Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-11-2022 10:01:00 |
Składania : | 29-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę herbaty marki Bastek poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Cena herbaty powinna zawierać koszty dostawy/ przesyłki do siedziby odbiorcy.
2. Dostarczona herbata powinna posiadać co najmniej 12-miesięczny termin przydatności do spożycia. W przypadku zgłoszenia reklamacji z tego tytułu dostawca zobowiąże się odebrać reklamowany towar na koszt własny i wymienić go na towar wolny od wad w terminie 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji.
3. Płatność za zrealizowane zamówienie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 5 grudnia 2022 r.
Dane do faktury:
Nabywca:
Miasto Ostrołęka
Plac Generała Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka
NIP: 758 214 20 02
Odbiorca:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce
ul. Czwartaków 4
07-401 Ostrołęka
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty