Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KROŚ.6840.44.2022 Wykonywanie usług geodezyjnych dla Gminy Kamienna Góra w 2023 r.

Dawid Kusztal
Gmina Kamienna Góra Department: REFERAT KOMUNALNY, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA (KROŚ)
Deadlines:
Published : 20-12-2022 12:02:00
Placing offers : 05-01-2023 09:00:00
Offers opening : 05-01-2023 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przedmiotowym postępowaniu złożona oferta przestaje wiązać strony, gdy została wybrana inna oferta albo gdy Zamawiający poinformuje oferentów (Wykonawców) , że postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 756106278 (e-mail: dawid.kusztal@gminakg.pl)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o postępowaniu .pdf pdf 144.87 2022-12-20 12:02:00 Proceeding
Zal 2 Formularz oferty usługi geodezyjne.doc doc 38 2022-12-20 13:04:36 Proceeding
Zal 2 Formularz oferty usługi geodezyjne.pdf pdf 108.24 2022-12-20 13:04:36 Proceeding
Umowa geodeta 2023.pdf pdf 143.87 2022-12-20 13:16:00 Proceeding

Announcements

2023-01-04 15:15 Dawid Kusztal W toku postępowania mającego na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty na wykonywanie prac geodezyjnych w roku 2023 dla Gminy Kamienna Góra - Zamawiający otrzymał następujące pytania:
1. Zapytania dotyczące treści ogłoszenia.
1)czy jeżeli w celu zmian powierzchni działki z dotychczasowej mierzonej z dokładnością do ara na aktualną powierzchnię z dokładnością do metra kwadratowego, niezbędnym jest wykonanie wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych lub ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych to czy te czynności będą czynnościami dodatkowymi liczonymi z pozycji "okazanie granic" (koszt i termin wykonania) ?

Odpowiedz Zamawiającego : Tak

2) czy czynności dodatkowe jak wznowienie, wyznaczenie, ustalenie w przypadku innych pozycji będą liczone w pozycji "okazanie granic" jeśli chodzi o koszt wykonania a termin zadania głównego wydłuży się o termin wykonania zadania dodatkowego?

Odpowiedz Zamawiającego : Tak
2023-01-03 13:46 Dawid Kusztal W toku postępowania mającego na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty na wykonywanie prac geodezyjnych w roku 2023 dla Gminy Kamienna Góra - Zamawiający otrzymał następujące pytania:

1. Zapytania dotyczące treści ogłoszenia.

1) Proszę o doprecyzowanie zakresu usług wskazanych w pkt IV.5.1

a)”pomiar geodezyjny nieruchomości do m2”-jakie dokumenty i jakich czynności oczekuje się od Wykonawcy w związku z tym zakresem usług? Co ma być efektem końcowym prac?

Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wykonania dokumentacji geodezyjnej (operatu geodezyjnego, który Wykonawca będzie zobligowany do złożenia w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej) która będzie podstawą do dokonania zmian w ewidencji gruntów dot. powierzchni działki z dotychczasowej mierzonej z dokładnością do ara na aktualną powierzchnię z dokładnością do metra kwadratowego.

b) „Podział nieruchomości na dwie działki”- zgodnie z przepisami Wykonawca prac geodezyjnych sporządza mapę z projektem podziału, natomiast podziału dokonuje się na podstawie decyzji Wójta, Burmistrza albo Prezydenta miasta zatwierdzającej podział na wniosek i koszt osoby, która ma w tym interes prawny. Jakie dokumenty i jakich czynności oczekuje się od Wykonawcy w związku z tym zakresem usług?

Odpowiedz Zamawiającego:

Zamawiający Oczekuje od Wykonawcy przygotowania w pierwszej kolejności wstępnego projektu podziału działki dzielonej geodezyjnie , a następnie po wydaniu przez Wójta postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, mapy z projektem podziału wraz z protokołem z czynności przejęcia granic nieruchomości, wykazem zmian danych ewidencyjnych dotyczących działki, szkicem polowym oraz uproszczonym wypisem z ewidencji gruntów (w wersji elektronicznej) dla działki będącej przedmiotem podziału geodezyjnego.

c) Czy w związku z wykonywaniem pracy geodezyjnej dotyczącej mapy z projektem podziału – jeśli zaistnieje konieczność wykonania czynności dodatkowych wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych lub ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, o ile prace te są niezbędne do realizacji celu zgłoszonych prac geodezyjnych, czy te czynności będą podlegały pod zakres usług „Okazanie granic w terenie” ?
Czy Wykonawca będzie zobligowany do wykonania stabilizacji trwałej? W tym przypadku czynność wznowienia, wyznaczenia, ustalenia jest czynnością pomocniczą w stosunku do zadania głównego?

