Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Obsługa prawna Urzędu Gminy Krotoszyce oraz podległych jednostek na rok 2023

Justyna Liszyk - Świder
Gmina Krotoszyce
Termin:
Zamieszczenia : 28-11-2022 12:40:00
Składania : 06-12-2022 10:00:00
Otwarcia : 06-12-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie o propozycję
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Gminy Krotoszyce informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.768878422 w.13 p. Anna Niedźwiecka

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa obsługa prawna.doc doc 35 2022-11-28 12:40:00 Postępowanie
oferta_OBSLUGAPRAWNA.doc doc 31 2022-11-28 12:40:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-12-30 12:47 Justyna Liszyk - Świder Szanowni Państwo,
w związku z przekroczeniem planu finansowego wartości najniższej oferty Zamawiający unieważnia postępowanie.
2022-12-02 12:12 Justyna Liszyk - Świder Odpowiedzi na pytania:
1) ile godzin obsługi prawnej w miesiącu Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia
Stacjonarnie minimum 6 godzin w tygodniu
2) czy Zamawiający dopuszcza, aby dni dyżuru były na stale określone w inne dni niż wtorek i czwartek (np poniedziałek i środa); względnie czy dopuszcza odbywanie dyżuru w drodze środków porozumiewania się na odległość (np. MS Teams)
Dni są do ustalenia, podano przykładowo.
3) ile postępowań wymagających reprezentacji (np sądowych) obecnie prowadzi Zamawiający, a ile przewiduje Zamawiający że zostanie takich postępowań wszczętych w 2023 roku
W bieżącym czasie 4 postępowania. Na ten moment ciężko określić czy w 2023 roku będą jakieś postępowania nowe.
4) czy Zamawiający zwraca koszty dojazdu do swojej siedziby na dyżur, a także koszty dojazdu z siedziby wykonawcy do siedziby organu (np sądu) gdzie jest prowadzone postępowanie poza siedzibą Zamawiającego;
Te koszty powinny być skalkulowane w ofercie. Poza cena ofertową nie opłacamy innych kosztów.
5) jakie są główne obszary działalnosci Zamawiającego gdzie potrzebuje on wsparcia prawnego w ramach tego zamówienia (wydatkowanie środków z udziałem budżetu UE; pzp; prawo podatkowe i inne prawo finansowe; egzekucja należności; prawo rzeczowe, inne?)
Ogólnie zakres funkcjonowania JST. Podatki, gospodarka mieniem, opiniowanie projektów uchwał, zarządzeń, umów, windykacja,. Itp.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja cena ofertowa usługi na rok 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2528 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 674