Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-11-2022 08:05:00 |
Składania : | 02-12-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-12-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Serwis i konserwacja dźwigów towarowych i osobowych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części:
2.1. CZĘŚĆ I: urządzenia dźwigowe:
1) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej ul. Komuny Paryskiej 16
- dźwig firmy FUD BOLĘCIN
- urządzenie/typ: dźwig towarowy mały PAE
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 59318/1996/100kg/2
- nr ewidencyjny: 3107000673
2) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej ul. Komuny Paryskiej 16
- dźwig firmy FUD BOLĘCIN
- urządzenie/typ: dźwig towarowy mały PAE
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 59319/1996/100kg/2
- nr ewidencyjny: 3107000674
3) Zakład Terapii Zajęciowej ul. Wielkopolska 1A
- dźwig firmy CIBES LIFT AB Szwecja
- urządzenie/typ: platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych CIBES A 5000
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 456289-6703/2004/400kg/2
- nr ewidencyjny: 3007000100
4) Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Ośrodek Zdrowia” w Jastrzębiu-Zdroju Moszczenicy ul. Komuny Paryskiej 14
- dźwig firmy CIBES LIFT AB Szwecja
- urządzenie/typ: platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych CIBES A 5000
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 658082-8417/2006/400kg/3
- nr ewidencyjny: 3007000152
5) Budynek użytkowy ul. 1 Maja 61
- dźwig firmy PUHP PILAWA
- urządzenie/typ: osobowy hydrauliczny
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: P97H0013/1997/1000kg/3
- nr ewidencyjny: 3107000533
6) Budynek użytkowy ul. 1 Maja 61
- dźwig firmy LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa P. Rafalik
- urządzenie/typ: platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych Kali B
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: B-09-173/2009/300kg/2
- nr ewidencyjny: 3007000236
7) Budynek użykowy Dom Nauki i Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych ul. Szkolna 1
- dźwig firmy MONITOR S.p. A. Via Postumia
- urządzenie/typ: dźwig osobowy hydrauliczny MONITOR
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 218783/2001/630kg/2
- nr ewidencyjny: 3107001035
8) Budynek użytkowy ul. Szkolna 1
- dźwig firmy SKG Metallchneider GmbH, Niemcy
- urządzenie/typ: dźwig towarowy mały ISO-A
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 224370/2011/100kg/2
- nr ewidencyjny: 3107001935
Zadanie 1: Serwis i konserwacja dźwigów w budynkach będących w administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości:
1) stała konserwacja i serwis dźwigów osobowych oraz kontrola działania urządzeń nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłocznie usuwanie awarii, odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych:
- usuwanie awarii i uruchomienie dźwigów maksymalne do 4 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
- uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej maksymalnie do 1 godziny (60 minut) od chwili zgłoszenia;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych: pomiarów, dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu urządzeń, badań/przeglądów specjalnych ze sporządzeniem protokołów i uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego w terminach zgodnie z zapisami w książkach rewizyjnych;
5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, remontu lub naprawy, których usunięcie wykracza poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń.
Zadanie
2: Wykonanie
napraw
dźwigów
towarowych
i osobowych wykraczających
poza zakres czynności serwisowych
i konserwacyjnych,
nie
ujętych w STWiOR:
1)
zakres robót każdorazowo zostanie określony w protokole
przekazania frontu robót na podstawie złożonego przez Wykonawcę
pisma, w którym Wykonawca szczegółowo opisze rodzaj usterki, poda
zakres robót koniecznych do wykonania
w celu przywrócenia
urządzeniu sprawności technicznej i bezpiecznego jego użytkowania.
Wartość robót zostanie określona na podstawie złożonego przez
Wykonawcę kosztorysu ofertowego;
2) podstawą spisania protokołu przekazania frontu robót jest dostarczenie kosztorysu ofertowego;
3) w protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin ich wykonania;
4) wszelkie samodzielne decyzje Wykonawcy w zakresie dokonania naprawy urządzenia dźwigowego bez otrzymania protokołu przekazania frontu robót będą bezskuteczne, a roboty wykonane na jego koszt i ryzyko;
5) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych umową, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru.
Zadanie 1 oraz Zadanie 2 Części I należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.2. CZĘŚĆ II: urządzenie dźwigowe:
Budynek NZOZ „Ruptawa” i „Vitamed” ul. Cieszyńska 146
- dźwig osobowy firmy KONE OYJ
- urządzenie/typ: dźwig PW08/10-19 KONE MonoSpace
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 40283981/2012/630kg/3
- nr ewidencyjny: 3107002101
Zadanie
1: Serwis
i konserwacja
dźwigu
osobowego
elektrycznego w
budynku
przy ul. Cieszyńskiej 146
będącego
w
administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości:
1) stała konserwacja i serwis dźwigu osobowego oraz kontrola działania urządzenia nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigu osobowego w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłocznie usuwanie awarii odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych;
- usuwanie awarii i uruchomienie dźwigów do 4 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
- uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej maksymalnie do 1 godziny (60 minut) od chwili zgłoszenia;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych: pomiarów, dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu urządzenia, badań/przeglądów specjalnych ze sporządzeniem protokołów i uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego – w terminach zgodnie z zapisami w książce rewizyjnej;
5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, remontu lub naprawy, których usunięcie wykracza poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń.
Zadanie
2: Wykonanie
napraw
dźwigów
towarowych
i osobowych wykraczających
poza zakres czynności serwisowych
i konserwacyjnych,
nie
ujętych w STWiOR:
1)
zakres robót każdorazowo zostanie określony w protokole
przekazania frontu robót na podstawie złożonego przez Wykonawcę
pisma, w którym Wykonawca szczegółowo opisze rodzaj usterki, poda
zakres robót koniecznych do wykonania
w celu przywrócenia
urządzeniu sprawności technicznej i bezpiecznego jego użytkowania.
Wartość robót zostanie określona na podstawie złożonego przez
Wykonawcę kosztorysu ofertowego;
2) podstawą spisania protokołu przekazania frontu robót jest dostarczenie kosztorysu ofertowego;
3) w protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin ich wykonania;
4) wszelkie samodzielne decyzje Wykonawcy w zakresie dokonania naprawy urządzenia dźwigowego bez otrzymania protokołu przekazania frontu robót będą bezskuteczne, a roboty wykonane na jego koszt i ryzyko;
5) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych umową, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru.
Zadanie 1, Zadanie 2 Części II należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybraną Część (Część I i/lub Część II).
3. Szczegółowy zakres wykonania robót oraz prac przewidzianych do wykonania określają STWiOR, które stanowią integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 4 dla Części I oraz Załącznik 5 dla Części II), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają wzory umów (Załącznik nr 2 dotyczy Części I oraz Załącznik 3 dotyczy Części II).
4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac oraz robót nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2022-12-07 12:28 | Agnieszka Wojtal-Popko | w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania |
2022-12-05 11:37 | Agnieszka Wojtal-Popko | Zestawienie złożonych ofert w załączeniu |
Komunikaty