Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.WTIT.2262.443.2022 Wykonanie i częściowy montaż drukowanych folii samoprzylepnych i tabliczek informacyjnych w ramach oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego Bramy Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Biuro Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2022 09:27:00
Składania : 19-12-2022 14:00:00
Otwarcia : 19-12-2022 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

  

Wykonanie i częściowy montaż drukowanych folii samoprzylepnych i tabliczek informacyjnych w ramach oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego

Bramy Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.

1.   Przedmiotem zamówienia jest jednorazowe wykonanie usługi poligraficznej obejmującej przygotowanie projektu do części wyszczególnionych w specyfikacji elementów, wydruki, wykonanie tabliczek informacyjnych oraz częściowy montaż wykonanych elementów w budynku BRAMY POZNANIA oraz na przyległym do niej terenie.

2.   Specyfikacja elementów wchodzących w skład zamówienia:

1.              Pylony – 10 szt  (8 szt zadrukowanych, 2 szt tylko folia jako tył),

zadrukowana folia samoprzylepna, zabezpieczone UV, wg. projektu Zleceniodawcy plus montaż

· szer. 88,00 cm x wys. 178 cm pion

· rozmiar pylonu: 180 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość).

· Nadruk 4/0.

 

2.              BP – 1 szt,

zadrukowana folia samoprzylepnazabezpieczona UV, wg. projektu Zleceniodawcy plus montaż

· szer. 91,5 cm x wys. 61 cm (do naklejenia na istniejącą tablicę)

·  Nadruk 4/0. 

 

3.              UE – 1 szt

zadrukowana folia samoprzylepna, , zabezpieczona UV, wg. projektu Zleceniodawcy plus montaż

·  szer. 91,5 cm x wys. 61 cm (do naklejenia na istniejącą tablicę)

·  Nadruk 4/0.

 

4.               GŚ – 1 szt

zadrukowana folia samoprzylepna, , zabezpieczona UV, wg. projektu Zleceniodawcy plus montaż

·  szer. 89,5 cm x wys. 60 cm poziom (do naklejenia na szybę)

·  Nadruk 4/0.

 

5.    Napis, – 2 kpl,

wg. poglądowego zdjęcia, przygotować projekt do akceptacji, każda literka plus strzałka osobno zabezpieczone UV, do naklejenia na beton, wielkość ok. 20cm, czcionka magistral medium, materiał czarna plexi, grubość ok. 3-4 mm, plus montaż

 

6.                 Drzwi – 10 szt

obustronne oklejenie folią szarą (kolor do akceptacji) drzwi do toalet 90 cm, z naklejką ok. 50 cm wys. (niepełnosprawni – 1 szt, męska – 2 szt, damska 2 szt ,

 

7.                Tabliczki do  toalet – 15 szt

cienki czarny dibond,, białe napisy, wym: 50 mm x 190 mm w poziomie, tekst w 2 wierszach wyjustowane, czcionka magistral medium, przygotować projekt do akceptacji, bez montażu, tekst:

„Zakryj czujnik na 10 sek, aby spuścić wodę”

„Cover the sensor 10 seconds to drain the water”

 

 

8.               Tabliczki do umywalek – 14 szt:

cienki czarny dibond, białe napisy, wym: 50 mm x 120 mm w poziomie, tekst w 2 wierszach polski, w 2 wierszach angielski, wyjustowane, czcionka magistral medium, przygotować projekt do akceptacji, bez montażu, tekst:

„Zakryj czujnik, aby

włączyć/wyłączyć  wodę” 

„Cover the sensor to turn

on/off the water

 

9.               Tabliczki do podajników papieru – 10 szt

cienki czarny dibond, białe napisy, wym: 10 mm x 95 mm w poziomie, tekst w 2 wierszach, wyjustowane, w dolnej części umieszony piktogram (zakryj dłonią), czcionka magistral medium, przygotować projekt do akceptacji, bez montażu,tekst:

„Podajnik automatyczny”

„Automatic feeder„

 

10.             Tablica do Holu Głównego – 1 szt

Dibond 3 mm, wym. mocowany do ściany betonowej na dystansach, wg. projektu Zleceniodawcy plus montaż

plik do pobrania:

https://pcdpl-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/krzysztof_borowicki_pcd_poznan_pl/EeaCTH6D_BpKl8i-1IFe60gBf3kErVd1k7Xuf_PoOfsTYw?e=d0Pt4T

 

3.   Ceny jednostkowe oraz łączne zestawienie cenowe proszę uzupełnić w tabeli z załącznika nr.1

4.   Termin realizacji zamówienia: do 28.12.2022.r

Dokładne  daty wykonania i montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.

5.   Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena brutto wykonania usługi.

6.   Podstawą do rozpoczęcia prac dla wybranego Wykonawcy będzie zlecenie od Zamawiającego, stanowiące załącznik nr. 2.

7.   Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Ważne:

Oferta musi zawierać cenę obejmującą wykonanie całości usługi brutto.

 

8.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz  składania ofert częściowych.

9.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.         Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 19/12/2022, godz 14.00.

11.         Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

·      Krzysztof Borowicki      tel. nr 61647 76 19,

12. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·       tel. 22 101 02 02

·       e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·    Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·    posiada Pani/Pan:

−    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·    nie przysługuje Pani/Panu:

−    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenia.pdf pdf 79.28 2022-12-16 09:27:00 Postępowanie
zał. nr,. 2_zamówienie.docx docx 86.85 2022-12-16 09:27:00 Postępowanie
zał. nr. 1_zestawienie cenowe.xlsx xlsx 15.65 2022-12-16 09:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-12-21 11:09 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, że wybrał firmę
SIM-ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
61-017 Poznań, ul. Bałtycka 33A
NIP 7822897391
ze względu na najkorzystniejszą cenę.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie i częściowy montaż drukowanych folii samoprzylepnych i tabliczek informacyjnych w ramach oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego Bramy Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2 Wykonanie i częściowy montaż drukowanych folii samoprzylepnych i tabliczek informacyjnych w ramach oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego Bramy Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2 1 usługa Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Gdańska 2
61-123, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 307