Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonywanie usług pogotowia usług pogotowia technicznego elektrycznego na rok 2023 w nieruchomościach administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku administracje: AZG, ujętych w zestawieniu nieruchomości.

Deadlines:
Published : 22-12-2022 10:36:00
Placing offers : 30-12-2022 10:10:00
Offers opening : 30-12-2022 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

   Wykonywanie usług pogotowia usług pogotowia technicznego elektrycznego na rok 2023 w nieruchomościach administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku administracje: AZG, ujętych w zestawieniu nieruchomości.

1) Zakres prac obejmuje :

Usuwaniu awarii instalacji elektrycznej w przypadku braku dopływu energii elektrycznej w częściach wspólnych  nieruchomości,

    wymianie uszkodzonych  wkładek topikowych  po stronie zasilania WLZ i w tablicach administracyjnych,

    oczyszczaniu przewodów nadpalonych i powtórne załączanie pod zacisk,  naprawie lub wymianie osprzętu elektrycznego tj. łącznika, gniazda wtykowego, jeśli jest przyczyną awarii,

    naprawie łącz i styków w puszkach WLZ,

    wykonaniu tymczasowego zasilania zapewniającego działanie instalacji do czasu zlecenia usunięcia  usterki lub wymiany instalacji przez Zamawiającego dla Zakładu wykonującego remonty instalacji elektrycznej w dniach i godzinach pracy nie objętych usługą pogotowia technicznego,

    zabezpieczaniu  (zaizolowanie) przewodów elektrycznych  po wyrwanych łącznikach lub naprawie albo zabezpieczeniu  wyrwanych  łączników na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych, strychach, które  stwarzają zagrożenie  porażenia prądem,

    w przypadkach awaryjnych wymiana lub uzupełnienie żarówek oświetlenia administracyjnego,

    naprawie lub wymianie podejścia pod tablice licznikową, jeśli jest to przyczyną awarii,

    w przypadku zagrożenia porażeniem, zabezpieczeniu uszkodzonych lub zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej,

    usuwaniu awarii w pionie WLZ budynku wraz z wymianą wkładek topikowych i gniazd bezpiecznikowych  (zabezpieczenie dostawy energii elektrycznej bez wymiany tablic WLZ),

  naprawie instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przed licznikowych w mieszkaniach, lokalach użytkowych oraz ogólnego przeznaczenia – bez wymiany instalacji wewnętrznych, bez naprawy osprzętu oświetleniowego i urządzeń (odbiorników) elektrycznych w mieszkaniach,

    usuwaniu awarii w zakresie robót elektrycznych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),

    przekazywaniu Zamawiającemu  informacji  o koniecznych remontach instalacji elektrycznych,

    każdorazowym powiadomieniu Zakładu Energetycznego oraz Zamawiającego o zerwanych plombach na urządzeniach oraz o wymianie bezpieczników mocy w złączach kablowych ZK nie będących własnością Zamawiającego.

2. Warunku udziału w postępowaniu :

Posiadania wiedzy i doświadczenia

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o tożsamym charakterze do przedmiotu zamówienia (zrealizowane w ramach jednej umowy) tj. obejmujące wykonanie przynajmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia tj. polegającej na prowadzeniu. usług Pogotowia elektrycznego lub wykonywania bieżących robót remontowo-konserwacyjnych w zakresie ww. instalacji w zasobach mieszkaniowych  których wartość wyniosła nie mniej niż  30.000 zł brutto. - Wykaz usług

Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  usług oraz dokumentów od zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług.

Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

       W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca winien  wykazać, że:

a)dysponuje co najmniej jednym samochodem osobowo dostawczym do przewozu materiałów, sprzętu i narzędzi, -Wykaz sprzętu 

b)  dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku EKSPLOATACJI i uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia - Wykaz osób 

    Weryfikację spełnienia wyszczególnionych powyżej warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu oraz wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia bądź posiadanych uprawnień.

               Sytuacji ekonomicznej i finansowej:

 W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien  wykazać że:

    posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000zł 

.   Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1)   treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,

2)   wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,

3)   wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,

4)   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

5)   zawiera błąd w obliczeniu ceny. 

Termin związania ofertą.

Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 21 dni licząc od daty upływu terminu do składania ofert. 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
wykaz LU i LM.xls 2023.pdf pdf 216.07 2022-12-22 10:36:00 Proceeding
projekt umowy.doc doc 85 2022-12-22 10:36:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Wykaz robót.docx docx 19.77 2022-12-22 10:36:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Wykaz osób.doc doc 38 2022-12-22 10:36:00 Proceeding
Załącznik nr 3- Wykaz sprzętu.doc doc 40 2022-12-22 10:36:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Miesięczne świadczenie usługi pogotowia elektrycznego w nieruchomościach 10m2 netto powierzchni użytkowej budynku 1 pc. - (0)
2 dla lokali mieszkalnych 10m2netto (stawka podana w poz. 1) x 12 m-ce /10 80357.85 m^2 - (0)
3 dla lokali użytkowych 10m2netto (stawka podana w poz.1) x 12 m-ce/10 11909.04 m^2 - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2699 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 465