Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-12-2022 12:09:00 |
Składania : | 11-01-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 11-01-2023 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-01-11 14:43 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
2023-01-11 14:42 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, wpłynęła oferta złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Gajowa 23/14, 50-519 Wrocław, z ceną oferty 15.710.913,00 zł brutto. |
2023-01-11 12:00 | Komunikat Zamawiającego | INFORMACJA O KWOCIE, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów” zamierza przeznaczyć kwotę: 11.500.000,00 zł brutto. |
2023-01-05 12:53 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
O
ZMIANIE
TREŚCI
SWZ
z
dnia
5
stycznia
2023
r. Działając na podstawie art. 286 ust. 1, 3 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, zamawiający dokonuje zmiany treści SWZ poprzez: 1) dopisanie działki nr 156/3 obręb Pomocne w Dziale II SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej lokalizacji inwestycji – w załączeniu poprawiony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Dział II SWZ). 2) przedłużenie termin składania ofert do dnia 11.01.2023 r. do godz. 12.00. Otwarcie ofert nastąpi 11.01.2023 r. o godz. 12:05. 3) przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 9 lutego 2023 r. Powyższe zmiany powodują zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu. Informacja o zmianie [...].pdf |
2023-01-03 12:23 | Stanisława Wierzbicka |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ
z
03.01.2023r. Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ. Pytanie 1. Zgodnie z PFU w zakresie przedmiotu Zamówienia jest m.in. „Opracowanie Projektu budowlanego branży drogowej – Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1406F na odcinku Kłodawa –Wojcieszyce, Wojcieszyce – Dk22, oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1404F Wojcieszyce – Różanki, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),”. Prosimy o wyjaśnienie. Odpowiedź 1: Zamawiający wyjaśnia, że omyłkowo została umieszczona nazwa innego przedsięwzięcia, a w zakresie niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego dla zadania „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Pytanie 2: Prosimy o podanie miejsca odwozu materiałów rozbiórkowych zakwalifikowanych jako przydatne. Odpowiedź 2: Należy skalkulować wywózkę do 20 km. Pytanie 3: Zgodnie z PFU na odcinku nr 1 należy zastosować punktowe elementy odblaskowe. Prosimy o wskazanie miejsc gdzie należy zastosować PEO. Odpowiedź 3: Zastosowanie PEO należy zamontować na skrajni jezdni przy utwardzonym poboczu. Pytanie 4: Zgodnie z PFU na odcinku nr 2 należy zastosować punktowe elementy odblaskowe. Prosimy o wskazanie miejsc gdzie należy zastosować PEO. Odpowiedź 4: Zastosowanie PEO należy zamontować na skrajni jezdni przy utwardzonym poboczu. Pytanie 5: Czy Zamawiający potwierdza, że przy oznakowaniu pobocza utwardzonego należy przyjąć rozmieszczenie PEO co 2m? Odpowiedź 5: Tak. Pytanie 6: Czy Zamawiający potwierdza, że warstwę ścieralną pobocza utwardzonego należy wykonać z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 5cm, a warstwę ścieralną jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm? Odpowiedź 6: Tak. Pytanie 7: Czy Zamawiający potwierdza, że na zjazdach należy ułożyć tylko jedną warstwę z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm? Odpowiedź 7: Tak. Pytanie 8: Prosimy o podanie zakresu i wymagań odnośnie remontu muru oporowego przy posesji nr 100 w m. Pomocne. Odpowiedź 8: Należy dokonać uzupełninia ubytków w murze a w przypadku stwierdzenia poważniejszych uszkodzeń należy poddać obiekt kapitalnemu remontowi/przebudowie. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac. Pytanie 9: Czy pobocze utwardzone o szer. 1,2m ma zostać zaprojektowane obustronnie? Odpowiedź 9: Nie Pytanie 10: Czy pobocze utwardzone o szer. 1,2m ma zostać zaprojektowane na całej długości odcinka nr 3. Odpowiedź 10: Pobocze z masy bitumicznej ma zostać zaprojektowane o szer. 1,2 m w miejscowości, aby poprawić bezpieczeństwo ruchu pieszego. W innych przypadkach 0,5m poza terenem zabudowanym. Pytanie 11: Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający omyłkowo podał w PFU powierzchnię jezdni wynoszącą 37.310,00 m2, a prawidłową wartością powinno być 38.810,00m2. Odpowiedź 11: Należy przyjąć powierzchnię 38.810,00m2. Pytanie 12. Zgodnie z PFU: „(…) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, Wykonawca zaprojektuje i wykona ich przebudowę lub zabezpieczenie.” Na etapie przygotowania oferty żaden wykonawca nie jest w stanie oszacować ww. kosztów. W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, że ewentualna konieczność przebudowy/ zabezpieczenia sieci zostanie przez wykonawcę wykonana, za dodatkowym wynagrodzeniem. Odpowiedź 12: Zamawiający nie zmienia zapisów PFU w tym zakresie. Ewentualne zmiany umowy będą możliwe wyłącznie w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w § 19 projektu umowy. Pytanie 13. Zgodnie z PFU: „(…)Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie , dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia”. Na etapie przygotowania oferty żaden wykonawca nie jest w stanie oszacować kosztów wynikających z przyszłych uzgodnień. W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, że ewentualna konieczność przebudowy/ zabezpieczenia sieci zostanie przez wykonawcę wykonana, za dodatkowym wynagrodzeniem. Odpowiedź 13: Zamawiający nie zmienia zapisów PFU w tym zakresie. Ewentualne zmiany umowy będą możliwe wyłącznie w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w § 19 projektu umowy. Pytanie 14: Czy Zamawiający wymaga zastosowania mijanek? Odpowiedź 14: Mijanki należy zaprojektować w przypadku miejsc gdzie będą występować przewężenia pasa drogowego, aby uniknąć podziału i wykupu działek. (Mijanki mają służyć w sytuacjach mijania się pojazdów rolniczych, które posiadają ponadnormatywne wymiary). W chwili obecnej mijanki nie występują. Pytanie 15. Prosimy o wskazanie rodzaju mieszanki mineralno- asfaltowej na warstwę ścieralną, gdyż w PFU zamieszczono mieszanki dla KR 3-4, a zgodnie z PFU dla przebudowywanych dróg przyjęto kategorię ruchu KR1. Odpowiedź 15: Należy przyjąć mieszankę dla kategorii ruchu KR 3-4. Pytanie 16: Prosimy o podanie wymaganych parametrów dla projektowanego zjazdu z drogi powiatowej na drogę gminną. Odpowiedź 16: Należy przyjąć parametry jak dla pozostałych zjazdów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Pytanie 17: Prosimy o podanie wymaganych parametrów dla projektowanego przepustu kd 300. Odpowiedź 17: Należy przyjąć parametry jak dla pozostałych przepustów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Pytanie 18: Prosimy o zamieszczenie kompletnego załącznik 4 do PFU (w jakości pozwalającej odczytać rysunek). Odpowiedź 18: Zamawiający jest w posiadaniu jedynie załączonego załącznika nr 4. Pytanie 19: Prosimy o zamieszczenie podkładów mapowych pod pliki .dwg. Odpowiedź 19: Zamawiający nie jest w posiadaniu podkładu dwg. Pytanie 20: W związku z obszernym zakresem przedmiotu Zamówienia, jego skomplikowaniem oraz nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia, które się wiążą z dłuższym czasem potrzebnym na pozyskanie ofert od podwykonawców i dostawców, prosimy o przesunięcie terminu składania ofert na 20.01.2023 r. Odpowiedź 20: Zamawiający przedłużył termin składania ofert do dnia 09.01.2022 r. Ponadto Zamawiający zmienia treść udzielonych w dniu 27.12.2022 r. odpowiedzi, tj: Pytanie 13: Prosimy o potwierdzenie, że na obiektach należy wykonać jedynie zabiegi remontowe i Zamawiający nie będzie wymagał przebudowy obiektów np. wykonania kap chodnikowych. Odpowiedź 13: Należy dokonać remontu zgodnie z zalecenia z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022 r. