Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-12-2022 10:26:00 |
Składania : | 03-01-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-01-2023 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami).
1. Przedmiotem
zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej pompowni wód deszczowych zlokalizowanych na terenie obiektu szpitala przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu
2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie jednego przeglądu eksploatacyjnego czterech pompowni
2) usuwanie awarii/usterek i wykonywanie bieżących napraw pompowni zgodnie z potrzebami Zamawiającego 24h/7/365.
3. Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.
4. Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki płatności, warunki gwarancji zostały określone w załączonym wzorze umowy - załącznik nr 3.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych przepompowni wód deszczowych, o łącznej wartości zamówień co najmniej 5 000 zł netto oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia energetyczne grupa „I” Eksploatacja w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych do 1 KV. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych usług wraz z dowodami należytego wykonania tych usług oraz oświadczenie o dysponowaniu osobami, o uprawnienia wyżej wskazanych. Wzór wykazu usług oraz oświadczenia o dysponowaniu osobami stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz..U. z 2022 r. poz. 835).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty, negocjowania warunków oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1)
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-05 12:19 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, Zamawiający przekazuje informacje o wyborze oferty. |
2023-01-03 11:31 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, Zamawiający przekazuje informacje o złożonej ofercie. |
2022-12-28 09:20 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje że dokonuje zmiany terminu składania ofert. Nowy termin składania ofert: 03.01.2023r. |
Komunikaty