Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2022 11:10:00 |
Składania : | 16-12-2022 07:00:00 |
Otwarcia : | 16-12-2022 07:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Dostawa wraz z montażem wideofonu w V Zamiejscowym Wydziale Ksiąg
Wieczystych Sądu Rejonowego w Tucholi z siedzibą
w Sępólnie Krajeńskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa i montaż wideofonu w budynku w Sępólnie Krajeńskie przy ul. Wojska Polskiego 22 zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. |
DRC-41UNHD/RFID, Kamera podtynkowa z regulacją optyki i czytnikiem RFID COMMAX |
1szt. |
2. |
CDV-704MA(DC) DARK SILVER Monitor 7" z doświetleniem LED COMMAX |
1szt. |
3. |
HDR-60-24 Zasilacz 24VDC/2,5A MEAN WELL |
1szt. |
4. |
Zwora elektromagnetyczna 280 kg, 12/24V ASF280A DAHUA |
1szt. |
5. |
Zestaw uchwytów montażowych do zwory elektromagnetycznej |
1kpl. |
6. |
Awaryjny przycisk wyjścia z sygn. LED APWK-LED YOTOGI |
1szt. |
7. |
Przycisk wyjścia natynkowy YPW7DK YOTOGI |
1szt. |
8. |
Zasilacz buforowy, Grade2 AWZG2-12V3A-C PULSAR |
1szt. |
9. |
Akumulator 7Ah/12V EP 7,2-12 EUROPOWER |
1szt. |
10. |
Moduł przekaźnika czasowego PC3 AWZ525 PULSAR |
1szt. |
11. |
Materiały instalacyjne -listwy, przewody, puszki, itp. |
|
Gwarancja na dostarczony system min. 24 m-ce.
Termin realizacji zamówienia: do 29 grudnia 2022 roku
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 21 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionej faktury.
Oferta musi zawierać wszelkie koszty związane z: dostawą, dojazdem, materiałami instalacyjnymi itd.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32-53-185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty