Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.261.01.2023.KJK 1. „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektów: „Program Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka” , „Klub Seniora”, „Program Aktywności Senioralnej Biskupice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Katarzyna Janota-Kowalczyk
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2022 08:59:00
Składania : 12-12-2022 08:00:00
Otwarcia : 12-12-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.
  2. Ilości materiałów biurowych zawartych w Formularzu oferty zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych materiałów biurowych z zachowaniem cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość nie zamówienia z listy wskazanych materiałów biurowych. 
  3.  Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.        
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  6. zamawiający dopuszcza klauzule waloryzacyjne         

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zamawiający wymaga zawarcia umowy na realizację zamówienia

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załączniki po modyfikacji.docx docx 854.27 2022-11-30 08:59:00 Postępowanie
ZAPYTANIEPLATFOEMA.pdf pdf 790.66 2022-11-30 08:59:00 Postępowanie
modyfikacja zapytania ofertowego I.pdf pdf 509.8 2022-12-06 12:52:16 Publiczna wiadomość
Modyfikacja II_001727.pdf pdf 459.79 2022-12-07 13:59:51 Publiczna wiadomość
modyfikacja zapytania ofertowego II.pdf pdf 511.54 2022-12-07 13:59:51 Publiczna wiadomość
załączniki po modyfikacji.docx docx 865.41 2022-12-07 13:59:51 Publiczna wiadomość
WYNIKI_000081.pdf pdf 801.32 2022-12-20 09:07:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-20 09:07 Katarzyna Janota-Kowalczyk W załączeniu Zamawiający umieszcza wyniki do postępowania znak ADM.261.01.2022.KJK pn „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektów: „Program Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka” , „Klub Seniora”, „Program Aktywności Senioralnej Biskupice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

WYNIKI_000081.pdf

2022-12-07 13:59 Katarzyna Janota-Kowalczyk WSZYSCY WYKONAWCY

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) pn. „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektów: „Program Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka” , „Klub Seniora”, „Program Aktywności Senioralnej Biskupice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
do zamawiającego wpłynęło prośba o wyjaśnienie treści zapytania:
„Uprzejmie prosimy o uzupełnienie jednostki sprzedaży w załącznikach nr 1A, 1B, 1C oraz 1D Formularza Ofertowego. Brak jednostki uniemożliwia przygotowanie oferty cenowej.”

Działając na podstawie pkt IX ppkt 1 i 3 zapytania ofertowego z dnia 6.12.2022 r. Zamawiający dokonuje zmiany treści załączników nr 1A – 1D do zapytania ofertowego.

Poprawione załączniki nr 1A – 1D stanowią załącznik do niniejszej modyfikacji.

Pozostałe zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian.


Zamawiający ponadto informuje, że dokonana modyfikacji zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania

Modyfikacja II_00172 [...].pdf

modyfikacja zapytani [...].pdf

załączniki po modyfi [...].docx

2022-12-06 12:52 Katarzyna Janota-Kowalczyk W załączniku informacja dotycząca zmiany terminu składania i otwarcia ofert.

modyfikacja zapytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% Termin wskazany przez Wykonawcę za który może otrzymać maksymalną ilość 40 punktów liczony będzie na poniżej przyjętych kryteriach: Realizacja dostawy do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 0 pkt Realizacja dostawy do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 20 pkt Realizacja dostawy do 3 dnia roboczych od dnia złożenia zamówienia - 40 pkt (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 576