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac. Pytanie 14: Prosimy o sprecyzowanie czy obiekt zlokalizowany w km 11+295 należy w całości rozebrać i wybudować nowy obiekt, czy jednak należy przewidzieć przebudowę istniejącej konstrukcji? Odpowiedź 14: Należy dokonać prac zgodnie z zaleceniami z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022r. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożenie oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac. Pytanie 15: W nawiązaniu do treści PFU prosimy o doprecyzowanie zakresu remontu murku przy posesji nr 100 w m. Pomocne. Odpowiedź 15: Należy dokonać uzupełninia ubytków w murze a w przypadku stwierdzenia poważniejszych uszkodzeń należy poddać obiekt kapitalnemu remontowi/przebudowie. Oferent ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac. |
2022-12-27 15:21 | Stanisława Wierzbicka |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ
ORAZ
PRZEDŁUŻENIE
TERMINU
SKŁADANIA
OFERT 1. WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ: Pytanie 1: Zgodnie z Rozdział 2, pkt 2.1., ppkt 1) postępowanie prowadzone jest Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, cyt. "(...) po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (...)". Wnosimy o korektę projektowanych postanowień umowy w zakresie trybu udzielenie zamówienia. Odpowiedź 1: Zamawiający poprawia projektowane postanowienia umowy oraz dokonuje zmiany załącznika - SWZ Dział IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf Pytanie 2: Wnosimy o przekazanie wstępnej promesy na dofinansowanie niniejszej inwestycji o której mowa w § 1 ust. 2 projektowanych postanowień umowy. Odpowiedź 2: Zamawiający udostępnia wstępną promesę nr Edycja2/2021/5700/PolskiLad. Pytanie 3: Wnosimy o wskazanie, czy niniejsza inwestycja realizowana jest w oparciu o jedną, czy też większa liczbę umów, tj. czy niniejsza inwestycja wpisuje się w treść § 9 ust. 2 pkt 3 Załącznika nr 1 do Uchwały Rady Ministrów z dnia 01 lipca 2021 r., w oparciu o którą opiera się jej finansowanie. Odpowiedź 3: Niniejsza inwestycja realizowana jest w oparciu o jedną umowę. Pytanie 4: W związku z udziałem wkładu własnego Zamawiającego w finansowaniu niniejszej inwestycji, wnosimy o dodanie płatności częściowej do wysokości wkładu własnego Zamawiającego, co pozostaje w zgodzie z § 7 ust. 5 Załącznika nr 1 do Uchwały Rady Ministrów nr 84 z dnia 01.07.2021 r. Odpowiedź 4: Projekt umowy przewiduje płatność częściową (§ 14 ust. 4 i 5). Zamawiający pozostawia zapisy projektu umowy w tym zakresie bez zmian. Pytanie 5 dotyczy § 19, ust. 3, pkt 5), ppkt h): W związku z podjętą decyzją Ministerstwa Infrastruktury o zwiększeniu limitu waloryzacji kontraktów infrastrukturalnych do poziomu 10% kwoty kontraktowej, zwracamy się z wnioskiem o podjęcie przez Zamawiającego analogicznej decyzji w zakresie limitu przyjętego dla niniejszego zamówienia publicznego. Jako podstawę swojej decyzji, Ministerstwo wskazało znaczący w ostatnim okresie wzrost inflacji oraz niespotykany dotąd wzrost cen materiałów budowalnych. Podnosimy, że przedmiotowa korekta w znacznym stopniu usprawni realizację zadania i przyczyni się do obniżenia cen ofertowych, które nie będą musiały uwzględniać ryzyka nieprzewidzianych kosztów. Odpowiedź 5: Zamawiający pozostawia zapisy ust. 3, pkt 5), ppkt h) projektu umowy bez zmian. Pytanie 6 dotyczy § 17 ust. 1 i 2: W art. 431 PZP ustawodawca określił obowiązek współdziałania stron przy wykonaniu umowy w spawie zamówienia publicznego. Obowiązek współdziałania winien znajdować odzwierciedlenie w proporcjonalności odpowiedzialności stron za realizację umowy w spawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym, wnosimy o zmianę zapisów § 17 ust. 1 i 2 w taki sposób, by kara za odstąpienie od umowy miała taki sam wymiar, zarówno dla wykonawcy jak i zamawiającego. Odpowiedź 6: Zamawiający pozostawia zapisy § 17 ust. 1 i 2 projektu umowy bez zmian. Pytanie 7: W PFU widnieje zapis „W trakcie projektowania i wykonywania robót budowlanych należy uzyskać nośność konstrukcji jezdni 115 kN/oś’’ Obecnie zgodnie z obowiązującymi przepisami przyjęty dopuszczalny