Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2022/DAL/11 Zaprojektowanie, dostawa i montaż Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w pawilonie nr 3 na terenie MTP sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2022 17:47:00
Składania : 09-01-2023 11:00:00
Otwarcia : 09-01-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

DOKUMENTACJA OFERTOWA

Nr MTP/2022/DAL/11

 

Zaprojektowanie, dostawa i montaż Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w pawilonie nr 3 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o.

 

Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp

 

INFORMACJE OGÓLNE

Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.

Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.

 

1.    ZAMAWIAJĄCY

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 362 346 000,00 PLN

 

2.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń DSO w pawilonie
nr 3.

W ramach realizacji zadania należy przewidzieć konieczność zapewnienia komunikacji z Centralą Systemu Pożarowego (CSP) zlokalizowaną w pawilonie nr 7A poprzez podłączenie do pośredniego węzła sieciowego w pawilonie PCC lub 8A. Powyższa komunikacja musi pozwalać na:

- przekazywanie sygnałów (alarmy, uszkodzenia występujące w DSO) do CSP za pośrednictwem połączenia nadzorowanego przez CSP,

- nadawanie komunikatów z CSP w pawilonie nr 3,

- odsłuch komunikatów nadawanych w pawilonie nr 3 w CSP.

 

UWAGA

Oferta składana przez Oferenta musi odpowiadać standardom inwestycyjnym MTP dla tego typu instalacji zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej oraz analogicznym instalacjom w innych obiektach MTP.

 

2.1.         Zakres prac objętych konkursem ofert:

a.   Prace projektowe:

-           przeprowadzenie niezbędnych czynności, w tym prac inwentaryzacyjnych, związanych
z pozyskaniem wiedzy o obiekcie i profilu realizowanej w nim działalności, potrzebnych do przygotowania dokumentacji projektowej (m.in. analiza dokumentacji archiwalnej, wywiady z osobami sprawującymi eksploatację obiektu, itp.),

-           uzyskanie niezbędnych opinii lub ekspertyz oraz przeprowadzenie niezbędnych konsultacji branżowych potrzebnych do przygotowania dokumentacji projektowej,

-           opracowanie niezbędnej do realizacji zadania dokumentacji projektowej (budowlanej/wykonawczej), wraz z przeniesieniem na MTP praw majątkowych oraz zezwolenie na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla tego typu instalacji,

-           konsultacja dokumentacji projektowej z Zamawiającym i nanoszenie ewentualnych zmian
i korekt wynikających z sugestii Zamawiającego celem uzyskania jego ostatecznej akceptacji,

-           uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń, wymaganych przepisami prawa, do realizacji zadania,

-           opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na MTP praw majątkowych oraz zezwolenie na wykonywanie zależnego prawa autorskiego,

-           zapewnienie właściwej i wykwalifikowanej kadry pracowników posiadających niezbędne uprawnienia branżowe,

-           przekazanie dokumentacji w formie drukowanej w trzech egzemplarzach oraz elektronicznej w formatach edytowalnych i nieedytowalnych.

b.   Prace montażowe:

-    dostawa urządzeń i rozwiązań wg zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej,

-    montaż urządzeń we wskazanych lokalizacjach zgodnie z harmonogram uzgodnionym
z Zamawiającym. Harmonogram prowadzenia prac montażowych musi uwzględniać dostępność obiektu wskazaną w kalendarzu MTP stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej dokumentacji a zwłaszcza konkretne dni wydarzeń,

-    zapewnienie właściwego i skutecznego zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac,

-    zapewnienie wszystkich niezbędnych materiałów do realizacji zadania,

-    zapewnienie właściwej i wykwalifikowanej kadry pracowników do realizacji zadania wyposażonych w odpowiednie narzędzia i sprzęt budowlany,

-    przestrzeganie obowiązujących na terenie Zamawiającego regulaminów a w szczególności zapisów dotyczących kwestii BHP i ppoż. Wszelkie prace stanowiące zagrożenie pożarowe muszą być zgłaszane inspektorowi ds. ppoż ze strony Zamawiającego,

-    zakończenie wszystkich prac wynikających z zadania w nieprzekraczalnym terminie
31 maja 2023r., wliczając w ten okres czas korekty ewentualnych uwag wynikających
z wstępnego protokołu odbioru,

-    zapewnienie minimum 60 miesięcznego okresu gwarancyjnego (urządzenia, roboty, instalacje) liczonego od dnia odbioru.

