Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2022 10:06:00 |
Składania : | 28-11-2022 22:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
„Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów mostowych
usytuowanych w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu sandomierskiego”
Zakres
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu okresowego
(rocznego) obiektów mostowych usytuowanych w ciągach dróg powiatowych w ilości 36 obiektów w oparciu o Ustawę z
dnia 7 lipca 1974 r prawo budowlane (
Dz.U.2021.2351 ze zm.).
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczenia między Wykonawcą
a Zamawiającym przedstawione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik
do niniejszego postępowania.
Wykaz mostów wraz z ich współrzędnymi wg. Załącznika nr 2
na niżej określonych w opisie przedmiotu
zamówienia
II. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 pkt 1 ppkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 ze zm.) – oraz regulaminem Zarządu Dróg Powiatowych nr 1/2021 z dnia 20.01.2021 r.
III. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie:
- trzech tygodni od dnia podpisania
umowy.
Miejsce
wykonania usługi: zgodne z lokalizacją
obiektów mostowych
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2022-11-29 11:24 | Zarząd Dróg | Zamawiający w załączeniu przedstawia zestawienie ofert w niniejszym postępowaniu |
Komunikaty