Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.271.44.2022 Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2023

Marlena Radziun
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Department: Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 16-12-2022 13:40:00
Placing offers : 28-12-2022 08:30:00
Offers opening : 28-12-2022 09:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Zamawiający - Gmina Miejska Pruszcz Gdański - reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym – wariant I – bez negocjacji na usługę pn.: Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2023
.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów (komunalnych i selektywnie zbieranych) z terenów dwóch cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: przy ul. Spokojniej i przy ul. Obrońców Pokoju, w tym zagospodarowanie tych odpadów, oraz ustawienie kontenerów i pojemników. Wykonawca ma obowiązek zagospodarowania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, wynikającą z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  (Dz.U. z 2022 r., poz. 699 z późn. zm.) i innymi przepisami prawa.

Kody zbieranych odpadów będących przedmiotem zamówienia: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 17 01 01, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 04 05, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 39, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03,
20 03 01, 20 03 99.

Szacunkowe ilości:

1)        średniomiesięczna wielkość odpadów ogółem: około 100 m3,

2)        roczna, szacunkowa wielkość odpadów ogółem: około 1 200 m3,

3)        łączna liczba wywozów kontenerów o poj. 8 m³ - około 110 wywozów,

4)        łączna liczba wywozów pojemników o poj. 1100 l - około 300  wywozów.

Zamawiający zastrzega, że podana wielkość są wyłącznie wartościami szacunkowymi przyjętymi na potrzeby niniejszego postępowania, prognozowana na podstawie danych z poprzednich lat. Podane wielkości mogą ulec zmianie na „+” lub na „-”, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, jednak bez przekroczenia wartości umowy.

Łączna ilość pojemników:

Wykonawca wyposaża teren Cmentarzy Komunalnych w niezbędny komplet pojemników/kontenerów – niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, w ilości:

1)        Cmentarz przy ul. Obr Pokoju:

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady cmentarne,

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady biodegradowalne,

- 8 pojemników  o poj. 1100 na odpady cmentarne,

- 2 pojemniki  o poj.1100 na odpady biodegradowalne,

- 2  pojemniki  o poj.1100 na plastik,

         - 2  pojemniki  o poj.1100 na szkło,

2)             Cmentarz przy ul.  Spokojnej:

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady cmentarne,

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady biodegradowalne,

- 14 pojemników  o poj.1100 na odpady cmentarne,

- 2 pojemniki  o poj.1100 na odpady biodegradowalne,

- 2  pojemniki  o poj.1100 na plastik,

           - 2 pojemniki  o poj.1100 na szkło,

Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów zgromadzonych w pojemnikach znajdujących się w dniu zawarcia umowy na terenie obu cmentarzy (rodzaje pojemników zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ), według cen określonych w ofercie Wykonawcy, oraz niezwłocznego przekazania opróżnionych pojemników dotychczasowemu Wykonawcy – fimie S.Drog Spółka z.o.o., z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 62. 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
44_22 Ogloszenie o zamówieniu 2022_BZP 00501381_01 z dnia 16.12.2022 r..pdf pdf 5234.29 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 SWZ Tom I IDW.pdf pdf 19526.25 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 SWZ Tom I IDW.doc doc 316 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 załącznik nr 1- formularz oferty.doc doc 81.5 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 załącznik nr 2 -oświadczenie Wykonawcy o niewykluczeniu.doc doc 51 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 załącznik nr 3 -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.doc doc 49 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 załącznik nr 4 - grupa kapitałowa.doc doc 44 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 załącznik nr 5 - wykaz narzędzi.doc doc 75 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 załącznik nr 6 - kosztorys ofertowy (wzór).docx docx 20.82 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 SWZ TOM II Opis przedmiotu zaówienia.docx docx 22.24 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 SWZ TOM II Opis przedmiotu zaówienia.pdf pdf 63.74 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 SWZ TOM III Umowa (wzór).doc doc 179.5 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 SWZ TOM III Umowa (wzór).pdf pdf 163.64 2022-12-16 13:40:00 Proceeding
44_22 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 27.12.2022 r. KWOTA.doc doc 64 2022-12-27 14:30:41 Public message
44_22 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 27.12.2022 r..pdf pdf 355.84 2022-12-27 14:30:41 Public message
44_22 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp..pdf pdf 350.99 2022-12-28 10:24:03 Public message
44_22 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.doc doc 38 2022-12-28 10:24:03 Public message
44_22 Informacja o wyborze oferty strona.doc doc 55 2023-01-09 14:01:12 Public message
44_22 Informacja o wyborze oferty strona.pdf pdf 945.22 2023-01-09 14:01:12 Public message

Announcements

2023-01-09 14:01 Krzysztof Mościcki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 09.01.2023 r.

44_22 Informacja o w [...].doc

44_22 Informacja o w [...].pdf

2022-12-28 10:24 Krzysztof Mościcki Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp

44_22 Informacja, o [...].pdf

44_22 Informacja, o [...].doc

2022-12-27 14:30 Krzysztof Mościcki Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 27.12.2022 r.

44_22 Informacja dla [...].doc

44_22 Informacja dla [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 409