Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 19-12-2022 09:50:00 |
Placing offers : | 22-12-2022 09:00:00 |
Offers opening : | 22-12-2022 09:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
na zadanie pn.: "Wywóz odpadów komunalnych segregowanych (szkło, metale i tworzywa sztuczne, papier) oraz niesegregowanych (zmieszane) z Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Bezpłatne podstawienie 1 szt. kontenera KP-7 o pojemności min. 7m3 i 3 szt. pojemników o pojemności ok. 1,1 m3. w siedzibie głównej Muzeum: Sierpc, ul. Narutowicza 64 oraz 1 szt. pojemnika typu SM-110 o pojemności ok. 0,11 m3. w Sierpcu, Pl. Kardynała Wyszyńskiego 1.
2.
Wywóz nieczystości odbywać się będzie własnym
środkiem transportu Wykonawcy.
3. Wykonanie usług nastąpi w ciągu 24 godzin po złożeniu zapotrzebowania przez pracownika Zamawiającego telefonicznie. Zgłaszający każdorazowo wskaże miejsce odbioru nieczystości.
4. Przewidywana ilość kontenerów typu KP-7 do wywozu w okresie objętym zamówieniem - 48 szt.
5. Przewidywana ilość kontenerów na odpady segregowane o pojemności ok. 1,1 m3 - 72 szt.
6. Przewidywana ilość pojemników typu SM-110 do wywozu w okresie objętym zamówieniem - 48 szt.
7. Każdorazowe wykonanie usług potwierdzone zostanie czytelnym podpisem (lub pieczątką) pracownika Zamawiającego. Kopię potwierdzenia należy dołączyć do faktury za każdy miesiąc wykonywania usługi.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do okresowego mycia i przeprowadzania dezynfekcji kontenera i pojemnika – przynajmniej raz na pół roku.
9. Okres realizacji przedmiotu zapytania 01.01.2023r. - 31.12.2024r.
10. Warunki płatności: 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego na nr rachunku bankowego wskazanego na fakturze. Faktura wystawiana na koniec każdego miesiąca.
Należy złożyć ofertę na wszystkie pozycje zapytania, brak którejkolwiek z pozycji będzie skutkował odrzuceniem oferty.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements