Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-12-2022 09:09:00 |
Składania : | 23-12-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-12-2022 09:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) Uniwersytet Szczeciński zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na roboty "Wymiana drzwi wejściowych do budynku DS nr 1 przy al. Bohaterów Warszawy nr 75 w Szczecinie". Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny, Zamawiający nie przyjmuje ofert w wersji papierowej.
Zakres zamówienia został przedstawiony z w załącznikach nr 1, 2
Przed złożeniem oferty zalecane jest odbycie wizji lokalnej.
Na wizję lokalną na obiekcie można umówić się z Kierownikiem obiektu w godz. 9:00- 13:00.
Kontakt: p.o.Kierownik
Obiektu Julita Graczyk - tel. 91 444 26-74 , e-mail julita.graczyk@usz.edu.pl
Warunki płatności:
21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego.
Gwarancja: 60 miesięcy
Dodatkowe koszty po stronie wykonawcy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację
zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny
Komunikaty