- Strona główna
- Postępowanie ID 706043
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-75-2022 Sukcesywna dostawa automatów stemplarskich dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie w 2023 r.
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-12-16 12:48:00
-
Składania2022-12-23 09:00:00
-
Otwarcie ofert2022-12-23 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:
„ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
Przedmiot zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wykonywania i dostawy automatów stemplarskich (pieczęci) oraz ich części wymiennych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie w 2023 r. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2.
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 20.12.2022 r. o godz. 24:00
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - OPZ,
załącznik nr 2 - wzór umowy,
załącznik nr 3 - kosztorys ofertowy,
załącznik nr 4 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-12-29
08:29:45
|
Magdalena Jańczuk |
Informacja
o
wyborze
oferty
sprawa
WSA-ZP-PP-75-2022
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?