Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00500362/01 Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów. ZP.272.35.2022

Stanisława Wierzbicka
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2022 12:09:00
Składania : 11-01-2023 12:00:00
Otwarcia : 11-01-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 156.62 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
SWZ Dział I- INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW.pdf pdf 960.75 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
SWZ Dział III - OFERTA Z ZAŁĄCZNIKAMI.pdf pdf 902.71 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
SWZ Dział III - OFERTA Z ZAŁĄCZNIKAMI.doc doc 214.5 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
dwg.7z 7z 242.73 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
PFU i załączniki.7z 7z 9577.48 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
przegląd obiektów mostowych.7z 7z 18497.74 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
przedmiar.pdf pdf 243.36 2022-12-16 12:09:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.71 2022-12-27 15:21:07 Publiczna wiadomość
Promesa_wstepna_Pomocne.pdf pdf 635.49 2022-12-27 15:21:07 Publiczna wiadomość
SWZ Dział IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf pdf 788.59 2022-12-27 15:21:07 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie treści SWZ i przedłużenie terminu składania ofert.pdf pdf 1538.58 2022-12-27 15:21:07 Publiczna wiadomość
wyjaśnienia treści SWZ z 3 stycznia 2023r.pdf pdf 1575.12 2023-01-03 12:23:11 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie treści SWZ.pdf pdf 263.29 2023-01-05 12:53:15 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.89 2023-01-05 12:53:15 Publiczna wiadomość
SWZ dział II- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA-po zmianie.pdf pdf 232.97 2023-01-05 12:53:15 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 198.36 2023-01-11 14:42:10 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania.pdf pdf 266.26 2023-01-11 14:43:43 Publiczna wiadomość
kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 193.47 2023-01-11 12:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-11 14:43 Stanisława Wierzbicka INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

unieważnienie postęp [...].pdf

2023-01-11 14:42 Stanisława Wierzbicka INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, wpłynęła oferta złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Gajowa 23/14, 50-519 Wrocław, z ceną oferty 15.710.913,00 zł brutto.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-01-11 12:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów” zamierza przeznaczyć kwotę: 11.500.000,00 zł brutto.

kwota przeznaczona n [...].pdf

2023-01-05 12:53 Stanisława Wierzbicka INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SWZ z dnia 5 stycznia 2023 r.
Działając na podstawie art. 286 ust. 1, 3 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, zamawiający dokonuje zmiany treści SWZ poprzez:
1) dopisanie działki nr 156/3 obręb Pomocne w Dziale II SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej lokalizacji inwestycji – w załączeniu poprawiony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Dział II SWZ).
2) przedłużenie termin składania ofert do dnia 11.01.2023 r. do godz. 12.00. Otwarcie ofert nastąpi 11.01.2023 r. o godz. 12:05.
3) przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 9 lutego 2023 r.

Powyższe zmiany powodują zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu.

Informacja o zmianie [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ dział II- SZCZEG [...].pdf

