Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2022 14:28:00 |
Składania : | 06-12-2022 14:32:10 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w
postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych na dostawę niszczarki dla CUS w Starachowicach.
I. Przedmiot
zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarki - 1 sztuka, zgodnie z poniższym opisem:
Niszczarka Fellowes 73Ci - 1 sztuka
Gwarancja na noże – min. 5 lat
Gwarancja na urządzenie – min. 2 lata
Kolor urządzenia – czarny
Wydajność jednorazowa – 12 kartek
Niszczy karty kredytowe – tak
Niszczy płyty CD – tak
Cięcie spinaczy, zszywek – tak
Oszczędność energii – tak
Pojemność kosza na ścinki – 23 litry
Poziom tajności – III
Poziom bezpieczeństwa – P-4/T-4/O-3
Praca ciągła – nie
System cięcia – ścinki
Szczelina podawcza – min. 230 mm
Zabezpieczenie przed przegrzaniem - tak
Ponadto Wykonawca będzie pośredniczył
II.
Termin realizacji zamówienia:
Termin
realizacji zamówienia - od 7 dni od daty złożenia zamówienia.
III. Kryteria oceny ofert.
Przy
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
1.
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówienia.
3.
Złożenie oświadczenia w treści zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do postępowania.
V.
Płatność.
Zapłata
nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody
podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę
prawidłowej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-12-06 14:32 | Iwona Sołyga | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione ze względu na brak numeru postępowania. |
Komunikaty