Odpowiedz Zamawiającego:

Tak, czynności te będą podlegały pod zakres usług „Okazanie granic w terenie”.
Tak, Wykonawca będzie zobligowany do wykonania stabilizacji trwałej (z wyjątkiem opisanym w ust. 3 zapytania dotyczące projektu umowy pkt 3)
W tym przypadku czynność wznowienia, wyznaczenia, ustalenia jest czynnością pomocniczą w stosunku do zadania głównego.



d) „Okazanie granic w terenie do czterech punktów granicznych” – Czy Zamawiającemu chodzi o wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych zgodnie z art. 12 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne?

Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiającemu chodzi o wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczenie punktów granicznych.


2. Zapytania dot. Formularza ofertowego.

1) Czy Zamawiający może przedstawić szerszą charakterystykę zleceń przewidywanych do realizacji w roku 2023 o informacje takie jak:
a) przybliżona powierzchnia obiektu, każdego obiektu,

Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiający nie jest w stanie podać przybliżonych powierzchni każdego z obiektu będącego przedmiotem zlecenia (zlecenia będą realizowane w ramach bierzących potrzeb).

b) przybliżoną ilość punktów granicznych na obiekcie.

Odpowiedz Zamawiającego:

Zamawiający nie jest w stanie podać przybliżonych ilości punktów granicznych każdego z obiektu będącego przedmiotem zlecenia.


3. Zapytania dot. projektu umowy.

1) Dot. § 2.
Czy terminy wynikające z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne dotyczące zgłoszonych przez Wykonawcę prac geodezyjnych są czy nie są wliczane do terminów wykonania zlecenia z projektu umowy?

Odpowiedz Zamawiającego:

Są wliczane.

2)Dot. § 4 ust. 2

W paragrafie tym Zamawiający pisze o dokumentacji, jednak z projektu umowy nie wynika o jaką dokumentację Zamawiającemu chodzi?
Proszę o doprecyzowanie co wchodzi w skład dokumentacji przekazywanej przez Wykonawcę.
Zamawiającemu w przypadku każdego zakresu usług będącego przedmiotem zlecenia czy wypisy , wypisy i wyrysy będą wymagane dla każdego zakresu usług będącego przedmiotem zlecenia?
Czy wypisy, wypisy i wyrysy mają być przekazywane Zamawiającemu w formie papierowej czy elektronicznej?

Odpowiedz Zamawiającego:

Dokumentacje wymagana przy pomiarze geodezyjnym z dokładnością do metra opisano w odpowiedzi do ust. 1 pkt 1 lit. a,
Dokumentacje wymaganą przy podziale nieruchomości opisano w odpowiedzi do ust. 1 pkt 1, lit. b,
Dokumentacja wymaganą przy okazaniu granic nieruchomości : Protokół wznowienia znaków granicznych/ wyznaczenia punktów granicznych, wykaz danych ewidencyjnych dotyczących działki ewidencyjnej, protokół ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.
Dokumentacja wymagana przy połączeniu działek/zmiana użytków: wykaz zmian danych danych ewidencyjnych dotyczących działek ewidencyjnych.
Wypisy, wypisy i wyrysy będą wymagane w ramach przekazywanej Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji w przypadku zlecenia dot. podziału geodezyjnego nieruchomości.
Wypisy, wypisy i wyrysy mogą być przekazywane w formie elektronicznej.

3) Dot. § 4 ust. 4

Czy Zamawiający dopuszcza inny sposób stabilizacji trwałej - znak typu „Plastmark”?
Czy Wykonawca zawsze będzie zobligowany wykonać taką stabilizację jak w § 4 ust. 4, nawet w miejscach w których będzie to utrudnione (nawierzchnia utwardzona, droga asfaltowa, mokradła)?
Czy Zamawiający jest w stanie określić ile punktów wymagających trwałej stabilizacji przewiduje do wykonania w ramach poszczególnych obiektów?

Odpowiedz Zamawiającego:

Zamawiający dopuszcza inny sposób stabilizacji trwałej – znak typu „Plastmark”.
Zamawiający dopuszcza (w wyjątkowych sytuacjach – gdy warunki terenowe wykluczają stabilizację opisaną w § 4 ust. 4) inny sposób stabilizacji trwałej.
Wykonawca nie zawsze będzie zobligowany do wykonania stabilizacji trwałej opisanej w § 4 ust. 4 wyjątkiem tym będzie sytuacja gdy nawierzchnia pod punktem stabilizującym będzie utwardzona (wyasfaltowana – głównie w przypadku dróg) wówczas dopuszcza się zastosowanie kotwy metalowej pokolorowanej farbą w sprayu.
Zamawiający nie jest w stanie określić ile punktów wymagających trwałej stabilizacji przewiduje do wykonania w ramach poszczególnych obiektów.

2022-12-29 14:53 Dawid Kusztal Kamienna Góra, dnia 29.12.2022 r.

Zamawiający informuje, że wprowadziła zmianę dot. terminu składania ofert.Nowy termin składania ofert upływa dnia 05.01.2023 r.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 612