Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-11-2022 08:34:00 |
Składania : | 25-11-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-11-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju działając w imieniu
Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki
14-16
w Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55 44-330 Jastrzębie–Zdrój
zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.: „Modernizacja
instalacji domofonowej z
wersji analogowej
na cyfrową
z czytnikiem zbliżeniowym wraz
z wymianą
unifonów
wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki
14-16
w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.1. Zadanie 1: modernizacja instalacji domofonowej z wersji analogową na cyfrową z czytnikiem zbliżeniowym wraz z wymianą unifonów wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Moniuszki 14-16 w Jastrzębiu-Zdroju (ilość lokali mieszkalnych: 24, ilość klatek: 2) wraz z robotami towarzyszącymi, obejmujące wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu:
1) demontaż starych analogowych paneli kaset domofonowych i montaż nowych cyfrowych paneli kaset domofonowych z wbudowanym czytnikiem kluczy elektronicznych (breloków) Elfon OPTIMA255 i listą lokali (tylko nr mieszkań) w obudowie przy głównym wejściu (2 klatki);
2) demontaż starych zasilaczy i montaż 2 szt. nowych zasilaczy Elfon AC 15/20 do kaset cyfrowych w elektrycznej skrzynce natynkowej, należy zabezpieczyć obwód zasilający wyłącznikiem nadprądowym typu S o charakterystyce B i natężeniu znamionowym 6A;
3) wymiana 2 szt. elektrozamków;
4) montaż unifonów MIWI 1132/620 SCAITEL wewnątrz mieszkań – 24 szt.;
5) montaż regulatorów głośności sygnału wywołania MIWI 1132/63 z trzystopniowym zakresem regulacji (min, med, max) – 24 szt.;
6) przekazanie 25 szt. zaprogramowanych kluczy zbliżeniowych (24 dla właścicieli mieszkań/lokatorów + 1 uniwersalny do 2 klatek dla osoby sprzątającej);
7) wymiana okucia drzwiowego oraz wkładki numerycznej wraz z kluczami w klatce nr 14 (12 kluczy dla właścicieli mieszkań/lokatorów + 1 klucz dla osoby sprzątającej);
8) zapewnienie materiałów instalacyjnych niezbędnych do modernizacji instalacji w klatce nr 16 oraz położenie nowej instalacji w klatce nr 14 w budynku mieszkalnym przy ul. Moniuszki 14-16 w Jastrzębiu-Zdroju wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi.
2.1.2. Zadanie 2: konserwacja podstawowa – bezpłatna – stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej w okresie gwarancji obejmująca następujące czynności:
1) konserwacja elektrozaczepów w drzwiach wejściowych;
2) konserwacja elektroryglów w drzwiach wejściowych;
3) wymiana wizytówek lub dodanie/usunięcie nazwisk/numerów mieszkań na spisie;
4) usuwanie przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu;
5) przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli;
6) regulacja samozamykaczy;
7) czyszczenie i smarowanie zamków drzwiowych, zawiasów, kontroli połączeń śrubowych w zamkach;
8) inne czynności konserwacyjnych zapewniających pełną sprawność instalacji domofonowej.
2.1.3. Zadanie 3: konserwacja rozszerzona – płatna – utrzymywanie drzwi wejściowych do budynków w pełnej sprawności w okresie gwarancji, obejmująca następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją):
1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000;
2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami);
3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych;
4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.;
5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych;
6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych;
7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych;
8) wymiana/montaż klamko-gałki.
2.2. Zadanie 1, Zadanie 2 oraz Zadanie 3 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.3. Szczegółowy zakres wykonania robót przewidzianych do realizacji zamówienia określa STWiOR, która stanowi integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia) oraz wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).
2.4. Zakres ilościowy robót Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić we własnym zakresie na budynku. W ofercie należy wycenić materiały w oparciu o własne pomiary z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania.
2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed jej złożeniem.
3. TERMIN WYKONANIA:
3.1. Zadanie 1: Termin realizacji robót dotyczący modernizacji instalacji domofonowej: maksymalnie do 15.12.2022 r.
3.1.1. Przekazanie frontu robót: do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.2. Odbiór robót: do 3 dni roboczych od daty pisemnego prawidłowego zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumenty dopuszczające wszystkie zastosowane materiały do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie (deklaracje, certyfikaty, itp.), schemat podłączenia do tablicy administracyjnej w budynku oraz protokół badania wykonanej instalacji zasilającej zgodnie z obowiązującymi przepisami (badanie rezystancji izolacji oraz ochrony przeciwporażeniowej).
3.2. Zadanie 2: Konserwacja podstawowa – bezpłatna – stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej w okresie gwarancji. W ramach stałej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
1) konserwacja elektrozaczepów w drzwiach wejściowych;
2) konserwacja elektroryglów w drzwiach wejściowych;
3) wymiana wizytówek lub dodania/usunięcia nazwisk, numerów mieszkań na spisie;
4) usuwanie przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu;
5) przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli;
6) regulacja samozamykaczy;
7) czyszczenie i smarowanie zamków drzwiowych, zawiasów, kontrola połączeń śrubowych w zamkach;
8) inne czynności konserwacyjne zapewniające pełną sprawność instalacji domofonowej.
3.2.1. Czynności zawarte w pkt 3.2. ppkt 1) oraz ppkt 6)-7) wyżej podlegają obowiązkowemu wykonaniu minimum jeden raz na kwartał, co należy potwierdzić w protokole z kontroli.
3.2.2. Usuwanie usterek powinno następować w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadku niemożności jej usunięcia (brak dostępu do lokalu) w terminie możliwie najkrótszym wraz z poinformowaniem Inspektora Nadzoru. W przypadku wystąpienia awarii np. zablokowania drzwi (lub braku możliwości ich otwarcia) usługę należy wykonać niezwłocznie – najpóźniej do 2 godzin od zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie do zniszczenia skrzydła drzwiowego.
3.3. Zadanie 3: Konserwacja rozszerzona – płatna – utrzymanie drzwi wejściowych do budynku w pełnej sprawności obejmuje następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją) w okresie gwarancji:
1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000;
2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami);
3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych;
4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.;
5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych;
6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych;
7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych;
8) wymiana/montaż klamko-gałki.
3.3.1. Czas realizacji usługi wskazanej w punktach 1)-8) wyżej powinien wynosić maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Inspektora Nadzoru. W przypadku zablokowania drzwi lub braku możliwości ich otwarcia) np. zablokowana wkładka lub brak klamki) usługę należy wykonać niezwłocznie – najpóźniej do 2 godzin od zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie do zniszczenia skrzydła drzwiowego. Po wykonaniu usługi należy dokonać zgłoszenia u Inspektora Nadzoru.
4. WYMAGANY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI:
4.1. Zadanie 1: Okres gwarancji na modernizację instalacji domofonowej: minimum 36 miesięcy; okres rękojmi na modernizację instalacji domofonowej: minimum 36 miesięcy.
4.2. Zadanie 1 oraz Zadanie 3: Okres gwarancji na zastosowane materiały: minimum 36 miesięcy; okres rękojmi na zastosowane materiały: minimum 36 miesięcy.
5. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
5.1. Dysponowanie osobami posiadającymi:
1) stosowne świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV;
2) stosowne świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV.
5.2. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa w pkt. 5.1. wyżej posiadała ta sama osoba.
2022-11-29 10:03 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
dobry,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
2022-11-25 09:22 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
dobry, w załączeniu przesyłam zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
2022-11-22 10:05 | Agnieszka Wojtal-Popko | W załączeniu odpowiedź na zapytanie do postępowania. |
Komunikaty