Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2022 08:59:00 |
Składania : | 12-12-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 12-12-2022 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zamawiający wymaga zawarcia umowy na realizację zamówienia
2022-12-20 09:07 | Katarzyna Janota-Kowalczyk | W załączeniu Zamawiający umieszcza wyniki do postępowania znak ADM.261.01.2022.KJK pn „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektów: „Program Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka” , „Klub Seniora”, „Program Aktywności Senioralnej Biskupice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. |
2022-12-07 13:59 | Katarzyna Janota-Kowalczyk |
WSZYSCY
WYKONAWCY Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) pn. „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektów: „Program Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka” , „Klub Seniora”, „Program Aktywności Senioralnej Biskupice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, do zamawiającego wpłynęło prośba o wyjaśnienie treści zapytania: „Uprzejmie prosimy o uzupełnienie jednostki sprzedaży w załącznikach nr 1A, 1B, 1C oraz 1D Formularza Ofertowego. Brak jednostki uniemożliwia przygotowanie oferty cenowej.” Działając na podstawie pkt IX ppkt 1 i 3 zapytania ofertowego z dnia 6.12.2022 r. Zamawiający dokonuje zmiany treści załączników nr 1A – 1D do zapytania ofertowego. Poprawione załączniki nr 1A – 1D stanowią załącznik do niniejszej modyfikacji. Pozostałe zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian. Zamawiający ponadto informuje, że dokonana modyfikacji zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania Modyfikacja II_00172 [...].pdf |
2022-12-06 12:52 | Katarzyna Janota-Kowalczyk | W załączniku informacja dotycząca zmiany terminu składania i otwarcia ofert. |
Komunikaty