- Strona główna
- Postępowanie ID 707605
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZP.2380.93.2022 Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Policji położonych na terenie województwa wielkopolskieg.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Zasieczny
-
Organizacja
-
OddziałSekcja Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-12-19 14:51:00
-
Składania2022-12-27 11:00:00
-
Otwarcie ofert2022-12-27 11:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-01-24
16:10:20
|
Piotr Zasieczny |
Informacja
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2022-12-27
13:04:45
|
Piotr Zasieczny |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2022-12-27
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
sfinansowanie
zamówienia
podstawowego
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
kwotę
brutto
448
756,28
zł,
w
tym:
1) część nr 1 kwotę 366 466,20 zł brutto; 2) część nr 2 kwotę 30 261,08 zł brutto; 3) część nr 3 kwotę 5 052,23 zł brutto; 4) część nr 4 kwotę 26 955,45 zł brutto; 5) część nr 5 kwotę 5 113,73 zł brutto; 6) część nr 6 kwotę 4 677,08 zł brutto; 7) część nr 7 kwotę 10 230,53 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?