Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: W60/2022 Usługa przeglądów, legalizacji i kalibracji urządzeń warsztatowych na potrzeby Służby Ochrony Państwa w roku 2023

Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2022 13:45:00
Składania : 29-12-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, Warszawa 00-463 informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania z tego tytułu.

 W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" , Kierownik stacji diagnostycznej 22 606 59 31 w dni robocze w godz. 7:00 - 14:00

- związanych z obsługą platformy, kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 


 

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty Netto 130 000 PLN.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Urządzenie do wykonywania pomiarów geometrii zawieszenia: HUNTER WA/WQ 360, HE 421 Wykonanie okresowego przeglądu technicznego oraz kalibracji urządzenia wraz z wystawieniem świadectwa kalibracji w siedzibie Zamawiającego. ( luty i sierpień) 2 usługa Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 32
Podchorążych 32
00-463, Warszawa
(0)
2 Urządzenia MAHA wchodzące w skład linii diagnostycznej: - MAHA IW2, -MAHA MSD 3000, - MAHA MINC, - MAHAMLT 3000. Wykonanie okresowego przeglądu technicznego oraz kalibracji w siedzibie Zamawiającego. ( maj i listopad) 2 usługa Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 32
Podchorążych 32
00-463, Warszawa
(0)
3 Analizator spali Samochodowych SUN model DGA 1500-4GAS Wykonanie okresowego przeglądu pomiarowego/kalibracji z wystawieniem świadectwa legalizacji pionowej. (maj, listopad) 2 usługa Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 32
Podchorążych 32
00-463, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Związanie z ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Odległość od siedziby Zamawiającego - Maksymalna odległość od siedziby Zamawiającego dla wykonania usług w pozycjach 3 (ul. Podchorążych 32) do 50 km. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Kszty dojazdu dla pozycji 1 i 2 - Wszelkie dodatkowe koszty związane z dojazdem, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 304