Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: S.270.3.43.2022 Remont budynku gospodarczego

Krystian Brytan
Nadleśnictwo Ełk
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2022 10:48:00
Składania : 16-12-2022 09:00:00
Otwarcia : 16-12-2022 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Zarządzenia nr 4 Nadleśniczego Nadleśnictwa Ełk z dnia 29.01.2021r. w sprawie udzielenia zamówień, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000,00 złotych, w Nadleśnictwie Ełk. (Znak sprawy: SA.0210.2.2021).

Szczegółowe warunki uczestnictwa w postępowaniu załączone są w załącznikach do postępowania (Zaproszenie wraz z ośmioma załącznikami do zaproszenia).

Miejsce i termin składania ofert:

Nadleśnictwo Ełk, 19-300 Ełk , Mrozy Wielkie 21. Termin: 16.12.2022 r. do godz. 09:00. Otwarcie ofert: 16.12.2022 r.  godz. 09:30

Oferty można składać w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub w formie elektronicznej poprzez stronę Zamawiającego do prowadzonych postępowań przetargowych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_elk/proceedings.  W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej skany dokumentów należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- lub podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania  bez podania przyczyny.  

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 87 620-25-13 wew. 208

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

                                          

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5 - Wykaz podwykonawców.pdf pdf 162.57 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wzór karty gwarancyjnej.pdf pdf 157.34 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Wzór protokół odbioru robót.pdf pdf 145.11 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Wzór umowy.pdf pdf 235.31 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 do protokołu odbioru robót.pdf pdf 163.33 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 136.3 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Przedmiar, kosztorys ślepy.pdf pdf 30009.7 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 RODO.pdf pdf 156.84 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 RODO.pdf pdf 195.28 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Ogloszenie o zamówieniu.PDF PDF 606.25 2022-12-13 10:48:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert i unieważnienia postępowania.pdf pdf 82.03 2022-12-19 11:51:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-19 11:51 Krystian Brytan W dniu 19.12.2022r zamieszczono informację z otwarcia ofert i unieważnienia postępowania.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont budynku gospodarczego Remont budynku gospodarczego położonego w m. Makosieje 36, 19-314 Kalinowo 1 robota budowlana Nadleśnictwo Ełk
Mrozy Wielkie 21
19-300, Ełk
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Należność za roboty będzie płatna w formie przelewu na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Zamawiający zapłaci fakturę częściową w terminie 14 dni, licząc od daty podpisania protokołu częściowego odbioru robót, zaś gdy chodzi o fakturę końcową – w terminie 21 dni od daty bezusterkowego podpisania protokołu końcowego odbioru robót . (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.05.2023. Zamawiający przewiduje możliwość odbioru częściowego wykonanych robót w terminie do dnia 28.12.2022r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 307