Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-11-2022 13:11:00 |
Składania : | 25-11-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-11-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 9-11 w Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55 44-330 Jastrzębie–Zdrój zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Montaż instalacji domofonowej w wersji cyfrowej z czytnikiem zbliżeniowym wraz z aparatami wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 9-11 w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż instalacji domofonowej w wersji cyfrowej z czytnikiem zbliżeniowym wraz aparatami wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 9-11 w Jastrzębiu-Zdroju – ilość klatek: 2; ilość lokali mieszkalnych: 24, w tym:
2.1.1. Zadanie 1: roboty umożliwiające i mające na celu montaż instalacji domofonowej wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 9-11 w Jastrzębiu-Zdroju – ilość klatek: 2; ilość lokali mieszkalnych: 24:
1) montaż oprzewodowania sieci domofonowej podtynkowo a pasy tynku na trasie nowej instalacji należy przemalować w kolorze zbliżonym do istniejącego - klatki przed remontem,
2) montaż paneli kaset domofonowych z wbudowanym czytnikiem kluczy elektronicznych (breloków) Elfon OPTIMA255 i listą lokali (tylko nr mieszkań) przy głównym wejściu (2 klatki),
3) montaż zasilaczy Elfon AC 15/20 do kaset cyfrowych w elektrycznej skrzynce natynkowej, należy zabezpieczyć obwód zasilający wyłącznikiem nadprądowym typu S o charakterystyce B i natężeniu znamionowym 6A,
4) montaż unifonów MIWI 1132/620 SCAITEL wewnątrz mieszkań -24 szt.,
5) montaż regulatorów głośności sygnału wywołania MIWI 1132/63 z trzystopniowym zakresem regulacji (min, med, max) - 24 szt.,
6) przekazanie 25 szt. zaprogramowanych kluczy elektronicznych (breloków), w tym: 24 szt. dla właścicieli mieszkań/lokatorów + 1 uniwersalny do 2 klatek dla osoby sprzątającej,
7) montaż nowych elektrozamków – 2 szt.,
8) wymiana wkładek numerycznych – 2 szt. wraz z kluczami – 26 szt. (24 szt. dla właścicieli mieszkań/lokatorów + 2 szt. dla osoby sprzątającej),
9) wymiana okuć drzwiowych – 2 szt.
wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.
2.1.2.
Zadanie
2:
Konserwacja
podstawowa
(bezpłatna),
tj.
stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej
w okresie
gwarancji. W
ramach podstawowej
konserwacji
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
1) konserwacja elektrozaczepów w drzwiach wejściowych,
2) konserwacja elektroryglów w drzwiach wejściowych,
3) wymiana wizytówek lub dodania/usunięcia numerów/nazwisk mieszkań na spisie,
4) usuwanie przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu,
5) przegląd instalacji domofonowej i usunięcia nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli,
6) regulacja samozamykaczy,
7) czyszczenie i smarowanie zamków drzwiowych, zawiasów, kontroli połączeń śrubowych w zamkach,
8) inne czynności konserwacyjne zapewniające pełną sprawność instalacji domofonowej.
2.1.3. Zadanie 3: Konserwacja rozszerzona (płatna) polegająca na utrzymywaniu drzwi wejściowych do budynków w pełnej sprawności obejmująca następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją):
1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000,
2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami),
3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych,
4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.,
5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych,
6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych,
7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych,
8) wymiana /montaż klamko-gałki.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania robót, zasady konserwacji podstawowej oraz konserwacji rozszerzonej określa STWiOR wraz z załącznikami (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).
2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia), który stanowi integralny Załącznik do niniejszego Zaproszenia.
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR oraz w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.5. Zakres ilościowy robót Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić we własnym zakresie na budynku. W ofercie należy wycenić materiały w oparciu o własne pomiary z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania.
3. Termin wykonania:
3.1. Zadanie 1: Termin realizacji robót dotyczący montażu instalacji domofonowej: maksymalnie do 15.12.2022 r.
3.1.1. Przekazanie frontu robót: do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.2. Odbiór robót: do 3 dni roboczych od daty pisemnego prawidłowego zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumenty dopuszczające wszystkie zastosowane materiały do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie (deklaracje, certyfikaty, itp.), schemat podłączenia do tablicy administracyjnej w budynku oraz protokół badania wykonanej instalacji zasilającej zgodnie z obowiązującymi przepisami (badanie rezystancji izolacji oraz ochrony przeciwporażeniowej).
3.2. Zadanie 2: konserwacja podstawowa (bezpłatna):
a) czynności określone w pkt 2.1.2. ppkt 1) 6) i 7) podlegają obowiązkowemu wykonaniu minimum jeden raz na kwartał, co należy potwierdzić w protokole z kontroli,
b)
usuwanie
usterki powinno nastąpić
w terminie do
24 godzin od
chwili zgłoszenia, a w przypadku niemożliwości jej usunięcia
(brak dostępu do lokalu) w terminie możliwie najkrótszym wraz z
poinformowaniem Inspektora Nadzoru,
c)
w
przypadku wystąpienia awarii np. zablokowania drzwi (lub braku
możliwości ich otwarcia) usługę należy wykonać niezwłocznie -
najpóźniej do
2 godzin od
zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie do
zniszczenia skrzydła drzwiowego.
3.3. Zadanie 3: konserwacja rozszerzona:
a) czas realizacji usługi powinien wynosić maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Inspektora Nadzoru,
b) w przypadku zablokowania drzwi lub braku możliwości ich otwarcia (np. zablokowana wkładka lub brak klamki) usługę należy wykonać niezwłocznie – najpóźniej do 2 godzin od zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie do zniszczenia skrzydła drzwiowego.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi:
4.1. Okres gwarancji na montaż instalacji domofonowej - Zadanie 1: minimum 36 miesięcy; okres rękojmi na montaż instalacji domofonowej - Zadanie 1: minimum 36 miesięcy.
4.2. Okres gwarancji na zastosowane materiały w Zadaniu 1 oraz Zadaniu 3: minimum 36 miesięcy; okres rękojmi na zastosowane materiały w Zadaniu 3: minimum 36 miesięcy.
2022-11-29 08:57 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie wyników postępowania w załączeniu |
Komunikaty