2.2.        Zamawiający oświadcza, że na życzenie Oferenta może udostępnić dostępną dokumentację techniczną do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

2.3.        Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Oferenta w omawianym obiekcie, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowywania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala się na dni 21-22 grudnia 2022r. w godz. 11.00-13.00. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie zakupowej.

2.4.        Rozliczenie z tytułu wykonanych prac będzie dokonane na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w ciągu 7 dni od podpisania protokołu potwierdzającego wykonanie prac bez uwag Zamawiającego. Termin płatności faktury będzie wynosił 30 dni od daty jej dostarczenia do MTP.

 

3.    SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU

 

Środki własne Zamawiającego

 

4.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

4.1.        Ofertę i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.

4.2.        Oferent może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.

4.3.        Oferta powinna zawierać:

1)    Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Oferenta oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające
z zawartości formularza ofertowego,

2)    Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.

3)    Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.

4)    Proponowany harmonogram realizacji prac w ramach zadania oparty o założenia terminowe Zamawiającego.

4.4.        Oferta powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Oferenta lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania.

4.5.        Cena oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu 30-dniowego terminu płatności.

4.6.        Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.7.        Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

 

5.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

6.    WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1)      Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,

2)      Wykonawców, którzy na dzień składania oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych podmiotów),

3)      Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,

4)      Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,

5)      Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

 

7.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.

Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja.

Oferta musi zawierać:

1)    Wypełnione załączniki do dokumentacji,

2)    Cenę netto

3)    Aktualne dokumenty uwiarygadniające Oferenta – wypis z KRS lub CEIDG,

4)    Termin płatności (co najmniej 30 dni).

 

8.    KRYTERIA WYBORU OFERENTA

 

8.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:

·           zaproponowane ceny,

·           zaproponowany harmonogram realizacji zadania,

·           wiedza i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,

·           wiarygodność ekonomiczna oferenta,

·           brak zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.

8.2.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Oferenta.

8.3.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną
w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.

 

9.    TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

 

9.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 11.00 dn. 30 grudnia 2022r. Oferent zadaje pytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

9.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

9.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel. 22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl

9.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

10. TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 9 stycznia 2023r. do godziny 11.00.

 

11. OTWARCIE OFERT

11.1.  Komisyjne otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.

11.2.  Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.

11.3.  Oferty niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem, będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.

 

12. OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

Oferent, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.

 

13. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

 

14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA

 

Oferent w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną przez siebie umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.

Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu prowadzenia konkursów ofert.  Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych.  Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Załączniki:

Nr 1 – Standardy inwestycyjne MTP

Nr 2 – Formularz ofertowy

Nr 3 – Projekt umowy

Nr 4 – Dane finansowe Oferenta

Nr 5 – Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenie Oferenta

Nr 6 – Kalendarz wydarzeń MTP

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 standardy inwestycyjne MTP.XLSX XLSX 44.36 2022-12-16 17:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 formularz ofertowy.doc doc 67 2022-12-16 17:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 dane finansowe.doc doc 30.5 2022-12-16 17:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 kwalifikacje.doc doc 40.5 2022-12-16 17:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 Kalendarz MTP.xlsx xlsx 18.47 2022-12-16 17:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - projekt umowy.pdf pdf 215.7 2022-12-16 17:54:27 Postępowanie

Komunikaty

2023-03-06 13:50 Krzysztof Pokorski Szanowni Państwo,

Spółka Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. informuje, że w postępowaniu ofertowym "MTP/2022/DAL/11 Zaprojektowanie, dostawa i montaż Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w pawilonie nr 3 na terenie MTP sp. z o.o.", po dokonaniu oceny ofert, wybrano ofertę złożoną przez firmę: 01 Partner sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.

Z poważaniem,
Przewodniczący Komisji Ofertowej
Piotr Krasiński


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaprojektowanie, dostawa i montaż Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w pawilonie nr 3 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - należy załączyć skan zgodnie z załącznikiem nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Proponowany harmonogram prac - należy załączyć skan uwzględniający dostępność obiektu z załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Parafowany projekt umowy - należy załączyć skan zgodnie z załącznikiem nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dane finansowe - należy załączyć skan zgodnie z załącznikiem nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Kwalifikacje techniczne i doświadczenie - należy załączyć skan zgodnie z załącznikiem nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 537