Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-12-2022 08:56:00 |
Składania : | 15-12-2022 08:55:00 |
Otwarcia : | 15-12-2022 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 Adres WWW: bipcus.starachowice.eu email: sekretariat@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia
„Zakup kompletu naczyń jednorazowych i artykułów cateringowych”
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu naczyń jednorazowych w związku z realizacją projektu POWR.02.08.00-00-0062/20 pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2.2. Szczegółowa specyfikacja zamówienia:
LP |
NAZWA ASORTYMENTU |
J. M. |
Ilość sztuk lub kpl. |
1 |
Kubki plastikowe 200 ml do zimnych napojów (białe lub przezroczyste) pakowane po 100 szt. |
Kpl. |
10 |
2 |
Kubki plastikowe 200 ml do gorących napojów brązowe pakowane po 100 szt. |
Kpl. |
10 |
3 |
Kubki kartonowe do gorących napojów min. 250 ml. Pakowane po 50 szt. |
Kpl. |
6 |
4. |
Kubki styropianowe białe do gorących napojów min. 200 ml. pakowane po 25 szt. |
Kpl. |
8 |
5. |
Talerzyki plastikowe okrągłe o śr. 14 cm pakowane po 100 szt. |
Kpl. |
10 |
6. |
Talerzyki plastikowe okrągłe o śr. 18 cm pakowane po 100 szt. |
Kpl. |
10 |
7. |
Flaczarki plastikowe o poj. Min. 300 ml. Pakowane po 50 szt. |
Kpl. |
6 |
8. |
Tacki kartonowe prostokątne 14 x 25 cm pakowane po 100 szt. |
Kpl. |
10 |
9. |
Widelec jednorazowy plastikowy pakowany po 100 szt. |
Kpl. |
5 |
10. |
Łyżeczka jednorazowa plastikowa pakowana po 100 szt. |
Kpl. |
5 |
11. |
Łyżka jednorazowa plastikowa pakowana po 100 szt. |
Kpl. |
5 |
12. |
Nożyki jednorazowe plastikowe pakowane po 100 szt. |
Kpl. |
5 |
13. |
Obrusy jednorazowe papierowe laminowane o wymiarach min. 1,10 x 6 mb. |
Szt. |
5 |
14. |
Serwetki gastronomiczne białe (lub kolorowe) 17 x 17 cm ząbkowane paczka 400 szt |
Paczka |
5 |
15. |
Serwetki gastronomiczne ozdobne pakowane po 20 paczek, z tego 5 paczek motyw bożonarodzeniowy, 5 paczek motyw kwiatowy, 5 paczek jednokolorowe (niebieski, bordowy lub zielony) |
paczka |
15 |
16. |
Ręczniki papierowe min. dwuwarstwowe |
Szt. |
20 |
17. |
Papier toaletowy |
Szt. |
100 |
18. |
Worki na śmieci 120 l (mocne) kolor obojętny |
Szt. |
50 |
19. |
Worki na śmieci 60 l. (mocne) kolor obojętny |
Szt. |
50 |
20. |
Folia stretch przezroczysta |
rolka |
3 |
2.3. Dostawa powinna być zrealizowana w okresie 7 dni od złożenia zamówienia.
2.4. Miejsce dostawy: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21 A, 27-200 Starachowice.
2.5. Możliwy jest odbiór osobisty we wskazanym punkcie na terenie miasta Starachowice.
3. Kryteria oceny ofert.
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena za cały pakiet objęty zamówieniem.
2. Oferta nie obejmująca całości zamówienia nie będzie rozpatrywana.
4. Warunki udziału w postępowaniu
4.1. Złożenie oferty w postaci elektronicznej w terminie określonym w ogłoszeniu poprzez Platformę Zakupową: https://platformazakupowa.pl/ lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego 27-200 Starachowice ul. Majówka 21 A pok. 101 w godzinach 7.00 – 15.00 w zamkniętej kopercie opisanej tytułem postępowania „Oferta na dostawę naczyń jednorazowych” w terminie określonym w ogłoszeniu.
5. Informacje dot. płatności
5.1. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Dostawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.:
Nabywca:
Gmina Starachowice, ul Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19
09 150; Odbiorca: Centrum Usług
Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200
Starachowice.
5.2. Nie
przewiduje się dokonania przedpłaty na podstawie faktury pro-forma
lub innego dokumentu księgowego.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 533828989
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty