Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-12-2022 17:47:00 |
Składania : | 09-01-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 09-01-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
Nr MTP/2022/DAL/11
Zaprojektowanie, dostawa i montaż
Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w pawilonie nr 3 na terenie Międzynarodowych
Targów Poznańskich sp. z o.o.
Postępowanie
prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania
ofertowego.
Zamawiający nie podlega
przepisom ustawy z 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.
U. z 2021r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią
komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe Targi
Poznańskie sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 362 346 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa
i montaż urządzeń DSO w pawilonie
nr 3.
W ramach realizacji zadania należy przewidzieć konieczność
zapewnienia komunikacji z Centralą Systemu Pożarowego (CSP) zlokalizowaną w
pawilonie nr 7A poprzez podłączenie do pośredniego węzła sieciowego w pawilonie
PCC lub 8A. Powyższa komunikacja musi pozwalać na:
- przekazywanie sygnałów (alarmy, uszkodzenia
występujące w DSO) do CSP za pośrednictwem połączenia nadzorowanego przez CSP,
- nadawanie komunikatów z CSP w pawilonie nr 3,
- odsłuch komunikatów nadawanych w pawilonie nr
3 w CSP.
UWAGA
Oferta składana przez Oferenta musi odpowiadać
standardom inwestycyjnym MTP dla tego typu instalacji zawartych w załączniku nr
1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej oraz analogicznym instalacjom w innych
obiektach MTP.
2.1.
Zakres prac objętych konkursem ofert:
a.
Prace
projektowe:
-
przeprowadzenie
niezbędnych czynności, w tym prac inwentaryzacyjnych, związanych
z pozyskaniem wiedzy o obiekcie i profilu realizowanej w nim działalności,
potrzebnych do przygotowania dokumentacji projektowej (m.in. analiza
dokumentacji archiwalnej, wywiady z osobami sprawującymi eksploatację obiektu, itp.),
-
uzyskanie
niezbędnych opinii lub ekspertyz oraz przeprowadzenie niezbędnych konsultacji
branżowych potrzebnych do przygotowania dokumentacji projektowej,
-
opracowanie
niezbędnej do realizacji zadania dokumentacji projektowej (budowlanej/wykonawczej),
wraz z przeniesieniem na MTP praw majątkowych oraz zezwolenie na wykonywanie
zależnego prawa autorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla tego
typu instalacji,
-
konsultacja
dokumentacji projektowej z Zamawiającym i nanoszenie ewentualnych zmian
i korekt wynikających z sugestii Zamawiającego celem uzyskania jego ostatecznej
akceptacji,
-
uzyskanie
niezbędnych zgód i pozwoleń, wymaganych przepisami prawa, do realizacji
zadania,
-
opracowanie
dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na MTP praw majątkowych oraz
zezwolenie na wykonywanie zależnego prawa autorskiego,
-
zapewnienie
właściwej i wykwalifikowanej kadry pracowników posiadających niezbędne uprawnienia
branżowe,
-
przekazanie
dokumentacji w formie drukowanej w trzech egzemplarzach oraz elektronicznej w
formatach edytowalnych i nieedytowalnych.
b.
Prace
montażowe:
-
dostawa
urządzeń i rozwiązań wg zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej,
-
montaż
urządzeń we wskazanych lokalizacjach zgodnie z harmonogram uzgodnionym
z Zamawiającym. Harmonogram prowadzenia prac montażowych musi uwzględniać
dostępność obiektu wskazaną w kalendarzu MTP stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej
dokumentacji a zwłaszcza konkretne dni wydarzeń,
-
zapewnienie
właściwego i skutecznego zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac,
-
zapewnienie
wszystkich niezbędnych materiałów do realizacji zadania,
-
zapewnienie
właściwej i wykwalifikowanej kadry pracowników do realizacji zadania
wyposażonych w odpowiednie narzędzia i sprzęt budowlany,
-
przestrzeganie
obowiązujących na terenie Zamawiającego regulaminów a w szczególności zapisów
dotyczących kwestii BHP i ppoż. Wszelkie prace stanowiące zagrożenie pożarowe
muszą być zgłaszane inspektorowi ds. ppoż ze strony Zamawiającego,
-
zakończenie
wszystkich prac wynikających z zadania w nieprzekraczalnym terminie
31 maja 2023r., wliczając w ten okres czas korekty ewentualnych uwag wynikających
z wstępnego protokołu odbioru,
-
zapewnienie
minimum 60 miesięcznego okresu gwarancyjnego (urządzenia, roboty, instalacje) liczonego
od dnia odbioru.
