 w godzinach 7.00 – 15.00 w zamkniętej kopercie opisanej tytułem postępowania „Oferta na dostawę kompletu materiałów papierniczych” w terminie określonym w ogłoszeniu.


    5. Informacje dot. płatności

5.1. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Dostawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.:

Nabywca: Gmina Starachowice, ul Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19 09 150; Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.
5.2. Nie przewiduje się dokonania przedpłaty na podstawie faktury pro-forma lub innego dokumentu księgowego.


6. Dodatkowe informacje

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub kontakt telefoniczny – Tomasz Margula, Organizator Społeczności Lokalnej, tel. 533828989 w godz. 7.00 – 15.00 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WYkaz asortymentu.odt odt 14.98 2022-12-23 07:55:00 Postępowanie
WYkaz asortymentu.odt odt 14.98 2022-12-23 07:55:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa kompletu materiałów papierniczych Komplet materiałów papierniczych i biurowych wg wykazu zawartego w opisie zamówienia i załączniku "Wykaz asortymentu". Ofertę należy złożyć na całość zamówienia. Oferty częściowe nie będą rozpatrywane. Dostawa materiałów do siedziby zamawiającego

WYkaz asortymentu.od [...].odt

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 dni od otrzymania zamówienia. Nie później niż do dnia 29.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 185