Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-12-2022 11:50:00 |
Składania : | 19-12-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 19-12-2022 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku gdy:
- środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu
przyznane,
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna ze złożonych ofert nie będzie odpowiadała
treści zapytania ofertowego,
- cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na realizację zamówienia,
- wystąpi jakakolwiek inna okoliczność uzasadniająca zakończenie procedury bez
udzielenia zamówienia.
Przedmiotem zapytania jest dostawa 4 sztuk dysków 960GB SSD SAS ISE RI 12Gbps 512e 2.5 cala Hot-Plug, 1 DWPD, kieszeń 2,5 cala.
Opis produktu:
Dyski dedykowane do serwera DELL PowerEdge R740 - Service Tag: CG5VJ23
Rodzaj urządzenia: Hot-Plug (hot-swap), Solid State Drive
Pojemność: 960 GB
Rodzaj obudowy: 2,5 cala
Kieszeń: 2,5 cala dostosowana do serwera DELL R740
Interfejs: SAS 12Gb/s
Cechy: Read-Intensive Endurance, zaawansowany format 512e
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość dysków: 4 sztuki
Dostawa do Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą do dnia 27 grudnia 2022 roku do godz. 15:00
Zdalna asysta techniczna i konsultacja uruchomienia i
instalacji dysków w grupie RAID serwera DELL POWEREDGE R740.
Całkowity koszt oferty powinien obejmować koszt 4 sztuk dysków wraz z kosztem dostawy do siedziby zamawiającego: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą oraz zdalna asysta techniczna i konsultacja uruchomienia i instalacji dysków w grupie RAID serwera.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub na adres poczty elektronicznej admin@kostrzyn.um.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem
chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
.
2022-12-16 12:42 | Wojciech Bień | Szanowni Państwo, po wpłynięciu od jednego z zainteresowanych oferentów prośby o wydłużenie terminu realizacji dostawy uprzejmie informujemy, że po konsultacji ze Skarbnikiem Miasta Zamawiający nie może wydłużyć terminu dostawy. Związane jest to z finansowaniem dostawy ze środków budżetu miasta na 2022 rok oraz organizacją działania służb finansowych urzędu na koniec roku i działaniem w tym okresie banków w zakresie realizacji przelewów. |
2022-12-15 12:23 | Wojciech Bień | Szanowni Państwo, Zamawiający dopuszcza wyłącznie dyski nowe. |
Komunikaty