2.2.
Zamawiający
oświadcza, że na życzenie Oferenta może udostępnić dostępną dokumentację
techniczną do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
2.3.
Zamawiający
wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Oferenta w omawianym obiekcie,
umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowywania
oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji
lokalnych ustala się na dni 21-22 grudnia 2022r. w godz. 11.00-13.00. Oferent zgłasza
chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie
zakupowej.
2.4.
Rozliczenie
z tytułu wykonanych prac będzie dokonane na podstawie faktury VAT wystawionej
przez Wykonawcę w ciągu 7 dni od podpisania protokołu potwierdzającego wykonanie
prac bez uwag Zamawiającego. Termin płatności faktury będzie wynosił 30 dni od
daty jej dostarczenia do MTP.
3. SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU
Środki własne Zamawiającego
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
4.1.
Ofertę
i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w
formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.
4.2.
Oferent
może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4.3.
Oferta
powinna zawierać:
1)
Wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku
złożenia przez Oferenta oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta
musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie
informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające
z zawartości formularza ofertowego,
2)
Pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
3)
Parafowany
projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.
4)
Proponowany
harmonogram realizacji prac w ramach zadania oparty o założenia terminowe Zamawiającego.
4.4.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Oferenta lub posiadającą
odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania.
4.5.
Cena
oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu 30-dniowego
terminu płatności.
4.6.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.7.
Nie
dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą
wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)
Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich
trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce Międzynarodowe
Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub wykonując je
nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,
2)
Wykonawców, którzy na dzień składania
oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze
dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych
podmiotów),
3)
Wykonawców, w stosunku do których
otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,
4)
Wykonawców, którzy wykonywali czynności
związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu sporządzenia
oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,
5)
Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe
informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć za
pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany
przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej
Dokumentacji Ofertowej.
Ofertę należy złożyć
poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych
platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja.
Oferta musi
zawierać:
1)
Wypełnione
załączniki do dokumentacji,
2)
Cenę
netto
3)
Aktualne
dokumenty uwiarygadniające Oferenta – wypis z KRS lub CEIDG,
4)
Termin
płatności (co najmniej 30 dni).
8. KRYTERIA WYBORU OFERENTA
8.1. Każda oferta podlega
indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
·
zaproponowane
ceny,
·
zaproponowany
harmonogram realizacji zadania,
·
wiedza
i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
·
wiarygodność
ekonomiczna oferenta,
·
brak
zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.
8.2.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Oferenta.
8.3. Zamawiający odrzuci
ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną
w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.
9. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
9.1.
Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do
Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie
nie później niż do godz. 11.00 dn. 30 grudnia 2022r.
Oferent zadaje pytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie
wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”.
9.2.
Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w
formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania,
bez wskazania źródła zapytania.
9.3.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy
o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl
9.4.
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania
Oferentów.
10. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty na platformie zakupowej można składać do
dnia 9 stycznia 2023r. do godziny 11.00.
11. OTWARCIE OFERT
11.1. Komisyjne otwarcie i
odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
11.2. Zamawiający przy
otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
11.3. Oferty niezaszyfrowane
oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem, będą traktowane
jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.
12. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego ofertę
wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja
o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.
13. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi Poznańskie
sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania
przyczyny.
14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do
14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną
przez siebie umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.
Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe
Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą
przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu
wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych osobowych
w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mtp.pl
(Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być
udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu
prowadzenia konkursów ofert. Przysługuje
Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec
przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz
prawo do przenoszenia danych osobowych.
Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej,
technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym
czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym
ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi
przepisami.
Załączniki:
Nr 1 –
Standardy inwestycyjne MTP
Nr 2 –
Formularz ofertowy
Nr 3 –
Projekt umowy
Nr 4 –
Dane finansowe Oferenta
Nr 5 –
Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenie Oferenta
Nr 6 –
Kalendarz wydarzeń MTP
2023-03-06 13:50 | Krzysztof Pokorski |
Szanowni
Państwo, Spółka Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. informuje, że w postępowaniu ofertowym "MTP/2022/DAL/11 Zaprojektowanie, dostawa i montaż Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w pawilonie nr 3 na terenie MTP sp. z o.o.", po dokonaniu oceny ofert, wybrano ofertę złożoną przez firmę: 01 Partner sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Z poważaniem, Przewodniczący Komisji Ofertowej Piotr Krasiński |
Komunikaty