nacisk osi pojedynczej to 115 kN. Czy Zamawiający potwierdza, że należy przyjąć zgodnie z Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych z 2014 r. równoważną oś standardową 100 kN i dopuszczalny nacisk osi pojedynczej to 115 kN? Odpowiedź 7: Zamawiający informuję, że należy przyjąć 100 kN dla równoważnej osi standardowej oraz 115 kN dla nacisku osi pojedynczej. Pytanie 8: Prosimy o przekazanie dokumentacji geologicznej. Odpowiedź 8: Zamawiający informuje, iż nie posiada dokumentacji geologicznej. Pytanie 9: Prosimy o przekazanie wyników pomiarów ugięć nawierzchni jezdni. Odpowiedź 9: Zamawiający informuje, iż nie posiada pomiarów ugięć nawierzchni jezdni. Pytanie 10: W PFU wskazano dwa materiały do warstwy ścieralnej tj. AC11S oraz SMA11S. Którą należy przyjąć do oferty? Odpowiedź 10: Należy przyjąć warstwę ścieralną AC 11S. Pytanie 11: Prosimy o potwierdzenie, że w ramach inwestycji należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy pod nową nawierzchnie bitumiczną. W PFU mowa jest o takich pracach, ale w przedmiarze nie uwzględniono ww. robót. Odpowiedź 11: W ramach inwestycji należy wykonać wzmocnienie istniejącej podbudowy pod nową nawierzchnie bitumiczną w przypadku stwierdzenia podczas badań podłoża braku nośności - szacunkowy przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym przy wycenie robót. Pytanie 12: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie poboczy w całym przekroju z frezowiny? Odpowiedź 12: Przekrój pobocza został podany w PFU i szacunkowym przedmiarze robót. Pytanie 13: Prosimy o potwierdzenie, że na obiektach należy wykonać jedynie zabiegi remontowe i Zamawiający nie będzie wymagał przebudowy obiektów np. wykonania kap chodnikowych. Odpowiedź 13: Należy dokonać remontu zgodnie z zalecenia z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022 r. Oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac. Pytanie 14: Prosimy o sprecyzowanie czy obiekt zlokalizowany w km 11+295 należy w całości rozebrać i wybudować nowy obiekt, czy jednak należy przewidzieć przebudowę istniejącej konstrukcji? Odpowiedź 14: Należy dokonać prac zgodnie z zaleceniami z przeglądu okresowego obiektów inżynierskich wykonanych w listopadzie 2022r. oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac. Pytanie 15: W nawiązaniu do treści PFU prosimy o doprecyzowanie zakresu remontu murku przy posesji nr 100 w m. Pomocne. Odpowiedź 15: Należy dokonać uzupełninia ubytków w murze a w przypadku stwierdzenia poważniejszych uszkodzeń należy poddać obiekt kapitalnemu remontowi/przebudowie - oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty celem prawidłowej wyceny zakresu prac. Pytanie 16: W SWZ Rozdział 5, ust. 5.2, pkt 4, ppkt 4) zamawiający wymaga dysponowaniem projektantem w branży mostowej, natomiast w projekcie umowy – paragraf 4 : zamawiający umieszcza zapis o projektancie w branży sanitarnej. Prosimy o ujednolicenie zapisów. Odpowiedź 16: Zamawiający dokonuje zmiany w SWZ Dział IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY §4 Osoby uczestniczące w przedmiocie zamówienia ust 1. Wykonawca ustanawia Projektanta branży drogowej w osobie:… posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności … nr uprawień … oraz Projektanta branży mostowej w osobie: …posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności … nr uprawnień … Zamawiający dokonuje zmiany załącznika - SWZ Dział IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf. 2. PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT Działając na podstawie art. 286 ust. 1, 3, 6 I 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Remont dróg powiatowych nr 2610D i 2602D w miejscowościach Pomocne i Kondratów”, zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 09.01.2023 r. do godz. 12.00. Otwarcie ofert nastąpi 09.01.2023 r. o godz. 12:05. Powyższe zmiany powodują zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu. ogłoszenie o zmianie [...].pdf Promesa_wstepna_Pomo [...].pdf |
Komunikaty