Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-12-2022 14:01:00 |
Składania : | 22-12-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-12-2022 09:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Waliły Stacja, 15.12.2022
Znak: SA.270.40.2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo
Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza
do złożenia ofert na wykonanie usługi/dostawy/ roboty budowlanej, której
wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której
mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych nadleśnictwa i składnicy akt w 2023 roku
2. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
3. Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.
4. Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6. Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia sporządzona na ofercie wykonawcy (załącznik nr 2 do zapytania) wraz z kalkulacją kosztów (załącznik nr 3 do zapytania).
7. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 22.12.2022 r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 22.12.2022 r. o godz.: 910.
8. Osobą do kontaktu z wykonawcami:
· pod względem formalnym: Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424 mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl
· pod względem merytorycznym: Natalia Jatkowska, tel.: 508 011 601, mail: natalia.jatkowska@bialystok.lasy.gov.pl
9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-12-30 10:03 | Piotr Dąbrowski | W plikach do pobrania znajduje się protokół z ponownego wyboru wykonawcy. |
2022-12-23 10:55 | Piotr Dąbrowski | W plikach do pobrania znajduje się protokół z wyboru wykonawcy. |
Komunikaty