2023-01-03 12:23 Stanisława Wierzbicka WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ z 03.01.2023r.
Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ.
Pytanie 1. Zgodnie z PFU w zakresie przedmiotu Zamówienia jest m.in. „Opracowanie Projektu budowlanego branży drogowej – Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1406F na odcinku Kłodawa –Wojcieszyce, Wojcieszyce – Dk22, oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1404F Wojcieszyce – Różanki, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),”. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź 1:
Zamawiający wyjaśnia, że omyłkowo została umieszczona nazwa innego przedsięwzięcia, a w zakresie niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego dla zadania „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pytanie 2: Prosimy o podanie miejsca odwozu materiałów rozbiórkowych zakwalifikowanych jako przydatne.
Odpowiedź 2: Należy skalkulować wywózkę do 20 km.
Pytanie 3: Zgodnie z PFU na odcinku nr 1 należy zastosować punktowe elementy odblaskowe. Prosimy o wskazanie miejsc gdzie należy zastosować PEO.
Odpowiedź 3: Zastosowanie PEO należy zamontować na skrajni jezdni przy utwardzonym poboczu.
Pytanie 4: Zgodnie z PFU na odcinku nr 2 należy zastosować punktowe elementy odblaskowe. Prosimy o wskazanie miejsc gdzie należy zastosować PEO.
Odpowiedź 4: Zastosowanie PEO należy zamontować na skrajni jezdni przy utwardzonym poboczu.
Pytanie 5: Czy Zamawiający potwierdza, że przy oznakowaniu pobocza utwardzonego należy przyjąć rozmieszczenie PEO co 2m?
Odpowiedź 5: Tak.
Pytanie 6: Czy Zamawiający potwierdza, że warstwę ścieralną pobocza utwardzonego należy
wykonać z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 5cm, a warstwę ścieralną jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm?
Odpowiedź 6: Tak.
Pytanie 7: Czy Zamawiający potwierdza, że na zjazdach należy ułożyć tylko jedną warstwę
z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm?
Odpowiedź 7: Tak.
Pytanie 8: Prosimy o podanie zakresu i wymagań odnośnie remontu muru oporowego przy posesji nr 100 w m. Pomocne.
Odpowiedź 8:
Należy dokonać uzupełninia ubytków w murze a w przypadku stwierdzenia poważniejszych uszkodzeń należy poddać obiekt kapitalnemu remontowi/przebudowie. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac.
Pytanie 9: Czy pobocze utwardzone o szer. 1,2m ma zostać zaprojektowane obustronnie?
Odpowiedź 9: Nie
Pytanie 10: Czy pobocze utwardzone o szer. 1,2m ma zostać zaprojektowane na całej długości odcinka nr 3.
Odpowiedź 10: Pobocze z masy bitumicznej ma zostać zaprojektowane o szer. 1,2 m
w miejscowości, aby poprawić bezpieczeństwo ruchu pieszego. W innych przypadkach 0,5m poza terenem zabudowanym.
Pytanie 11: Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający omyłkowo podał w PFU powierzchnię
jezdni wynoszącą 37.310,00 m2, a prawidłową wartością powinno być 38.810,00m2.
Odpowiedź 11: Należy przyjąć powierzchnię 38.810,00m2.
Pytanie 12. Zgodnie z PFU: „(…) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, Wykonawca zaprojektuje i wykona ich przebudowę lub zabezpieczenie.” Na etapie przygotowania oferty żaden wykonawca nie jest w stanie oszacować ww. kosztów. W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, że ewentualna konieczność przebudowy/ zabezpieczenia sieci zostanie przez wykonawcę wykonana, za dodatkowym wynagrodzeniem.
Odpowiedź 12:
Zamawiający nie zmienia zapisów PFU w tym zakresie. Ewentualne zmiany umowy będą możliwe wyłącznie w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w § 19 projektu umowy.
Pytanie 13. Zgodnie z PFU: „(…)Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie , dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia”. Na etapie przygotowania oferty żaden wykonawca nie jest w stanie oszacować kosztów wynikających z przyszłych uzgodnień. W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, że ewentualna konieczność przebudowy/ zabezpieczenia sieci zostanie przez wykonawcę wykonana, za dodatkowym wynagrodzeniem.
Odpowiedź 13:
Zamawiający nie zmienia zapisów PFU w tym zakresie. Ewentualne zmiany umowy będą możliwe wyłącznie w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w § 19 projektu umowy.
Pytanie 14: Czy Zamawiający wymaga zastosowania mijanek?
Odpowiedź 14: Mijanki należy zaprojektować w przypadku miejsc gdzie będą występować przewężenia pasa drogowego, aby uniknąć podziału i wykupu działek. (Mijanki mają służyć w sytuacjach mijania się pojazdów rolniczych, które posiadają ponadnormatywne wymiary). W chwili obecnej mijanki nie występują.
Pytanie 15. Prosimy o wskazanie rodzaju mieszanki mineralno- asfaltowej na warstwę ścieralną, gdyż w PFU zamieszczono mieszanki dla KR 3-4, a zgodnie z PFU dla przebudowywanych dróg przyjęto kategorię ruchu KR1.
Odpowiedź 15: Należy przyjąć mieszankę dla kategorii ruchu KR 3-4.
Pytanie 16: Prosimy o podanie wymaganych parametrów dla projektowanego zjazdu z drogi powiatowej na drogę gminną.
Odpowiedź 16: Należy przyjąć parametry jak dla pozostałych zjazdów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.
Pytanie 17: Prosimy o podanie wymaganych parametrów dla projektowanego przepustu kd 300.
Odpowiedź 17: Należy przyjąć parametry jak dla pozostałych przepustów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.
Pytanie 18: Prosimy o zamieszczenie kompletnego załącznik 4 do PFU (w jakości pozwalającej odczytać rysunek).
Odpowiedź 18: Zamawiający jest w posiadaniu jedynie załączonego załącznika nr 4.
Pytanie 19: Prosimy o zamieszczenie podkładów mapowych pod pliki .dwg.
Odpowiedź 19: Zamawiający nie jest w posiadaniu podkładu dwg.
Pytanie 20: W związku z obszernym zakresem przedmiotu Zamówienia, jego skomplikowaniem oraz nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia, które się wiążą z dłuższym czasem potrzebnym na pozyskanie ofert od podwykonawców i dostawców, prosimy o przesunięcie terminu składania ofert na 20.01.2023 r.
Odpowiedź 20: Zamawiający przedłużył termin składania ofert do dnia 09.01.2022 r.

