Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-12-2022 14:04:00 |
Składania : | 28-12-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o
postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem
wewnętrznym jednostki organizacyjnej.
Zapraszamy do złożenia
ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Postępowanie zawiera zadania:
- Zakup i dostawa dla KWP w Gorzowie
Wlkp. 25 szt. apteczek samochodowych wyposażonych według Zestawu nr
3 Zarządzenia nr 55 KGP z dn. 03.06.2022 r.
- Zakup i dostawa dla KWP w Gorzowie
Wlkp. 3 szt. apteczek motocyklowych wyposażonych według Zestawu nr 4 Zarządzenia
nr 55 KGP z dn. 03.06.2022 r.
- Zakup i dostawa dla KWP w Gorzowie Wlkp. 6 szt. apteczek R0 wyposażonych według Zestawu nr 5 Zarządzenia nr 55 KGP z dn. 03.06.2022 r.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: -
niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania
Zamawiającego.
Termin dostawy: 7 dni roboczych w godz. od 8:00 do 13:30, licząc od daty
złożenia przez
zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem/e-mail.
Miejsce dostawy: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10 66-400 Gorzów Wlkp.
Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie wystawiona faktura na Komendę
Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp. ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP:
599-10-07-312 w terminie 7 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca
dostawy.
Płatność nastąpi przelewem z rachunku bankowego zamawiającego w ciągu 30
dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury vat do
siedziby zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się zorganizować dostawę asortymentu do zamawiającego
na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty