Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00512304/01 Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary – Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach (nasz znak: TP1/Z/5/2022)

Justyna Rogowska
GMINA DYWITY
Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2022 13:17:00
Składania : 30-12-2022 09:00:00
Otwarcia : 30-12-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 492.17 2022-12-22 13:17:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 176.59 2022-12-22 13:17:00 Postępowanie
załączniki do SWZ.zip zip 419.01 2022-12-22 13:17:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 129.89 2022-12-30 10:10:06 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze czesc nr1,2,3,5 i unieważnieniu cz.4.pdf pdf 210.65 2023-01-04 13:19:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-04 13:19 Joanna Górska Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1,2,3 i 5 oraz o unieważnieniu postępowania dla część nr 4.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-12-30 10:10 Joanna Górska Zamawiający zamieszcza informację, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert)

informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-30 09:00 Komunikat Zamawiającego
Na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie kwotę 388.570,00 zł brutto, w tym na:
Część nr 1 – 10.200,00 zł brutto
Część nr 2 – 138.800,00zł brutto
Część nr 3 - 58.100,00 zł brutto
Część nr 4 – 20.200,00 zł brutto
Część nr 5 – 161.270,00 zł brutto


Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 279