Ponadto Zamawiający zmienia treść udzielonych w dniu 27.12.2022 r. odpowiedzi, tj:
Pytanie 13:
Prosimy o potwierdzenie, że na obiektach należy wykonać jedynie zabiegi remontowe
i Zamawiający nie będzie wymagał przebudowy obiektów np. wykonania kap chodnikowych.
Odpowiedź 13:
Należy dokonać remontu zgodnie z zalecenia z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022 r. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac.
Pytanie 14:
Prosimy o sprecyzowanie czy obiekt zlokalizowany w km 11+295 należy w całości rozebrać
i wybudować nowy obiekt, czy jednak należy przewidzieć przebudowę istniejącej konstrukcji?
Odpowiedź 14:
Należy dokonać prac zgodnie z zaleceniami z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022r. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożenie oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac.
Pytanie 15:
W nawiązaniu do treści PFU prosimy o doprecyzowanie zakresu remontu murku przy posesji nr 100 w m. Pomocne.
Odpowiedź 15:
Należy dokonać uzupełninia ubytków w murze a w przypadku stwierdzenia poważniejszych uszkodzeń należy poddać obiekt kapitalnemu remontowi/przebudowie. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac.

wyjaśnienia treści S [...].pdf

2022-12-27 15:21 Stanisława Wierzbicka WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ ORAZ PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
1. WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ:
Pytanie 1:
Zgodnie z Rozdział 2, pkt 2.1., ppkt 1) postępowanie prowadzone jest Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, cyt. "(...) po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (...)".
Wnosimy o korektę projektowanych postanowień umowy w zakresie trybu udzielenie zamówienia.
Odpowiedź 1:
Zamawiający poprawia projektowane postanowienia umowy oraz dokonuje zmiany załącznika
- SWZ Dział IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf
Pytanie 2:
Wnosimy o przekazanie wstępnej promesy na dofinansowanie niniejszej inwestycji o której mowa w § 1 ust. 2 projektowanych postanowień umowy.
Odpowiedź 2:
Zamawiający udostępnia wstępną promesę nr Edycja2/2021/5700/PolskiLad.
Pytanie 3:
Wnosimy o wskazanie, czy niniejsza inwestycja realizowana jest w oparciu o jedną, czy też większa liczbę umów, tj. czy niniejsza inwestycja wpisuje się w treść § 9 ust. 2 pkt 3 Załącznika nr 1 do Uchwały Rady Ministrów z dnia 01 lipca 2021 r., w oparciu o którą opiera się jej finansowanie.
Odpowiedź 3:
Niniejsza inwestycja realizowana jest w oparciu o jedną umowę.
Pytanie 4:
W związku z udziałem wkładu własnego Zamawiającego w finansowaniu niniejszej inwestycji, wnosimy o dodanie płatności częściowej do wysokości wkładu własnego Zamawiającego, co pozostaje w zgodzie z § 7 ust. 5 Załącznika nr 1 do Uchwały Rady Ministrów nr 84 z dnia 01.07.2021 r.
Odpowiedź 4:
Projekt umowy przewiduje płatność częściową (§ 14 ust. 4 i 5). Zamawiający pozostawia zapisy projektu umowy w tym zakresie bez zmian.
Pytanie 5
dotyczy § 19, ust. 3, pkt 5), ppkt h):
W związku z podjętą decyzją Ministerstwa Infrastruktury o zwiększeniu limitu waloryzacji kontraktów infrastrukturalnych do poziomu 10% kwoty kontraktowej, zwracamy się z wnioskiem o podjęcie przez Zamawiającego analogicznej decyzji w zakresie limitu przyjętego dla niniejszego zamówienia publicznego. Jako podstawę swojej decyzji, Ministerstwo wskazało znaczący w ostatnim okresie wzrost inflacji oraz niespotykany dotąd wzrost cen materiałów budowalnych. Podnosimy, że przedmiotowa korekta w znacznym stopniu usprawni realizację zadania i przyczyni się do obniżenia cen ofertowych, które nie będą musiały uwzględniać ryzyka nieprzewidzianych kosztów.
Odpowiedź 5:
Zamawiający pozostawia zapisy ust. 3, pkt 5), ppkt h) projektu umowy bez zmian.
Pytanie 6
dotyczy § 17 ust. 1 i 2:
W art. 431 PZP ustawodawca określił obowiązek współdziałania stron przy wykonaniu umowy
w spawie zamówienia publicznego.
Obowiązek współdziałania winien znajdować odzwierciedlenie w proporcjonalności odpowiedzialności stron za realizację umowy w spawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, wnosimy o zmianę zapisów § 17 ust. 1 i 2 w taki sposób, by kara za odstąpienie od umowy miała taki sam wymiar, zarówno dla wykonawcy jak i zamawiającego.
Odpowiedź 6:
Zamawiający pozostawia zapisy § 17 ust. 1 i 2 projektu umowy bez zmian.
Pytanie 7:
W PFU widnieje zapis „W trakcie projektowania i wykonywania robót budowlanych należy uzyskać nośność konstrukcji jezdni 115 kN/oś’’ Obecnie zgodnie z obowiązującymi przepisami przyjęty dopuszczalny nacisk osi pojedynczej to 115 kN.
Czy Zamawiający potwierdza, że należy przyjąć zgodnie z Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych z 2014 r. równoważną oś standardową 100 kN i dopuszczalny nacisk osi pojedynczej to 115 kN?
Odpowiedź 7:
Zamawiający informuję, że należy przyjąć 100 kN dla równoważnej osi standardowej oraz 115 kN dla nacisku osi pojedynczej.
Pytanie 8:
Prosimy o przekazanie dokumentacji geologicznej.
Odpowiedź 8:
Zamawiający informuje, iż nie posiada dokumentacji geologicznej.
Pytanie 9:
Prosimy o przekazanie wyników pomiarów ugięć nawierzchni jezdni.
Odpowiedź 9:
Zamawiający informuje, iż nie posiada pomiarów ugięć nawierzchni jezdni.
Pytanie 10:
W PFU wskazano dwa materiały do warstwy ścieralnej tj. AC11S oraz SMA11S. Którą należy przyjąć do oferty?
Odpowiedź 10:
Należy przyjąć warstwę ścieralną AC 11S.
Pytanie 11:
Prosimy o potwierdzenie, że w ramach inwestycji należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy pod nową nawierzchnie bitumiczną. W PFU mowa jest o takich pracach, ale w przedmiarze nie uwzględniono ww. robót.
Odpowiedź 11:
W ramach inwestycji należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy pod nową nawierzchnie bitumiczną w przypadku stwierdzenia podczas badań podłoża braku nośności - szacunkowy przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym przy wycenie robót.
Pytanie 12:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie poboczy w całym przekroju z frezowiny?
Odpowiedź 12:
Przekrój pobocza został podany w PFU i szacunkowym przedmiarze robót.
Pytanie 13:
Prosimy o potwierdzenie, że na obiektach należy wykonać jedynie zabiegi remontowe i Zamawiający nie będzie wymagał przebudowy obiektów np. wykonania kap chodnikowych.
Odpowiedź 13:
Należy dokonać remontu zgodnie z zalecenia z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022 r. Oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac.
Pytanie 14:
Prosimy o sprecyzowanie czy obiekt zlokalizowany w km 11+295 należy w całości rozebrać i wybudować nowy obiekt, czy jednak należy przewidzieć przebudowę istniejącej konstrukcji?
Odpowiedź 14:
Należy dokonać prac zgodnie z zaleceniami z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022r. oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac.
Pytanie 15:
W nawiązaniu do treści PFU prosimy o doprecyzowanie zakresu remontu murku przy posesji nr 100 w m. Pomocne.
Odpowiedź 15:
Należy dokonać uzupełninia ubytków w murze a w przypadku stwierdzenia poważniejszych uszkodzeń należy poddać obiekt kapitalnemu remontowi/przebudowie - oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac.
Pytanie 16:
W SWZ Rozdział 5, ust. 5.2, pkt 4, ppkt 4) zamawiający wymaga dysponowaniem projektantem w branży mostowej, natomiast w projekcie umowy – paragraf 4 : zamawiający umieszcza zapis o projektancie w branży sanitarnej. Prosimy o ujednolicenie zapisów.
Odpowiedź 16:
Zamawiający dokonuje zmiany w SWZ Dział IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY §4 Osoby uczestniczące w przedmiocie zamówienia ust 1. Wykonawca ustanawia Projektanta branży drogowej w osobie:… posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności … nr uprawień … oraz Projektanta branży mostowej w osobie: …posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności … nr uprawnień …
Zamawiający dokonuje zmiany załącznika - SWZ Dział IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf.
2. PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
Działając na podstawie art. 286 ust. 1, 3, 6 I 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 09.01.2023 r. do godz. 12.00. Otwarcie ofert nastąpi 09.01.2023 r. o godz. 12:05.
Powyższe zmiany powodują zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Promesa_wstepna_Pomo [...].pdf

SWZ Dział IV - PROJE [...].pdf

wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1120